[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lotte_horses

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 23:38

Dankzij jullie weet ik dat er maaltijdshakes bestaan, heb er gisteren gekocht en vind ze echt lekker!
Ik krijg het zelfs niet helemaal op :=

Bedankt :)

En heb niet echt het gevoel dat ik afval (dat zegt de weegschaal ook niet, maar het is wel een oude onnauwkeurige weegschaal met nog een wijzertje. dus daar heb je nooit zekerheid bij). Maar ik heb wel het gevoel dat ik wat strakker word, wat de bedoeling was, dus ben heel tevreden *\o/*

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 07:16

Dankje allemaal. Ik zie op de weegschaal wel dat ik afval (heb een digitale en doe altijd op de harde douchvloer wegen)
Maar mensen om me heen zien het nog niet altijd hoor hihi
Maarja ik kom van ver hihi
Ook weeg ik me zelf iedere zaterdagmorgen en schrijf dat op , dat motiveert ook weer.
Deze week zal er minder af zijn want ik ben ongestelt geworden en dan weeg ik altijd meer.
Ik lust zelf geen shake's, maar mijn vriendin gebruikt die wel.
Ik eet s'morgens en s'middags twee boterhammen en sávonds gewoon prak of wat we dan ook eten. Voor de rest fruit en rauwkost tussen door

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 07:42

Welkom Petra! Al heel erg goed bezig!

Ik houd vocht vast met dit warme weer -O- hebben anderen dat ook? Ik drink al z0'n 2 liter per dag, maar gisteren merkte ik toch wel dat ik behoefte had aan meer, vooral buiten in de zon. Maar er is nog niet zoveel uitgekomen... :o

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 08:12

Hoi meiden, ben ik weer van lang weggeweest.

Ik ben gisteren naar een dieetist geweest van de sportschool. M'n verpercentage is 35%, BMI 28, ik heb 28 kilo aan vet aan mijn lijf.

Mijn buikomvang was 94 cm, ook iets te veel.

Volgende week ga ik weer langs, dit wordt voorlopig maar mijn stok achter de deur..!

hoe gaat het met jullie allemaal?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 08:31

Goeiemorgen en welkom :)

Ik ben gisteren stout geweest, een vriendin was onverwacht langsgekomen op stal en omdat we zoveel te kletsen hadden zijn we gezellig samen een frietje gaan eten :o
Vandaag weer volle bak ertegenaan! :D

Wollie, geen idee of ik vocht vast houd (vast wel)
Denice, wat fijn dat je een goeie stok achter de deur hebt!!

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 08:35

Hier ben ik ook weer eens! Leuk om jullie verhalen te lezen. Bij mij gaat het nou ja, niet echt top qua dieet, afgelopen weken ook niet echt mee bezig geweest. Schande, ik weet het. Maar sinds vandaag maar weer opletten, komend weekend ook lekker een actief weekend met een voetbaltoernooi dus we gaan er wel weer voor :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:40

Sandra schreef:
Kan het kg verliezen je menstruatie enkele dagen uitstellen?
Ik ben zo regelmatig als de pest, maar nu komt hij maar niet. (Zwanger is geen optie, daarvoor ontbreekt een essentieel onderdeel _O-)
Ik was eerder altijd zwaarder tijdens mijn menstruatie.

Ja! Ik heb dit ook gehad, zowel vroeger als later ongesteld worden. Ook korter en langer. Het is heel wisselvallig nu bij mij := Maar dat zal ook wel weer normaal worden hoor :j

Dora88, zet hem op!!

Tarzan, smaakte 'ie wel :D En een frietje kan ook zoveel kwaad niet hoor :n

Denice, wat goed dat je naar de dieëtist bent geweest van de sportschool. Fijn dat je nu 'start-cijfers' hebt, nu alles naar beneden brengen als een mooie uitdaging zien :j Laat die weegmomenten motiverend werken :j

Hier gaat het goed, ik val nagenoeg niks meer af maar ik vind het niet erg meer. Het is meer een way of life en alles wat er nog af gaat is leuk meegenomen. Gaat er niks meer af dan kan ik daar ook mee leven. Zolang het er maar niet meer aankomt :o
Gisteren ben ik wezen winkelen met mijn moeder en ik heb bijna alles weer in een paar mater kleiner. Ik ben een gelukkig mens :j Mijn moeder heeft ook gezien dat ik geen eetprobleem heb want ik heb gewoon lekker een stukje notertaart bij de v&d gegeten en 's avonds hebben we nog een 3 gangen menu gegeten :') Kennelijk denkt ze soms nog steeds dat ik afgevallen ben door niet te eten ofzo?, maar ik ben juist afgevallen door goed te eten! En zo'n dag als gisteren met meer en ongezonder eten kan ik tegenwoordig goed hebben als ik de dag erna weer oplet en lekker ga sporten :j

