Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
finnens schreef:Tuurlijk werkt het, je komt niet eens boven de 1300 kcal als ik zo even snel (en ruim) reken. Dan val je af. Hou je dit echt lange tijd vol?
jaimy10 schreef:Dat hun ervoor geleerd hebben etc en dat het beter is voor je lichaam om je eiwitten wat op te krikken! Het is beter, ik zeg niet dat het moet. Maar dit topic is om elkaar wat tips te geven, dus dat doe ik. En verder moet je daarmee doen wat jezelf wilt
BloemBloem schreef:jaimy10 schreef:Dat hun ervoor geleerd hebben etc en dat het beter is voor je lichaam om je eiwitten wat op te krikken! Het is beter, ik zeg niet dat het moet. Maar dit topic is om elkaar wat tips te geven, dus dat doe ik. En verder moet je daarmee doen wat jezelf wilt
Zo is het! En daarom zeg ik dat die 68 gram voor mij meer dan
genoeg zijn ";) "
finnens schreef:Wat mijn opmerking betreft, tja, ik vind persoonlijk dat er wel wat gezegd mag worden wanneer iemand zo weinig kcal eet, misschien heeft diegene het niet door. En al helemaal als je geen kcal telt was het je zelf wellicht niet opgevallen dat het zo weinig is. Daarnaast vind ik het niet zo een goed voorbeeld voor pubers die denken oooh dat werkt goed. daarom mijn wat botte reactie.
BloemBloem schreef:Hoeveel calorieën denken jullie dan dat ik gemiddeld eet per dag ?
Er wordt namelijk maar wat gesuggereerd, en dat heeft niets met helpen
te maken.
Heel nobel hoor voor de beïnvloedbare pubers, maar als ze willen lezen
ze het wel ergens anders.
Het is normaal om 500kcal minder binnen te krijgen dan normaal als je ongeveer 1 kg per week wilt afvallen
BloemBloem schreef:Weet je .... ik ga dit topic lekker verlatenIk vraag niet om hulp en ook niet om
tipsEn dat ik ineens geen rolmodel meer ben voor pubers ...
Kom op zeg!