Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Wou net zeggen, je hebt neem ik aan een partner? Dan moet je toch wel 3x per week een avondje weg kunnen. Of samen wandelen.
Yonker schreef:MarlindeRooz schreef:Wou net zeggen, je hebt neem ik aan een partner? Dan moet je toch wel 3x per week een avondje weg kunnen. Of samen wandelen.
En als je partner dat ook wil dan heb je maar 1 avond samen met de kinderen?? Nee dat is een goede situatie voor het gezin![]()
Hier gaat het nog steeds echt ruk... ik wil er wel mee bezig maar zit niet echt goed in mijn vel waardoor het momenteel echt niet lukt... blehh
Maanlicht schreef:Ik moest even lachen om het broodje Mario, mijn kat heet Mario. Arm dier![]()
Welkom nieuwe mensen en welkom terug Laibadji!
Weet je zeker dat je niet gewoon veel vocht vasthoudt? Nu je ook veel een opgeblazen gevoel hebt en spotting? Ik heb er namelijk ook last van dat de weegschaal aangeeft dat ik ben aangekomen maar ik toch echt strakker word volgens mijn meetlint. Gebruik je ook een meetlint?
Ik zag net voor het eerst heel licht een sixpack in de spiegel, super blij mee! Alsnog mag mijn vetpercentage nog wat lager maar ben al heel tevreden.
Sonja_vR schreef:Denbine
Ik heb fodmap gedaan(zonder diëtiste)
Is wel haalbaar, maar zonder diëtiste is het wel een bak info vergaren , maar monash site/app, fb groep en nl websites daar kwam ik wel mee uit de voeten uiteindelijk
Patt schreef:Dat heb ik uiteraard gedaan maar dat is slechts één ervaring met de Medisana weegschaal maar er zullen vast meerdere ervaringen en merken weegschalen zijn toch.....