aleeneh: moet een fijn gevoel zijn denk ik! lekker rust, hoop voor je dat het niet al teveel invloed op je eetlust gaat hebben!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cass1991 schreef:vandaag dus weer op de weegschaal gestaan: 78,4 kg!weer 600 gram eraf! ben benieuwd wat die shakes met me gaan doen! begin daar morgen mee!
avaluna schreef:@Aleeneh: van de mensen/kinderen die ik ken die Ritalin gebruiken zorgt dit bij allen eetlustremmend, vriendin van mij moet echt wat in haar zoon stoppen bv, want anders eet hij niets. Ik hoop voor jou dat het je helpt en wat fijn dat je nu wat rust kunt ervaren![]()
.
_Tarzan schreef:Alleeneh, ik kan mij daar echt niks bij voorstellen, ik ben namelijk ook ADDer (verklaard meteen mijn geweldige impulsieve pogingen en mislukkingen) maar kan mij echt niet voorstellen hoe het is om geen 20 dingen tegelijk aan je hoofd te hebben!
(Ik heb bewust niet gekozen voor medicijnen omdat ik gewoon mezelf wil zijn en er zover ik weet niet al te veel problemen door heb) dat eetlustremmende effect zou wel een goede zijn voor mij, ik heb de hele dag zin om te eten namelijk
Chessie schreef:Fijn Aleeneh, hopelijk ben je snel gewend aan de medicatie (en een effect op je eetlust is niet verkeerd, mits het natuurlijk niet doorslaat)
Vandaag leuke reacties van collega's die ik al een tijdje niet meer had gezien (zo'n 20 kg geleden)
'je straalt' en 'hoe heb je dat gedaan"
cass1991 schreef:bedankt sandra! ik had nog een foto gemaakt vanmorgen(had ik ooit nog beloofd)
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=UPGGJVTL
niet heel charmant, heb helaas geen goede before de -8kg! dit was dus net