Ik heb zon matje die je normaal op tuinstoelen/ligstoelen legt, lekker dik en erg comfortabel, maar niet te slap om bij buikspieroefeningen omhoog te komen...
Anoniem
Geplaatst: 23-04-13 14:19
Juangi schreef:
Ariebombarie schreef:
matje is wel handig ja bij de action zijn ze 4 euro, dus dat is zo duur niet
Zijn ze daar nog steeds te koop? Een mat lijkt mij zelf ook fijner.
Gaat een deken niet ontzettend schuiven?
Voor buikspieroefeningen niet. Push-ups doe ik gewoon op de grond.
Ik heb een matje van de HEMA, hartstikke fijn, antislip en ook niet zo duur. En vorige keer heb ik een extra matje bij de Makro gekocht voor 6 euro in het roze :p
Annash
Blogger
Geplaatst: 23-04-13 14:57
Juangi schreef:
Ik wil ook gaan beginnen, niet om af te vallen, maar om strakker te worden.
Mijn vraag is, gebruiken jullie ook matjes? Of hebben jullie daar een vervanger voor? Is het echt nodig?
Ik niet, heb zeil op mijn slaapkamer en dat gaat prima.
Even balen, gisteren had ik al wat last van de binnenkant van mijn rechteronderbeen, dacht dat het vanuit mijn enkel kwam vandaar de vraag over schoenen. Vandaag kwam de pijn tijdens het sporten weer terug, maar hoger en ging mijn oude knieblessure ook weer opspelen. Contact met fysio gehad, ik mag alleen nog sporten als het geen pijn doet. En als ik er over twee/drie dagen nog last van heb, moet ik toch even langs. Ik baal hier echt van! Ben net zo lekker bezig, en wil niet stoppen omdat ik bang ben dat ik dan later weer moeilijk kan beginnen.
Ja, ik ga het vanzelf merken. Misschien is het morgen wel weer over hoor! Maar voel het nu ook in rust. ALS ik tijdelijk moet stoppen dan ga ik hard aan het lijnen zodat het vet weg gaat.
Watermelon
Geplaatst: 23-04-13 16:11
Ok..
Ik wil 6 weeks six pack gaan doen. En morgen beginnen. Wie doet hier nog meer 6 weeks six pack en zijn jullie tevreden?
Ik heb eind vorig jaar 30 day shred gedaan, maar door al dat gespring kreeg ik een blessure aan mijn enkel. 6w6p lijkt een stuk minder gespring, vooral in level 1. Level 2 zal ik misschien een vervangende oefening moeten doen.
Ik wil net wat strakker worden voor de zomer.. Ben een beetje sportief. Ik doe 2x per week 5 km hardlopen en pak regelmatig de fiets. Ik heb een abonnement op de sportschool maar ik ga te weinig. meestal doe ik daar de crosstrainer en een beetje buik.
Ik doe de 1 smorgens de andere savonds is zeker te doen. Vond de abs workout wel heftig inderdaad.
Anoniem
Geplaatst: 23-04-13 20:18
Zo dag 2 erop zitten Vind alleen half uurtje erg kort, ondanks de spierpijn.
Edit: zijn er van de 6week6pack ook meer levels?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-04-13 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Mariska85
Geplaatst: 23-04-13 20:21
Dag 26 Body Revolution zit er weer op! Workout 4 ging een stuk beter dan workout 3 gisteren. Vandaag heb ik alles met 2kg gedaan (alleen die oefening dat je je handen hoog boven je hoofd moest doen met 1kg gedaan) dus best nog wel trots op mezelf Morgen de laatste keer cardio 1 doen en dan zit fase 1 erop.