Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
savannah030x schreef:Na heel lang wikken en wegen en heel ontevreden te zijn geweest over mijn haar ga ik over een maandje (voor een veelste groot bedrag maarja t kan niet anders) mijn haar zo laten verven:
[ [url=m/fN5F7C.png]Afbeelding[/url] ]
Vind het nu niet lelijk meer, maar zo zwart is toch niks voor een officieel blonde dame.
Zo is het nu:
[ [url=m/pLgXtu.png]Afbeelding[/url] ]
mailow schreef:Savannah, staat je denk ik wel mooi die kleur.Ik zou alleen bang zijn dat als je de onderkant in een keer lichter maakt (met zwart als basis) dat het dan gelig/oranje wordt. Maar een ervaren kapsalon weet daar vast wel raad mee.
Sem_ schreef:Kokosvet ruikt niet naar kokos dus dat zou je gewoon kunnen proberen. Anders gewoon een haarolie of serum aanschaffen en dat in de lengte aanbrengen.
jasz schreef:Hmm ik heb altijd begrepen dat het juist andersom is, het was ook een tijdje een hype onder bloggers en die gebruikte volgens mij juist de geurloze.Sem_ schreef:Kokosvet ruikt niet naar kokos dus dat zou je gewoon kunnen proberen. Anders gewoon een haarolie of serum aanschaffen en dat in de lengte aanbrengen.
Als je kokosvet niet naa kokos ruikt heb je niet de goede versie. Alleen de vierge versie is goed voor je haar en die ruikt heel sterk naar kokos. Die andere versie is de latere, hete persing, die is enkel geschikt om in te bakken
_Linn_ schreef:Oké ik moet me maar gewoon over de geur heen zetten en ik heb net extra vierge kokosolie gekocht, koste wel ruim 6 euro, en dat terwijl ik niet weet of het me bevalt maar oke. Ga het vanmiddag meteen ff in mijn haar doen, ik ben benieuwd.