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:51

Fijn is dat als je kunt laten zien dat het goed met je gaat :) en kleinere maten kopen is altijd fijn! Daarom heb ik nu een paar broeken van zus die haar te groot waren, die mij dan perfect passen. Ook mijn iets te klein gekochte broek (maat 42, maar valt kleiner) past op het iets strakker zitten op de bovenbenen na :)
Enige nadeel is dat mijn bhs ook te los zitten, dus we gaan weer naar een cup b ;)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:54

Ja, dat heb ik gisteren ook moeten ondervinden! Het is op het moment korting-stickers plakken bij Livera. Zodoende had ik nog een bh gevonden met 20% korting :j :) En een nieuwe bikini, want die van vorig jaar is veeel te groot. Van de week had ik hem aangetrokken en zodra ik van de trap afwas moest ik mijn broek al van mijn knieën rapen :')

Maar, dat is niet erg! Ik zou het nooit meer willen passen :n Ik weet alleen niet wat ik met die grote kleren aanmoet. Mijn zus is namelijk ook 17kg afgevallen dus die kan ik er ook niet blij mee maken haha.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:58

meestal is het niet cupmaat maar omvang die je naar beneden moet hoor! evt even laten adviseren, ik ben daar ook weleens de fout mee ingegaan

haha.. niet handig met een bikini Dais.. gelukkig was het thuis :P

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:58

Marktplaats of zo? Weggeven, kringloopwinkel? In ieder geval zorgen dat ze je kast uit gaan.
Haha ik zie het voor me, daarom ben ik blij met mn badpak ;)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 10:00

Bij mij was het omvang als cupmaat :) Van C80 naar B75, maar ik heb wel 30 BH's aangehad en uiteindelijk vond ik 1 model dat beter zat met B80 dan B75, maar de overigen zaten met B75 beter..

Die rotdingen ook :')

Zodra mijn garderobe echt vernieuwd is (ik trek nu nog geregeld een te grote broek aan bij gebrek aan iets anders), gaat het in een grote zak en dan gaat het de hele familie rond. Wat er overblijft gaat naar het leger des heils :j *net ff bedacht haha* Weggooien doe ik niet, vind ik zonde :)

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 10:58

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:31

Welkom Nobel, Gok dieet ken ik niet, wat houd dat in? Jammer dat er weer kilo's zijn bijgekomen... maar wel knap dat het je toen gelukt is! gaat nu vast weer lukken!

Haha Dais... zie het helemaal voor me.
Ik heb ook een nieuwe bikini besteld, kan niet wachten tot ik hem heb!!
Deze: http://www.otto.nl/article/414423/?prod ... c&ns_fee=0

Hoop dat ie past!!

Ik ben ook 2 cupmaten naar beneden gegaan, en 5 cm van mn ondermaat af, broekje ook een maat kleiner :Y)
Ik was ook 2 cupmaten omhoop gegaan en 5 cm van ondermaat omhoog en broekje ook 1 a 2 maten omhoog, dus ik ben eigenlijk weer zoals 10 jaar geleden, voelt erg fijn!! (alleen werken mn bovenbenen nog niet echt mee, daar zit echt hardnekkig vet! maar ach....)

Dais: wat jij zegt, een happy mens is belangrijker dan persee dat gewicht aan kiloo's! Knap van je hoor!!

Edit: aanvulling en tiepvoutjes

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:34

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:36

Aah ok, 8)7 sorry beetje blond...

Voor mij zou dat niets zijn, maar als het jou hiermee lukt, waarom niet! :Y)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:54

@Wollie: mmm, dan heb ik denk ik ook vocht vast gehouden, was gisteren zo blij met de weegschaal, hahaha, maar nu idd weer iets d'r bij. Wat een leuke bikini :j .

