[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 17:30

naomi_1998 schreef:
Wow, die ogen! Heel mooi zeg!

Hij maakt tattoo's van ogen dat je denkt allemachtig die kijken je recht aan! Super mooi gedaan

Marjo

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 17:39

Ik vind portretten als tattoo zo lelijk he _O-
Hij is wel mooi gezet :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 17:59

Zag dat portret voorbij komen op Facebook, echt prachtig <3

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:35

Wauw dat is nog eens een portretje.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:35

Hoi allemaal,

ik heb al even wat pagina's terug gelezen maar wil me nu toch ook even melden.
11 Maart op mijn verjaardag laat ik mijn eerste Tattoo zetten.
Hij heeft voor mij heel veel betekenis. Het is een Lotus met een 'kriebeltje' eronder.
Mijn Beppe is momenteel heel erg ziek en helaas is het ongeneeslijk en duurt het niet lang meer. Ik heb altijd met haar een hele bijzondere en goeie band gehad. Ze is altijd onwijs positief en zelfs nu ze weet dat ze niet lang meer heeft te leven heeft ze het alleen maar over haar mooie bloemen dat ze die nog zo graag zou zien bloeien. Ik wou heel graag een tattoo voor haar.. iets met een bloem, maar wat ..
Ik ging aan het zoeken op internet en vond niks geschikts, tot ik dit plaatje tegen kwam, ik zag er direct een 'e' in en 'toevallig' is dit mijn beppe haar voorletter, ik wist het direct dit werd mijn tattoo!
Nu heb ik dinsdag een gesprek gehad bij Tattoo Hans in Luttelgeest en heel erg goed en fijn geholpen en kan ik per toeval omdat er net iemand voor die dag had afgebeld (op mijn verjaardag alsof het zo had moeten zijn) op 11 maart terecht.
Zoals ik zei heeft deze tattoo dus enorm veel betekenis voor mij, het betekend voor mij ook gewoon dat ik altijd positief moet blijven denken ondanks alles.

De tattoo shop gaat hem voor mij nog goed tekenen omdat de lijnen vanaf deze foto wat strakker kunnen en misschien wil ik iets meer blaadjes aan de lotus maar ik laat hun eerst even ontwerpen!
Dit is een link naar een plaatje van mijn aankomende tattoo.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:37

Wat een gaaf idee en subtiel. Sterkte de komende tijd meid, weet precies hoe het voelt

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:31

Heb maandag een consult afspraak met Alex van needle art! :D
Word een lange door mij. 6,5 reizen in totaal, maar dat heb ik er wel voor over *\o/*

Mooie betekenis anoukkk. Hoop dat je wat troost kan vinden in je tatt, hoe gek dat ook klinkt. Ben benieuwd naar het resultaat. Super ook dat het op je verjaardag kan!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:25

Dankjulliewel :) Ze heeft een hele respectabele leeftijd van 82 hoor maar het blijft verschrikkelijk natuurlijk.
Ik vind het nog wel heel spannend heb altijd al een tattoo gewild maar nu het echt dichtbij komt twijfel ik toch wel een klein beetje ook al wil ik het wel graag haha!

Ik ga nog even plaatjes van jullie bekijken zo leuk om van iedereen zijn verhalen etc te horen!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:13

Nog steeds niets van daniel gehoord. Mail is gezien maar dus geen enkele reactie. Die krijgen aan mij dus geen klant

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:16

Hoe lang is het nu geleden dan?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:16

3 weken

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:17

Ik zou, als je die artiest graag wilt, gewoon langs gaan als ik jou was ^^

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:22

Dat wil ik best doen, maar contact per mail vooraf vind ik erg fijn. Soort proeven aan de artiest

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:41

Ik zit nu al een jaar of twee te denken aan een tattoo, maar dat zal nog wel even duren, want ik weet nog niet wat ik precies wil. Het enigste wat ik weet is dat ik het zwart wil, niet te groot (wil 'm op m'n pols) en een beetje basic vormen. Een pijl leek me erg mooi, maar ik had ook iets gezien van tekens ofzo (geen chinees of japans) met simpele strepen, vond ik ook erg mooi. :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 14:13

