Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lastig schreef:Meelezer hier. Vaak te lui om te reageren.
Mijn broertje doet dat ook, steeds foto's sturen. Ik weet ook niet zo goed wat ik erop moet zeggen haha. Soms reageer ik maar, maar heel vaak stuur ik ook niets terug. Het maakt blijkbaar ook niet uit want hij blijft spammen met zn kind.
[***] schreef:Ik denk niet dat ie het kan waarderen maar aan de andere kant, mijn hond is wel de liefste, leukste en mooiste natuurlijk, dus wie wil daar nou geen foto's van zien?Maar hun hebben geen hond, dus ze weten niet wat ze missen!
lastig schreef:Meelezer hier. Vaak te lui om te reageren.
Mijn broertje doet dat ook, steeds foto's sturen. Ik weet ook niet zo goed wat ik erop moet zeggen haha. Soms reageer ik maar, maar heel vaak stuur ik ook niets terug. Het maakt blijkbaar ook niet uit want hij blijft spammen met zn kind.
Ik reageer ook vaak niet.. Maar te vaak niet reageren is ook weer zowat, dus gister kreeg ik een stuk 5 foto's dat ie op de stoep aan het spelen was. dus heb ik maar gereageerd 'pas op dat ie niet valt anders zijn z'n tanden eruit' , ik kon niet echt iets beters bedenken
quera schreef:Als jullie mij ook vervelend vinden hoor ik het graag.
[***] schreef:Ik reageer ook vaak niet.. Maar te vaak niet reageren is ook weer zowat, dus gister kreeg ik een stuk 5 foto's dat ie op de stoep aan het spelen was. dus heb ik maar gereageerd 'pas op dat ie niet valt anders zijn z'n tanden eruit' , ik kon niet echt iets beters bedenken
c_alsemgeest schreef:Meerendeel van jullie, en wat jullie inbrengen vind ik juist een aanwinst voor het topic. Maakt het topic ook leuk om beide kanten te zien en werd er ook weer een hele lange periode leuk en met respect met elkaar om gegaan.
Maar een paar pagina's terug in het topic ging het een hele andere kant op en werden de kansloze zinnen het topic in geslingerd waar ik in het echte leven al te veel mee te maken heb.
"Het is een verrijking van je leven je mist iets zonder"
"Wat als jouw moeder hetzelfde had gedacht als jou?" "Jullie veranderen nog wel een keer van mening".
Zulke zinnen passen gewoon niet in een BEWUST kinderloos topic... daar is namelijk allemaal al heel lang, hard en goed over nagedacht
En dat het een reactie was op wat er gezegd was over zwangere buiken...
Imo onzin. Ik vind zwangere buiken er ook vies uit zien. Bij mij komt het vooral door de uitpuilende navel en het gewrijf over de buik waar ik de kriebels van krijg. Kan ik niks aan doen... zegt voor mij ook niks over de persoon die aan die buik vast zitDie kan ik gewoon aardig vinden.
Maar ik vind vind bijvoorbeeld ook voeten van mensen er meestal heel vies uit zien... en dan krijg ik ook geen horde boze pedicures over me heen
Hilli schreef:Nadeel van je hele kippenhok eruit, dat je inderdaad in de overgang komt en vooral ook te maken krijgt met de andere klachten die hierbij horen zoals botontkalking. Dus een variant erop waarbij je dat voorkomt lijkt me beter.
sanso schreef:Ik vind de postst (wat een woord) van Quera niet vervelend. Het is wat je zegt; zin doordrammen houd ik niet zo van. Nee voor mij is het geen verrijking, en ja ik heb goed over alles nagedacht en nee dat veranderd mijn mening niet.
Voor de rest dikke prima allemaal, af en toe wel leuk om de andere kant te zien maar dan op luchtige niet bemoeierige manier.
RoosG schreef:Ik heb ook al zo veel relaties achteruit zien gaan door kinderen. Ken zelfs een koppel die toegeven niet meer van elkaar te houden maar toch een tweede kind hebben genomen, want dat is zo leuk voor het eerste kind. Dus nu blijven ze nog 18 jaar samen en kiezen er voor om te doen alsof ze elkaar nog leuk vinden, voor de kinderen.
Zij hebben bij de eerste totaal niet nagedacht over hun keuze, zo zonde van hun levens vind ik dat.
Shaggy09 schreef:Ik word boos van mensen die geen geld hebben om kindjes te onderhouden en toch besluiten om er een aantal te nemen..
Gister nog zag ik een heel oud, klein mini autootje rijden volgepropt met 3 kids op de achterbank, pa en ma voor. Was ook nog een jong stel van wat ik kon zien, maar vraag me dan echt af waarom je 3 kinderen neemt? Die auto heeft niet eens airbags. Als je daarmee een ongeluk(je) krijgt ben je echt de sjaak...
Magrathea schreef:Bloodymary schreef:Mwah, ik vind dit topic juist steeds zo grappig omdat je hier geen blad voor je mond hoeft te nemen over hoe je over kinderen en ouders denkt. En dat is natuurlijk helemaal uit zijn verband getrokken ver overdreven, dat maakt dit topic juist zo leuk.
Maar als er dan moeders serieus op in gaan, dan is dat ook verder geen discussiemateriaal of informatie of zo. Die begrijpen dit topic niet en begrijpen ook niet dat je niet alles te letterlijk moet nemen.
Dan mogen ze best even op hun nummer gezet worden hoor.
Ja dit!
Niemand hier die een ketel heeft staan in de schuur waar irritantje kindjes in verdwijnen om soep van te koken. (Denk ik.) Maar ik kan nergens anders in mijn omgeving vrolijk ranten over dingen die ik meemaak en zo irritant vind aan kinderen, behalve bij 1 iemand maar die wordt vast ook wel moe van alle plaatjes die ik haar stuur![]()
Wat maakt het uit?
Ceffyl schreef:Ik ben eigenlijk al stiekem heel lang een stille meelezer, maar kom nu even onder mn steen vandaan voor dit bericht dat ik las https://www.lindanieuws.nl/reizen/verontwaardigde-reacties-moeder-kind-vliegtuig-potje-plassen/. Brrrrr, je moet er toch niet aan denken dat je ernaast zit