@Dais: +:)+ . Ik had kleren online besteld, nou veel te groot _O- , heb een broek gehouden en die mag iets wijder bij de taille, maar heb 'm vanmorgen aangetrokken en hij valt nu al bijna van mijn kont :D , ach ja, goed teken en zit wel lekker. Alleen zullen ze bij de laatste 5 kilo wel echt veel te groot zijn :D .

Ik geef kleding ook altijd weg aan vriendinnen bv.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:58

Ik heb nu een broek aan, die je met zo'n touwtje kunt aantrekken, nou als ik het touwtje niet aantrek en gewoon de rits en knopen dichtdoe kan ik hem ook zo uittrekken, echt grappig! in december zat ie nog vreselijk strak, was ik net zo'n worstje!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:59

Oooh Wollie wat een leuke bikini <3
Nobel, welkom, het gaat jou vast wel lukken als je al zoveel kwijt bent geraakt in het verleden!
Dais, fijn dat je lekker in je vel zit!!
Dora, weer goed opletten vanaf vandaag :) komt vast goed!

Hier gaat het ook al de hele week goed gelukkig! :D
Ik draag m'n kleding meestal op, of ik geef ze aan m'n moeder (als die dan weer iets afgevallen is past het haar wel :D)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:00

Volgens mijn vriendin zijn -5kg één maat minder en dat lijkt idd te kloppen bij mij *\o/* .
Zit nu op -7 ongeveer en nog 5 kg dan ben ik op mijn streefgewicht, al wil ik als het goed gaat er dan toch stiekum nog 3 kg af, dat zou echt top zijn, maar goed, dat is nog ver weg is even afhankelijk hoe het gaat, ik vind het nu al echt een heel verschil :j .

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:03

Ja dat zei mijn dietiste ook ja, bij mij nu kleine 16 kg, 1 maat kleiner in bovenlijf en 1 maat kleiner in onderlijf -O- maaaaaar, volgens mij kocht ik mijn kleding veel te klein... :Y) want ik kan nog heel veel aan van wat ik eerder ook droeg, alleen zit het nu veeeeel mooier :o

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:06

cass1991 schreef:
bedankt sandra! ik had nog een foto gemaakt vanmorgen(had ik ooit nog beloofd :P )
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=UPGGJVTL
niet heel charmant, heb helaas geen goede before de -8kg! dit was dus net :o

Wauw!

Ik ben allemaal jaloers op jullie! Hoop dat het voor mij nu ook eindelijk eens goed uitpakt. Als ik maandag bij mijn eerste weegmoment geen verschil zie ga ik echt huilen, heb deze week geen één uitspatting gehad en zo goed gegeten. :=

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:09

Hallo ik wil me hier ook aanmelden, heb maanden dippen gehad elke dag het idee ah dat komt morgen wel,
morgen ga ik sporten enz.
nou vanmorgen stond ik op de weegschaal en dacht F.U.C.K nee, 71.8, dit is het keerpunt.
mijn doel is 65 en dit red ik makkelijk alleen moet ik erg streng zijn voor mezelf, geen snoep/suikergoed meer.. dit is de eerste week zo ontzettend moeilijk! :(

Wat eten jullie zo op een dag ? ik vind dit zo moeilijk..
ik rij 5 dagen in de week,
daarnaast woensdags bootcamppen 1u
en dan probeer ik zo veel mogelijk nog te hardlopen of skeeleren.
( dinsdag en donderdag sowieso i.v.m vrij )

ik ga me elke vrijdag wegen

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:11

Avaluna, wat leuk/fijn dat je het al aan je kleding merkt en je het zelf al ziet!! :D
Wollie, dat heb ik dus ook :')
Glitfaxi, zullen we dan samen duimen dat er iets af is maandag? :D ik heb ook buiten de frietjes gisteren heel netjes gegeten namelijk!
Aman, welkom en succes!

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:20

Voor de ervaren mensen: wordt het makkelijker? Van al het lekkers afblijven? Of moeilijker? Met de WW punten en mijn eetdagboek is het nu niet heel moeilijk, moet ik zeggen. Zeker omdat ik nog wat zou mogen als ik mijn punten-gebruik er op aan pas en ver arme maaltijden en fruit als tussendoortje eet zou ik bv 2/3 handjes chips mogen op een avond als we film kijken bijvoorbeeld, maar nog geen behoefte aan gehad.

Welkom a_man en Nobel!

We gaan samen duimen Tarzan! Hoe laat ga jij je wegen? Ik moet er om 19.15u zijn. :=