Vind ze nog lang hoor, wou dat de mijne zo lang waren!Heel lang vind ik zelf nooit zo mooi. Vind dat vaak een beetje onverzorgd ogen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind ze nog lang hoor, wou dat de mijne zo lang waren!

twee weken geleden meegeweest naar de training voor wedstrijd nagels 
Afgelopen tijd mijn pakket in ontvangst genomen, inleidende theorie gehad en begonnen met basis manicure. Komende week gellak en daarna de module gel met oa tips/sjablonen verleging, reverse french en teveel om op te noemen. In het nieuwe jaar gaan we bezig met acryl, basis nail art en er wordt een extra themadag georganiseerd met gastspreker die gaat vertellen over alles wat er komt kijken bij het opzetten van een eigen salon etc. Dus al met al kijk ik erg uit naar komende periode
Vind ik niet zo erg hoewel ik met meerdere in een les ook leuk had gevonden. Cinnepin schreef:Omdat mijn model heeft afgezegd voor a.s maandag 13 november, ben ik opzoek naar iemand die gelnagels heeft met een minimale uitgroei van 2 weken. Zo kan ik leren hoe ik gelnagels op moet vullen. Er worden geen kosten gerekend voor het opvullen van de nagels. Het is in Arnhem en je moet om 10:00 aanwezig zijn, de les duurt tot 16:00. Het ligt vlakbij centraal station in Arnhem. Ben jij diegene die mij kan helpen? Dan hoor ik het graag!
Of als je iemand kent????