Colourpop op de ogen (Oa Brady, Stereo, Fantasy en Paisley)
MAC peachtwist blush en Adored highlighter. En MAC Heroine lipstick.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eight schreef:Zoals friemel zegt! Dankjewel voor de leuke reacties
Elke hoe krijg jij jouw haar altijd zo mooi hoog boven op je hoofd? Gebruik je daar een speciaal spulletje voor?
_Friemel schreef:Eight schreef:Zoals friemel zegt! Dankjewel voor de leuke reacties
Elke hoe krijg jij jouw haar altijd zo mooi hoog boven op je hoofd? Gebruik je daar een speciaal spulletje voor?
Touperen en droog shampoo, ik heb zelfs een persoonlijke tutorial gekregen en heb haar knotjes na-geaapt, kreeg onwijs leuke reacties! Was wel nog wat voorzichtig maar ga de volgende keer hoger
Dirndl schreef:Joolien, wat staat lovebug je fantastisch. Groot fan!
Suus, heel mooi geheel zo met je haar, lippenstift en look. Tof.
Elke, wat staat dat lieve roze mooi in combinatie met je haar. En je highlight is (as always) on point
Bente, die look, zo mooi
Eight, wat leuk staat dat bij de andere lijstjes!
Djilna, toffe kleur, staat je heel goedMaar is veel op je hoofdhuid/ voorhoofd terecht gekomen? Wil het er niet af? Is altijd zo vervelend hè!
Mondy, mooie kleuren! Zou misschien met een beetje kleur corrigerend poeder je gezicht afpoederen, nu lijkt het geheel zo rood, vooral onder je ogen, is jammer.
Blub, heel mooi! Wat Friemel zegt, maar staat zeker heel tof![]()
Lovemaylo, lekker naturel kleurtje, leuk
Ik ben lekker in pyjama aan de slag gegaan vandaag, voordat ik het er in de douche allemaal weer af heb gespoeld![]()
Sorry voor de awkward foto's, en mijn altijd scheef lijkende resting bitch face krijgen jullie er gratis en voor niets bij
Look met het MUR Unicorns unite palette, in combinatie met CP oogschaduw en CP ultra metallic lip, en een naamloze zeegroene liquid eyeliner.
[ [url=m/oj3byc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9QF3ZK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zfciw2.jpg]Afbeelding[/url] ]