Wat een leuke kleurtjes komen er hier toch voorbij.. en glitters Ik vind het zooo jammer dat we op werk geen opvallende kleuren (eigenlijk liever helemaal geen) nagellak mogen dragen. Vooral nu mijn nagels, sinds ik geen paard meer heb, echt heel mooi zijn geworden..
Shenavallie
Geplaatst: 04-11-17 21:20
Vanmiddag meteen m'n vorige lak eraf gehaald en de nieuwe sjabloon geprobeerd. Zit hier en daar nog wat latex rond m'n nagels, maar het gaat om het idee. Helaas deed m'n zwart het niet goed, dus moest ik verder met paars. Morgen maar even langs de Hema om zwarte lak te kopen, want moeders heeft alleen maar andere kleuren in haar tasje.
Ik heb van Ali even wat lakjes geprobeerd en ze zijn beter dan verwacht. Echt fijn!
Shenavallie
Geplaatst: 05-11-17 10:46
Cinnepin schreef:
Jij hebt echt altijd leuke creaties
Kon niet kiezen, dus heb ze maar weer allemaal gedaan!
Shenavallie
Geplaatst: 05-11-17 10:46
OliLau schreef:
Ziet er gaaf uit!
Ik heb van Ali even wat lakjes geprobeerd en ze zijn beter dan verwacht. Echt fijn!
Welke lakjes heb je precies gekocht? BP?
_Friemel
Geplaatst: 05-11-17 20:03
Ik had vorige week focalure op, mooie kleuren maar liet continu los, nu heb ik een gelish achtige maar t kwastje en de lak zijn zwaar poedersuiker, mega dik maar niet dekkend. wel toffe kleuren overigens. Ik blijf denk ik bij Born pretty
Die matte topcoat van bornpretty trouwens
2x Mn nagelriemen in gelopen, ik kon gewoon echt niet lakken hiermee, baal als een stekker maar moet teveel doen om alles er weer af te halen
Shenavallie
Geplaatst: 05-11-17 21:26
Balen, inderdaad, _Friemel. Ik zweer ook nog steeds bij BP, heb nog geen fijnere gel lak dan BP gevonden tot nu toe. Ook al heb ik een flesje of 8 van Focallure staan, die van BP zijn nog steeds favoriet hier.
Ik heb Canni(?) gel. Ik weet niet hoe het op de nagels blijft maar op dat probeer dingetje zag het er wel mooi uit
Shenavallie
Geplaatst: 06-11-17 08:23
Een mede-cursist had het ook over Canni bouwgel en die was helemaal enthousiast erover. Heb daarom alvast een potje aangeschaft voor als mijn nicht me wegwijs gaat maken, maar nog niets mee gedaan. Kan dus ook niet zeggen of het wel of niet wat is, maar als ik die mede-cursist mag geloven dan heb je een heel fijn product aangeschaft.
Ik ben er benieuwd! Als ik de lakjes heb geprobeerd laat ik het weten. Ik heb trouwens builder gel en gel lak gekocht van Canni. En anders.. voor deze prijs mag je wel een keer een miskoop doen.
Oei Cer! Het spijt ons enorm voor je portemonnee!
Shenavallie
Geplaatst: 07-11-17 08:12
Gisteravond had ik de gedroogde bloemetjes op mijn eigen nagels geprobeerd, maar ik denk dat ik ze eerst een poosje tussen een pers ga leggen. De stampertjes zorgen voor een bobbel bij het aflakken en daar ga ik dan de hele tijd aan lopen pielen. Ik denk dat als ik ze gewoon zo laat, dat ze wel geschikt zijn om met bouwgel te verwerken. Met alleen een topcoat erover (twee lagen zelfs) vond ik het net niet prettig. Een ander heeft er misschien niet zo'n moeite mee. Zelf heb ik al heel gauw dat als ik ook maar iets voel aan een randje of bobbeltje, dat ik de hele tijd eraan ga pulken. Of zijn er meer die daar 'last' van hebben?
Geplaatst: 07-11-17 20:59
Aangezien de sfeer hier in huis niet zo gezellig is (man met vrouwelijke hormonen lijkt het wel ), ben ik maar weer eens aan de tut geslagen bij mijzelf:
Geplaatst: 08-11-17 16:03
Die smile is gesjoemeld hoor, ha ha ha! Ik had van die sjabloon-stickers ervoor. De witte kleur is Opal Jelly van BP en de smile is gemaakt met zwarte nagellak van de Hema. De bloemetjes zijn gemaakt met een stempelplaat van BP en daarop dan twee rhinestone-tjes. Topcoat van BP erover, onder de lamp en klaar.