Ik doe de Meet Matt(e) Nude en de The Balm Voyage weg, andere dan die je besteld hebt dus!
Nude Dude is wel een van m'n favorieten, kan je alle kanten mee op met dat palette! En over de wimper: voorzichtig aan de wimper 'trekken' op de wimper zelf in de verpakking ipv hem proberen los te pulken. Zo laat langzaamaan de wimper los van de verpakking en blijft het lijmlaagje achter. Vind trouwens je swatches van de Nude Dude enorm verschillen van mijne, mijne lijkt meer pigment te hebben. 
donnar schreef:@Shizzel, oogschaduw vooral hoewel ik ook wel benieuwd ben naar je ervaringen met de foundations
Van de losse oogschaduws heb ik eigenlijk alleen de duochromes maar daar ben ik super blij mee. Ze hebben heel goed pigment, blenden fijn en zijn net wat anders omdat ze dus duochrome zijn. Je kan ze ook in zo'n custom palette doen die je bij hun kan kopen, ideaal want dan heb je 4 pans in 1 palette bij elkaar.
Foundation... dit is het eerste merk waarbij ik 100% tevreden ben. Aangezien ik een hele droge huid heb op bepaalde plekken was het altijd moeilijk eentje te vinden die dit niet benadrukte. Heb een tijd van MAC gehad maar daar kreeg ik vaak seperatie op de droge plekken. Sinds ik die van UD gebruik nergens last van.
Ik heb de Naked Skin foundation en daar meng ik 2 kleurtjes bij omdat ik er tussenin zit maar die vind ik ideaal voor de winter. Hij heeft wat meer dekking. De All Nighter heb ik niet maar wel getest maar die wordt een tint of 2 donkerder en matcht dus totaal niet, die heeft wel echt zware dekking. Daarnaast de One and Done, mijn ultieme liefde. Het zit tussen een BB cream en foundation in, het heeft de dekking van een foundation maar het voelt als een BB op je gezicht en dit is voor mij in de zomer (en nu ook in de winter trouwens) ideaal. Op het stukje na waar de All Nighter bij mij qua kleur niet helemaal matcht, heb ik dus ook totaal geen negatieve ervaringen met hun foundations! Ligt dus net aan welke finish je wil en welk effect in hoeverre het voor jou handig is!
MarlindeRooz, falen in opmaken? Nee hoor. Ik zie een mooie look op een mooi koppie.
En voor droge lippen: ik scrub altijd met natte tandenborstel heel zachtjes, en dan een dikke laag bepanthen erop. En in het begin vaak de lipprimer van MAC gebruikt, die gebruik ik nu eigenlijk nooit meer omdat het scrubben/bepanthen prima werkt.
Voor degene die het vroeg: ik zweer bij de Eyelure lash glue.
Djilna schreef:Vind het wel leuk hoe we hier door elkaar geïnspireerd raken, en koopverslaafd

Dat koopverslaafde is toch wel wat minder.
In plaats van Anonieme Alcoholisten hebben wij straks ook wel wat.. De Kneitergekke Koopverslaafden of zo.
En wat een prachtige look heb je vandaag weer, ben ook werkelijk verliefd op je haar. Zucht.