Digi schreef:Ok dat is heel fijn voor jou.
Als je nu naar een cafe/restaurant/bioscoop/sportschool wil dan moet je kunnen laten zien dat je je hebt in laten spuiten met een goedje gemaakt door big farma
dit stukje maakt eigenlijk dat ik de rest al niet wil lezen... maar oke...
Citaat:
of je moet laten zien dat je gezond bent dmv een test. Kortom je moet een medische interventie uit laten voeren om te bewijzen dat je niet het verkoudheidsvirus Corona hebt of dat je er tegen gevaccineerd ben. Dat is een vorm van controle. De barman of serveerster krijgt inzage in jouw medische status.
...ik kan hier echt niet meer normaal op reageren...
Citaat:
Nu gaat het nog om vaccinaties maar stel dat ze daar andere dingen koppelen aan die QR status. Bijvoorbeeld je CO2 verbruik Ik zeg maar wat. Alles kan aan dat systeem gekoppeld worden en er kunnen consequenties aan gekoppeld worden.
Nou, dan kan er een CO2 tax aan gekoppeld worden en kunnen de grootgebruikers daarop aangesproken worden en tips krijgen hoe dat te reduceren. En als ze dat hardop uitspreken weet google het ook meteen én krijg je de juiste advertenties op facebook en insta
Citaat:
Er zijn mensen die graag zelf willen bepalen wat er in hun lichaam gespoten wordt. Bijvoorbeeld omdat het ze bloed zweet en tranen gekost heeft om op eigen houtje (dus zonder hulp van medische instanties of big farma) gezond te worden. Door gezond eten, oefeningen, spirituele studie, supplementen etc is het hen bijvoorbeeld gelukt om helemaal van de medicatie af te komen
.
Wait..whut?
Citaat:
Zij zouden graag andere mensen hierbij willen helpen maar zij worden nu als een gevaar voor de
volksgezondheid gezien.
door spirituele studie van medicatie af komen. Als het een fysiek probleem is, zie ik niet helemaal hoe spirituele studie daar wat mee gaat doen?
Er zijn wel mensen geweest die met hun spirituele hulp een daadwerkelijk gevaar waren voor anderen.. dacht ik...?
Citaat:
En ze worden indirect gedwongen een vaccin te nemen. Doen ze dat niet dan worden ze door de overheid en door een groot deel van de bevolking uitgekotst omdat ze niet meedoen aan de prikcampagne (=verdeeldheid)
zozo
Citaat:
Het punt is dat veel mensen het grotere plaatje niet kunnen zien. Nu zijn het 2 prikjes voor een groen vinkje. Straks zijn het er 3 of 4 etc. En wat wordt er later aan gekoppeld? Het systeem staat nu en als iedereen dat klakkeloos accepteert of met open armen ontvangt dan kan het zich steeds verder uitbreiden.
Dat weet niemand... maar het werkt nu al niet, dus straks ook niet denk hoor ....
Citaat:
En ja er is een groot aantal mensen dat zich hier prima bij voelt. Regels, controle, maatregelen enz allemaal dingen waar je je aan vast kan houden.
oef dat klinkt ook weer denigrerend zeg. maar zal vast niet zo bedoeld zijn.
Regels en maatregelen zijn over het algemeen OOK bedoeld om een maatschappij in goede banen te leiden.. lawlessness is echt niet altijd een supergoed idee...
Citaat:
En sommige mensen (gelukkig een steeds grotere groep) willen juist geen controle en bemoeienis van de overheid en
Dan moeten ze in een staatsloos land gaan wonen ofzo... ?
Citaat:
die zien ook dat dit QR systeem niks doet als het gaat om besmetting maar dat het alleen maar leidt tot meer controle.
De verlichte mens....
Citaat:
Nogmaals ik wil niemand overtuigen.
..hmm...
Citaat:
Je houdt van controle en regels of niet.
er zijn nog best wel veel smaken ertussenin hoor... de arrogantie.. sjeemig...
Citaat:
Alleen die verdeeldheid vind bijna niemand leuk maar er wordt gezegd dat dat de schuld is van de ongeprikten "want die doen niet mee met de rest". Ik denk dat die verdeeldheid juist veroorzaakt wordt door de QR, overheid en media.
zou zomaar kunnen... het lijkt alleen anders...