Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Cheetahfan schreef:Aah oke, ik ken het alleen niet zo bij jonge mensen. Maar wel typisch.
Pff als dat het is dan sla ik mezelf echt voor mijn hoofd. Bijna anderhalf jaar frustratie dan voor niets.
Wat ga/wil je doen als het daadwerkelijk zo is?
IMANDRA schreef:Waarschijnlijk bedoel je het niet zo maar komt een beetje stom over haha, zo van ja heeft toch geen zin als er niks aan te doen is.
Imo is het ook een stukje gemoedsrust, ook al kan er straks niks aan gedaan worden, je weet dat (bijv bij het niet afvallen) niet aan jou ligt. Beter voor je mentale gezondheid!
BloemBloem schreef:Ooooo ik voel me schuldig, want ik kan jullie echt amper bij houden zeg![]()
Voelt dan rot om mijn succes met jullie te delen, maar doe het toch graag, want
ben mega trots. Week onderweg en vanmorgen woog ik 67.1 kg, dat betekend -2.2 kg
BloemBloem schreef:Ooooo ik voel me schuldig, want ik kan jullie echt amper bij houden zeg![]()
Voelt dan rot om mijn succes met jullie te delen, maar doe het toch graag, want
ben mega trots. Week onderweg en vanmorgen woog ik 67.1 kg, dat betekend -2.2 kg
Janine1990 schreef:IMANDRA schreef:Waarschijnlijk bedoel je het niet zo maar komt een beetje stom over haha, zo van ja heeft toch geen zin als er niks aan te doen is.
Imo is het ook een stukje gemoedsrust, ook al kan er straks niks aan gedaan worden, je weet dat (bijv bij het niet afvallen) niet aan jou ligt. Beter voor je mentale gezondheid!
Uhh nee...![]()
Het is gewoon interesse, daarbij heb ik geen idee wat er aan te doen is.
Zoals je hebt kunnen lezen was ik eerder bezig Cheetah aan te moedigen toch naar de huisarts te gaan, dan haar te ontmoedigen. Dus waarom zou ik haar nu alsnog ontmoedigen?
Cheetahfan schreef:The Cat: mm wat naar! Komt het niet omdat je te weinig eet? Weet niet hoeveel kcal je zit nu. En anders ook een keer een controle? We geven de huisartsen veel werk.
Aaaah dat is wel jammer haha. Knap hoor, nog geen paaseitjes gegeten! Doe ik je niet na.
Janine1990 schreef:The_Cat; Moet kunnen toch af en toe? Volgende keer lekkerdere chocola uitzoekenIk heb net ook een stukje oranjekoek gehad, heerlijk. Er werd getrakteerd.
Cheetahfan schreef:Nou Imandra, je hoeft niet zo te katten haha.Ik had al gezegd dat ik het niet zo opgevat had.
Je reageert af en toe een beetje heftig op Janine haar berichtjes.
Als ik ze vervelend vind dan zeg ik er zelf wel wat van hoor.
Laten we het gewoon gezellig houden!
Bloembloem: nee morgen
Cheetahfan schreef:The Cat: ik word altijd heel moe/traag en sloom als ik weinig koolhydraten eet. Misschien krijg je toch niet zo veel voedingsstoffen binnen als je denkt?