De Eifel zal dan ook mooi zijn! Alleen nog duimen voor een lekker zonnetje dan en niet teveel storm voorheen, zodat er nog veel bladeren aan de bomen hangen Dit was de Eifel op 29 oktober
Wat mooi en leerzaam Moonsparkle! Hier ben ik echt 0 paddestoelen tegen gekomen.
Bootsiebob
Geplaatst: 02-10-21 13:34
Die zijn mooi moonsparkle! De kleuren en vormen, ik ga ook eens op paddestoelen letten, vooral de kleintjes. Erg leerzaam om ze zo op foto met naam erbij te zien
Wat een mooie foto's komen er voorbij! Moonsparkle, jouw bos en paddenstoelen mogen er allebei zijn! Zwitserland zien we natuurlijk ook graag foto's van, zeker als ze er zo uit zien als van 2018 . Die koeien zijn geweldig.
Ik heb net ook lekker een rondje te paard gedaan met een stalgenootje. Nu nog lekker een wandeling, hopelijk hou ik het droog. Morgen gaat de wandeling over de woonboulevard
moonsparkle
Geplaatst: 02-10-21 13:43
Bedankt allemaal ik was ook echt volop aan het genieten. Het klinkt misschien gek maar je moet echt een soort paddenstoelen ogen ontwikkelen dit was op een stukje van ik denk zo'n 10 meter maar inderdaad sommige zijn echt mini. De beukwortelzwam was de grootste ongeveer de maat van mij hand en ik heb kleine handen, haha
Ik ben vandaag naar de Utrechtse Heuvelrug geweest. De Kaapse bossen. Er zijn door jullie al een paar keer foto's geplaatst van de uitkijktoren de kaap.
Die heb ik ook eindelijk bezocht.
De aardappelboviet,en heel veel. Weinig andere paddenstoelen gezien. Daarna nog even naar bornia. Zou een leuk bos kunnen zijn. Maar de auto weg is iets te dichtbij. Constant lawaai.
jojoleinee
Geplaatst: 02-10-21 17:27
Wat een leuke doggo's Marlinde! En Lizard ook een mooie wandeling, leuk dat meerdere mensen die toren hebben bezocht.
Ik vind Heidestein / Bornia echt prachtig, maar je moet idd wel je noise cancelling headphones op. Of zondagochtend vroeg, dan valt het ook nog mee.
We waren dan best vlakbij, lizard. Wij liepen 25 km bij Austerlitz. Voor ons weer de eerste georganiseerde tocht sinds covid die dingen stillegde. Was een leuke ronde, eerste helft iets landelijker, 2e helft meer bos.
In Oostenrijk lijkt het met de dag mooier te kleuren, zo gaaf Hopelijk zie ik aankomende week in Duitsland ook mooi gekleurde bossen, maar ik vrees dat ik te vroeg ben