Denk dat ik toch m'n volgende tattoo laat zetten waar ik m'n 1e ook heb gedaan. Die heeft een lekkere ligstoel (flauwval-gevoelig) en nu weet ik ook dat ik hem kan bijwerken, daar had ik nooit over nagedacht.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 15:00

hey hey,

Ik had een vraagje aan jullie. Zou er behoefte zijn aan een tattoo forum waar, naast het forumgedeelte, ook informatie komt te staan, een overzicht van webshops en een mogelijkheid reviews te geven en zien van die webshops?
Ik ben zelf even aan het googelen, maar ik kan zelf niet echt iets vinden wat daarop lijkt namelijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 15:16

Nirvana_ schreef:
hey hey,

Ik had een vraagje aan jullie. Zou er behoefte zijn aan een tattoo forum waar, naast het forumgedeelte, ook informatie komt te staan, een overzicht van webshops en een mogelijkheid reviews te geven en zien van die webshops?
Ik ben zelf even aan het googelen, maar ik kan zelf niet echt iets vinden wat daarop lijkt namelijk :)

Ja dat klinkt wel goed :j

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 15:46

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 17:46

er was een heel groot tattoo forum maar volgens mij is dat opgeheven..

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 18:12

Thanks!

@Friemel: Klopt, zoiets hoorde ik ook. Volgens mij doordat tattooshops erop werden zwartgemaakt. Mij lijkt dat er nog wel animo voor is, bovenstaande is alleen een aandachtspunt :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 18:58

Soms is dat juist goed haha. :+ Snap wel dat je als tattooshop daar boos om word maar om nou andere een niet terechte shop aan te smeren lijkt me ook niet echt iets goeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:13

Je zou op een tattooforum ervaringen uit eerste hand toe kunnen staan. Maar iemand moet ook weerwoord kunnen geven :j dus ook de tattooshops mogen reacties dan tegenspreken.

Maar voorkom reacties van 'heb ik van horen zeggen' die doen vaak meer kwaad dan goed en hoeven niet persé waard te zijn.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:30

Ik kwam net opeens langs het 'aarde' symbool. Die lijkt me heel erg mooi op mijn pols! Erg simplistisch, maar toch ook heel mooi, ook qua betekenis. :)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:38

Hoi!
10 maart krijg ik mijn eerste tatoeage, ik wil deze half onder mijn borst richting mijn zij maar nu is dit afgeraden door de tatoeerder dit ivm een eventuele zwangerschap.
Hebben mensen daar ervaring mee? Dat is de plek die ik wil voor deze tattoo, heb zitten denken over een andere plek maar ik wil hem gewoon echt daar.

Ik zit er dus aan te denken hem gewoon daar te zetten. Of zeggen jullie dat ik het beter ook niet kan doen?
Lees al een tijdje mee met jullie en zie dat meerdere hun tattoo in hun zij hebben, is er ook iemand die hem onder zijn borst richting zij heeft?

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 21:21

Jans schreef:
Je zou op een tattooforum ervaringen uit eerste hand toe kunnen staan. Maar iemand moet ook weerwoord kunnen geven :j dus ook de tattooshops mogen reacties dan tegenspreken.

Maar voorkom reacties van 'heb ik van horen zeggen' die doen vaak meer kwaad dan goed en hoeven niet persé waard te zijn.

Ja precies! Daar zat ik ook al aan te denken. Dan wel heel gemakkelijk de shops de mogelijkheid geven dat zichtbaar in hun profiel te hebben staan (liefst nog onder de naam als ze een post plaatsen) en bijvoorbeeld een link naar hun website.
Everybody: Reunite! Haha.

Ben ik met je eens :)

@ Naomi: Klopt, het moet natuurlijk wel eerlijk blijven! De shop moet de kans krijgen zich te verdedigen of excuses aan te bieden maar een slecht resultaat mag best gemeld worden, of als een shop zich niet aan de afspraken houdt bijvoorbeeld.