BeFunny, wat spannend nog. Hopelijk wordt er niks geks gevonden.
Even een ego-post, sorry!
Gisteren weer 10 km gelopen!
Lekker door de duinen en over het strand. Het voelde wel prima, nu wel wat stijf maar valt me alles mee. Jeeeej. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Achja we zijn er weer uit geweest.
.
1 hand lukt niet eens. Dus hier zit een uitdaging
Donderdagavond weer een poging. Vanavond les met mijn paard en morgenavond na het werk ook mijn paard trainen.
)
Je bent actief genoeg zo te zien!

Wij hebben de bootcamp bij een meer, aan een strandje en op een heuvel waar wat stukken beton tussen zitten, iedereen heeft standaard werkhandschoenen mee voor als we op onze handen oefeningen moeten doen. Laatst was ik ze vergeten en moesten we op handen en voeten de heuvel op klauteren, terwijl je knie net boven de grond hangt, maar al dat zand op halfnat beton maakte het zo vreselijk pijnlijk voor mijn handen, niet te doen!
Vandaag doet het een stuk minder pijn gelukkig, alleen nog de plek zelf en niet mijn hele kuit die stijf en beurs is, maar ik kan weer normaal bewegen en mijn been weer helemaal dubbelvouwen. Er zit wel vocht in mijn onderbeen, die naar mijn enkel is gezakt, daar zit een mooie bult.
ieris schreef:Sherivey, goed bezig! Geen idee wat monkey bars zijn, haha, maar zal niet makkelijk zijn zo te lezen.
Waar heb je de medaille gezien voor Rotterdam?
Irisje, fijn dat je weer beter bent, maar hoe weet je dan dat je de medaille dit jaar niet zo mooi vind?
En misschien vind een ander hem wel heel mooi, en die van vorig jaar minder, smaak is persoonlijk hé.
. Voorgaande jaren stond de Erasmusbrug erop afgebeeld. Vind dat huist tof en iconosch, aangezien je daar start en dat echt Rotterdams is. Ik snap best dat ze daar nu misschien bewust een keer niet voor hebben gekozen, maar doe dan iets anders van Rotterdam (skyline, de kuip, markthal, euromast, centraal station, desnoods het Kralingse Bos/Plas), maar dit kan zomaar van iedere plek zijn als je de tekst Rotterdam weghaalt....

Daardoor vind ik het lastig om het weg te doen, maar ik ga het ook niet in het zicht hangen en bij alles wat ik opberg, denk ik algauw, dit gaat hier nu wachten om uiteindelijk toch weggegooid te worden. Ik hou gewoon niet van spullen waar ik verder weinig mee kan.
Dus dat is nu mijn doel, vanuit een hangende positie pull-ups kunnen.