kensha schreef:Hoi iedereen ik was benieuwd naar hoe jullie het eenmaal uitbreiden.
Na het overlijden van mijn paard was ik op zoek naar een nieuwe activeit en die heb ik nu gevonden.
Ik ben nu 3 maanden aan het kickboksen/boksen en ik merkte wel dat mijn conditie best wel belabberd is "was", naast het wat bodybuilding en diëten.
Dieet is op orde, ik ben de laatste maand met 2.5kg aan spier massa aangekomen zonder die shake spul en 1% vet omlaag gegaan.
Nu begon ik met mijn eerste run tot 1,59km met 5 minuten warm-up, vrij belachelijk laag is dat "vindt ik persoonlijk".
Mijn 3e en laatste run is nu 2,34km, door de pomp voelde het wel dat ik langer door kon hardlopen alhoewel dat een goed teken is hou ik wel rekening ermee dat ik net pas ben begonnen met het hardlopen.
Is dit het goede manier om mijn conditie en afstanden goed op te bouwen?, wat is een beetje ideale afstand voor het hardlopen?
Of ik bang bent met het verlies van spiermassa?, "nah gewoon meer eten!".
Hartritme hou ik goed onder controle.
Wat vind je belachelijk laag? De afstand die je hebt gelopen? Lijkt me een goede afstand als je nooit hebt gelopen.
Wat bedoel je met 'door de pomp' ??
Is dit een goede manier om conditie en afstand op te bouwen?
Kan er weinig over zeggen, want je vertelt niet hoe je het opbouwt, hoe vaak je loopt met hoeveel dagen rust ertussen en met welk programma.
En je hebt pas 3 keer gelopen.
Wat is de ideale afstand?
Lijkt me voor iedereen anders. De een loopt graag zo snel mogelijk de 5 km, de ander de 10 km en een derde loopt graag ultra's.
Waarom zou je spiermassa verliezen door het hardlopen?