Ik dacht al bah wat een opgeblazen buik, leek alsof de kerst kilo's er nu pas aan komen, maar dat heeft natuurlijk met maandelijkse dingen te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerleSimone schreef:Fijne link over BMR! Alleen als ik t bereken en er staat je doet er 201 dagen over om 5 kg af te vallen met .. calorieën denk ik: nee dit kan sneller
Ik dacht al bah wat een opgeblazen buik, leek alsof de kerst kilo's er nu pas aan komen, maar dat heeft natuurlijk met maandelijkse dingen te makenMaar afvallen gaat gewoon door lijkt mij, dat zie je dus daarna alleen maar beter? Op de weegschaal?
linoleum schreef:MerleSimone schreef:Fijne link over BMR! Alleen als ik t bereken en er staat je doet er 201 dagen over om 5 kg af te vallen met .. calorieën denk ik: nee dit kan sneller
Ik dacht al bah wat een opgeblazen buik, leek alsof de kerst kilo's er nu pas aan komen, maar dat heeft natuurlijk met maandelijkse dingen te makenMaar afvallen gaat gewoon door lijkt mij, dat zie je dus daarna alleen maar beter? Op de weegschaal?
Het is een voorbeeld he: als je zoveel eet per dag, doe je er zolang over om je streefgewicht te halen. Wat jij ermee doet, dat moet jezelf weten.
Britt_Sisi schreef:Ik heb weer even 2 foto's naast elkaar gezet! Ik had een tijd geleden al een foto geplaatst van alleen mijn hoofd met 2 jaar ertussen. Deze is van anderhalf jaar terug en afgelopen zomer (zit dus een jaar tussen) wat vinden jullie? Haha
(Ik trek niet de charmantste hoofden en hij is niet helemaal goed vergelijkbaar omdat ik op de tweede wat schever sta. Het gaat om het idee! haha)
[ [url=m/SYUBgX.jpg]Afbeelding[/url] ]
MerleSimone schreef:Fijne link over BMR! Alleen als ik t bereken en er staat je doet er 201 dagen over om 5 kg af te vallen met .. calorieën denk ik: nee dit kan sneller
bono_ schreef:Wat een groot verschil tussen die 2 linkjes dan, heb mijn gegevens bij beide ingevuld. Volgens die eerste zou ik er 475 dagen over doen om mijn streefgewicht te behalen, en deze van jou Nibbit in 43 weken, dus minder dan een jaar! Dan denk ik alweer laa tmaar, kun je dus ook niet van op aan
IsaCalixa schreef:Rare dag vandaag, thuis gebleven dus maar wat uit de kasten gepaktGelukkig wel calorie-arm!
O: 2 cracottes met filet americain
T: 2 cracottes met plakjes rollade
L: 2 koppen minestronesoep en klein stukje bruine stokbrood
Avondeten weet ik nog niet.
Dit bij elkaar is nog maar +- 400 kcal
Monnie_ schreef:IsaCalixa schreef:Rare dag vandaag, thuis gebleven dus maar wat uit de kasten gepaktGelukkig wel calorie-arm!
Wat een hilarische grap.
Nibbit schreef:bono_ schreef:Wat een groot verschil tussen die 2 linkjes dan, heb mijn gegevens bij beide ingevuld. Volgens die eerste zou ik er 475 dagen over doen om mijn streefgewicht te behalen, en deze van jou Nibbit in 43 weken, dus minder dan een jaar! Dan denk ik alweer laa tmaar, kun je dus ook niet van op aan
Ik heb m gebruikt vanaf maart 2015 ongeveer, en loop nu een halve kilo achter op het schema wat ik toen had gemaakt.
Het klopt wel aardig dus
Monnie_ schreef:IsaCalixa schreef:Rare dag vandaag, thuis gebleven dus maar wat uit de kasten gepaktGelukkig wel calorie-arm!
Wat een hilarische grap.