Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:18

Ik zou om mee te nemen voor n pressed variant gaan maar translucent is denk ik idd t handigst.. :)
Prachtige lipkleur idd, welke is t?

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:24

Thnx allemaal voor de reacties :) Een translucent powder ga ik dan even aanschaffen en evt blotting papers.

Lipstick is Yves Saint Laurent, Rouge Pur Couture The Mats, 206 Grenat Satisfaction.
Had niet verwacht dat de kleur mooi zou staan, maar was meteen verkocht <3

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:24

iertJ schreef:
Mooie looks allemaal zeg!

Ik heb binnenkort diploma uitreiking en heb dit bedacht als jurkje en make-up :)
[ [url=m/ArU77G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu heb ik alleen het probleem, dat ik erg ga glimmen later op de dag. Hebben jullie hier tips voor?

Ik gebruik al de primer van smashbox en ik combineer foundation van lancome teint miracle en mac studio fix fluid. Ook poeder ik af met een matterende poeder van douglas huismerk en aan het einde maak ik het minder poederig met the body shop vitamine E spray.
Ik zou het heel vervelend vinden, al sta ik op de foto's met een glimmend hoofd. Best wel ijdel eigenlijk, maar die foto kijk je toch nog regelmatig terug denk ik... :o

Mooie lipstick <3

Je zou kunnen kijken naar de transparant pressed poeder van Catrice. Vind die erg fijn :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:37

Kaygee schreef:
Bedankt in ieder geval voorde tips! Ga er zeker mee aan de slag :)

Ik kan je aanraden om het met touw te laten doen, bij voorkeur bij een niet-Nederlandse dame, klinkt raar zoals ik het nu zeg maar die wenkbrauwen van die Turkse dames _O_

Ik ben van hele volle wenkbrauwen ook naar dunnere gegaan, het staat me gewoon beter...

Edit:

Afbeelding
Eerst, ik tekende ze ook niet want dan leek ik net shinchan :') daarnaast wilde ze maar niet gelijk groeien, enorm irritant! Heb toen een tussenstap gehad en nu zijn ze zo:

Afbeelding
Ben er onwijs blij mee! Ze moeten wel nog iets gelijker worden maar dat duurt ff :)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:47

Mooie looks komen er weer voorbij *\o/*

Thanks voor het nakijken van jullie palet!
Ik heb helaas gewoon krasjes van de desbetreffende kleur op mn oogleden/in de boog, ben er dus vanmiddag mee terug geweest. Ze hadden nog iemand terug gehad met het palet vanwege dezelfde 'klacht'. Helaas waren alle paletten al op, dus kon geen nieuwe krijgen. Wel geld terug.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 20:29

Toch even mijn look showen van vandaag! Telefoon maakt niet zulke geweldige foto's helaas.
Ik heb sinds vrijdag de foundation van de etos bevalt goed!
Afbeelding
Ogen:
Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 20:34

Ik zag een Bobby Brown mascara staan in de grazia, eye opening mascara. Iemand hier daar ervaring mee?

Potverdorie Friem, wat ben jij toch een lekker wijf :D

Iig fijn dat je je geld terug hebt rox!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 20:41

Jemig, dat is wel heel erg Rox!
Ook fijn dat je niet de enige was, weet je in ieder geval helemaal zeker dat het echt een productiefout was en het niet aan jou lag.

Vind dat zo'n leuke foto Friem, alleen jammer van dat rare minimens achter je...

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 20:46

Friemel, ik vind je echt een lekkere pin up babe! :+ ik neem geen blad voor den mond.

Hahhaah is dat over dat minimens sarcastisch of is hier nog een anti-kind dame (net zoals ik) :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 20:50

Ik was om de hoek toen dat mormel uit haar kwam, als hij later groot is en net zo vervelend als zijn vader, stop ik hem gewoon weer terug!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:01

Maar ik hoef de fles martini niet terug te geven dan toch? ;(

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:02

roxiie schreef:
Mooie looks komen er weer voorbij *\o/*

Thanks voor het nakijken van jullie palet!
Ik heb helaas gewoon krasjes van de desbetreffende kleur op mn oogleden/in de boog, ben er dus vanmiddag mee terug geweest. Ze hadden nog iemand terug gehad met het palet vanwege dezelfde 'klacht'. Helaas waren alle paletten al op, dus kon geen nieuwe krijgen. Wel geld terug.

Jeetje wat een bizarre situatie := ben benieuwd of zich er nog meer melden, heb je al gegoocheld?

Thanks ladies :D

Ik ben zelf ook anti kind maar die van mij is super knap en leuk, hij lijkt op mij namelijk 8-)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:09

Friemel knapperd!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:12

Oh ik vind dat heerlijk hoor, dat lekkere ventje op de rug!

Thanks voor de tip, heb ik ook al over nagedacht inderdaad. Mijn zusje heeft een Turkse man dus heb haar gevraagd of zij even rond kan vragen in de familie :p hier in de Turkse kapsalon werken alleen mannen en sinds ik daar zat te wachten en een man zei dat hij ongeveer 1 cm haar over wilde houden en de kapper tondeuse standje 1 deed durf ik daar niks meer _O- Ik vind jouw wenkbrauwen prachtig. Je woont zeker niet bij mij in de buurt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 14:33

Friem jij hebt via Jeffree zelf wel invoerkosten al eens betaald he? Was dit ook over 2 lipsticks? Zo ja, hoeveel? :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:11

Even de zoekfunctie gebruiken onderin ik heb hier echt al 30x antwoord op gegeven :') via een tabel online kan je berekenen hoeveel, is meestal tussen de 18-24 euro extra

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:28

Sorry maar ik vind niet veel van jou als ik zoek op 'invoerkosten'
Hoe zouden jullie dit interpreteren (cocktailcosmetics) wel invoerkosten mogelijk wanneer je voor de eerste shippingsmogelijkheid gaat? Dus je moet 9 pond extra betalen als je vrij wil zijn van extra kosten? Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:29

Vanuit de UK betaal je sowieso geen invoerkosten, alleen vanuit USA.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:30

Voor buiten de EU is dat denk ik, Engeland is lid van de Eu dus heb je geen invoerkosten.

Ik heb net Unicorn Blood besteld bij Jeffree. :) Wilde eigenlijk ook Dominatrix, maar heb geen zin in invoerkosten dus moest ik kiezen :+

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:32

Oh dus daar kost het dan nog niet zo 'veel, : 18,5 pond
Helaas is zo goed als alles uitverkocht :+

Leuk unicorn blood! Ik twijfel over die kleur, maar ben banh dat ik hem net te donker ga vinden..
Laatst bijgewerkt door Schemerdier op 26-04-16 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:33

Ik vind het stiekem wel spannend, mn eerste Jeffree :D

Twijfel ook nog over redrum, maar die wil ik dan bij cocktail bestellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:34

Ik heb Redrum op vandaag, heerlijke kleur.
Rood blijft toch wel een van de favoriete kleuren :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:35

Ik ben benieuwd naar wat je ervan vind :) na alle reacties zie ik jeffree star al bijna als een walhalla lippenstift :P hoop dat ik niet teleurgesteld ga zijn als ik er ooit een koop haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:36

Ik heb ondertussen verschillende merken liquid geprobeerd en Jeffree is echt mijn favoriet!
Ze dragen zo fijn, je voelt gewoon niet dat je een lipstick op hebt en ze blijven echt de hele dag goed zitten, zonder bijwerken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:37

Heb jij tijd / zin om een foto te maken van Redrum Anc? O:)