Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

finnens schreef:Tuurlijk werkt het, je komt niet eens boven de 1300 kcal als ik zo even snel (en ruim) reken. Dan val je af. Hou je dit echt lange tijd vol?

jaimy10 schreef:Dat hun ervoor geleerd hebben etc en dat het beter is voor je lichaam om je eiwitten wat op te krikken! Het is beter, ik zeg niet dat het moet. Maar dit topic is om elkaar wat tips te geven, dus dat doe ik. En verder moet je daarmee doen wat jezelf wilt
 "
 "                                                         
BloemBloem schreef:jaimy10 schreef:Dat hun ervoor geleerd hebben etc en dat het beter is voor je lichaam om je eiwitten wat op te krikken! Het is beter, ik zeg niet dat het moet. Maar dit topic is om elkaar wat tips te geven, dus dat doe ik. En verder moet je daarmee doen wat jezelf wilt
Zo is het! En daarom zeg ik dat die 68 gram voor mij meer dan
genoeg zijn ";) "

Lekker veel bitchfight hierzo deze middag.
 Lekker veel bitchfight hierzo deze middag.  Misschien moeten we ook mannen zoeken voor het evenwicht.
 Misschien moeten we ook mannen zoeken voor het evenwicht.  

t is niet mijn manier, maar als t voor jou werkt, prima toch
  t is niet mijn manier, maar als t voor jou werkt, prima toch   
  ), volg je een bepaalde manier of onder begeleiding oid? Ondat je zo stellig bent dat die hoeveelheid eiwitten genoeg is voor jou?
 ), volg je een bepaalde manier of onder begeleiding oid? Ondat je zo stellig bent dat die hoeveelheid eiwitten genoeg is voor jou?                                                         
 Ik laat iedereen in zijn waarde, was gewoon helpend bedoeld
  Ik laat iedereen in zijn waarde, was gewoon helpend bedoeld                                                         
finnens schreef:Wat mijn opmerking betreft, tja, ik vind persoonlijk dat er wel wat gezegd mag worden wanneer iemand zo weinig kcal eet, misschien heeft diegene het niet door. En al helemaal als je geen kcal telt was het je zelf wellicht niet opgevallen dat het zo weinig is. Daarnaast vind ik het niet zo een goed voorbeeld voor pubers die denken oooh dat werkt goed. daarom mijn wat botte reactie.

BloemBloem schreef:Hoeveel calorieën denken jullie dan dat ik gemiddeld eet per dag ?
Er wordt namelijk maar wat gesuggereerd, en dat heeft niets met helpen
te maken.
Heel nobel hoor voor de beïnvloedbare pubers, maar als ze willen lezen
ze het wel ergens anders.
Het is normaal om 500kcal minder binnen te krijgen dan normaal als je ongeveer 1 kg per week wilt afvallen

BloemBloem schreef:Weet je .... ik ga dit topic lekker verlatenIk vraag niet om hulp en ook niet om
tipsEn dat ik ineens geen rolmodel meer ben voor pubers ...
Kom op zeg!
 We zitten hier allemaal om elkaar te helpen.
 We zitten hier allemaal om elkaar te helpen.
 (ook al heb ik niks te zeggen, want ik ben een puber
  (ook al heb ik niks te zeggen, want ik ben een puber  
   ). Het lijkt me het beste het onderwerp gewoon lekker te laten en iedereen in zijn waarde te laten. Bedenk ook dat sommige dingen op internet anders over kunnen komen dat in rl. En tips is ook een beetje de bedoeling van dit topic, wil je dat niet, geef dat dan even aan. Maar liever niet op een kattige manier! Ik zelf vind het bijvoorbeeld wel fijn om tips te krijgen, maar dat ligt natuurlijk voor iedereen anders.
 ). Het lijkt me het beste het onderwerp gewoon lekker te laten en iedereen in zijn waarde te laten. Bedenk ook dat sommige dingen op internet anders over kunnen komen dat in rl. En tips is ook een beetje de bedoeling van dit topic, wil je dat niet, geef dat dan even aan. Maar liever niet op een kattige manier! Ik zelf vind het bijvoorbeeld wel fijn om tips te krijgen, maar dat ligt natuurlijk voor iedereen anders. 
  )
 )                                                         

Ja, ik ben wel echt superblij met mijn moeder! Onze tafel staat ook altijd helemaal vol met beleg, als ik dan bij iemand anders ben moet ik altijd even wennen
  Ja, ik ben wel echt superblij met mijn moeder! Onze tafel staat ook altijd helemaal vol met beleg, als ik dan bij iemand anders ben moet ik altijd even wennen