Net een klein rondje gemaakt. Het begon precies te regenen toen ik de deur uit stapte.. Het "bos" (park achtig) ga ik wel missen als we verhuizen. Straks hebben we echt alleen polder, ookal noemen ze het een bos
Ik geniet nog na van mijn wandeling van gisteren, vanochtend was ik niet vooruit te branden, dus heb lekker uitgeslapen tot zeven uur en een ochtendwandeling overgeslagen
Geniet van de tijd met je nichtje vandaag noordje! Gezellig! Leuk keukentje Faringo, ziet er mooi uit en practisch. Ik vind hoekkeukens altijd fijn. Gezellig met je vader en ooms. Faringo en de heren
Leuk zo'n mini frikadel op pootjes
Kan me voorstellen dat je dat bos gaat missen jojoleinee.
Het is echt een minibosje dus als je zelf loopt ben je er zo doorheen maar de poezen vinden het altijd leuk om er te ontdekken, straks hebben we alleen polder volgens mij
Leuke foto's Jololeinee! Noordje geniet van haar nichtje en Faringo van de familie heren. Wij werken flink vanochtend in de tuin. Heerlijk om dat zo te zien opknappen. De aannemer werkt binnen gewoon stug door. Het is een oud huis, dus al kleine en grotere obstakel(tjes) gehad. Maar we komen er wel uit. Fijne dag allemaal.
Lekker groot rondje gewandeld richting het losloopparkje en lans het water! Heerlijk en tocht heel dichtbij het centrum! Jozi vond het fantastisch en ligt nu lekker te tukken.
Lijkt mij ook heel naar... Moet je werken terwijl je constant naar buiten wil Nee serieus, echt heel mooi!
lizard
Geplaatst: 01-10-21 15:22
Ik had vandaag een stapritje gemaakt. Met de stalgenoot,en haar paard van 27. Troffen het met het weer. Toen ik thuis kwam,was de badkamer ongeveer klaar. Er komt nog een keer een schilder voor het plafond.
Bij je eerste foto dacht ik “klaar? Hoe dan?!” Maar er kwam nog een foto achteraan
Hele vervelende werkplek gaucho
Die rat teckel heeft wel leuke loopjes tijdens z’n logeerpartijtje
Pien, doen jullie alleen die slaapkamers bij elkaar voegen of nog meer?
Ik heb vandaag ‘t peerd de stappen weer laten zetten, rondje bij Ede gedaan. Daarna nog even aan de hand teruggelopen naar een tankbaan, dan kan ie onderweg daar naar toe opdrogen, even plassen (liever in het bos dan op de trailer, dus als ie plast krijgt ie koekjes en dat weet ie) en dan even rollen op de tankbaan. In het laatste stuk rijden kwamen we de schaapherder met hond en kudde nog tegen, paard met z’n ogen op stokjes, maar vooral omdat ie het zo interessant vindt en volgens mij graag achter de schaapjes aan zou wandelen.
pien_2010
Geplaatst: 01-10-21 19:27
Mooie badkamer! Wij wonen in een oud huis. Dat is niet gemakkelijk met renoveren want er is altijd wat. Maar vandaag na weer obstakels komt het ook weer duur. De aannemer is één hele dag bezig geweest met het plaatsen vd deurstijl in de keuken. Ik bespaar jullie de details, maar de man is echt professioneel.
We doen dus ook deuren veranderen overal om meer licht te krijgen en meer isolatie.
Klinkt goed je rondje Hilary.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 01-10-21 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt
moonsparkle
Geplaatst: 01-10-21 19:29
Nu nog mooi groen op de foto's, dat zal binnenkort wel veranderen. Mijn hondje is net geopereerd dus ik was even met hem thuis, ik hoop morgen weer even alleen op pad te gaan.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 01-10-21 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Deuren slaapkamer zonder nog de raampjes waar je niet door kunt kijken
Extra electriciënwerk was nodig, dus elecriciën gauw gebeld die kwam En extra timmer werk ook want alles was weer schots en scheef en paste dus niet
Je filmpje ga ik bekijken Lizard
Bootsiebob
Geplaatst: 01-10-21 19:36
Hilary schreef:
Bij je eerste foto dacht ik “klaar? Hoe dan?!” Maar er kwam nog een foto achteraan
Dit had ik ook Ik dacht al dat er weer iets nieuws in de mode was wat betreft muurbekleding, gelukkig kwam de goede foto er achteraan
Ah leuk, ook de herder met schapen en hond tegengekomen. Heeft altijd iets heel speciaals vind ik, lijkt me ook een leuk beroep. Ook al zegt Pien steeds dat schapen heel, heel dom zijn Misschien lijkt het je peerdje wel leuk om schapen te drijven
Pien, dat klinkt als een niet al te blije aannemer... Belangrijkste is dat het straks naar jullie smaak is en dat gaat zeker lukken!
Ik heb met mijn paard een keer een koeienclinic gedaan bij Wendy van Osch. Zijn bijnaam werd na het eerste rondje “pitbull”, dus ik weet niet of een schaap dan veilig is Hij beet de koeien als ze niet deden wat hij wilde of als ze te langzaam gingen
Maar de herder vond het prima als ik met hem tussen de schapen zou gaan rijden, dus andere keer kunnen we dat wel eens doen. Er hing nu een hele dreigende regenwolk schuin boven ons (die uiteindelijk natuurlijk/ gelukkig overwaaide), dus ik wilde niet te lang blijven staan en dan risico lopen om kletsnat te regenen.
moonsparkle
Geplaatst: 01-10-21 19:57
Hij lijkt oke, maar ze moesten meer weg halen dan gedacht en weten ook niet of nu alles weg is, de uitslag is over 10 dagen ongeveer.
Jij bent er maar druk mee pien, lukt het tussendoor ook een beetje om je rust te pakken ?
pien_2010
Geplaatst: 01-10-21 20:31
Valt mee met de aannemer, hij weet dat oude huizen dit hebben. Hahaha, wij werken gewoon in de tuin, want hoeven zelf het werk niet te doen. Dat is zooo tof . Dus vermoeidheid valt mee. Tja als je het echt rustig asn wil doen hour je een appartementje en koop je niet een boerderijtje met 7500 my terein
Moonsparkle heel spannend. Ik duim! Hilary wat een kostelijk verhaal van de clinic.
En geloof me schapen zijn super dom. Die denken echt dat ze door je heen kunnen rennen. Geef mij maar paarden. Even knippen met de vingers of streng "uhuh" en het luuustert perfect. Een schaap luistert NIET en dat ALTIJD!