Rebecca schreef:Apart nog nooit van gehoord, ben je overdag niet flauw dan?
Het is juist de periode van 20:00 uur tot 12:00 uur waarin je niet eet. Dus tussen 12:00 en 20:00 wel.
Ik volg dit dieet en voor mij werkt het heel goed

Welkom Floor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Apart nog nooit van gehoord, ben je overdag niet flauw dan?
xNavatu schreef:xNavatu schreef:Maximaal 1x per week, meestal minder. En ik ook smorgens nadat ik naar de wc ben geweest, en ik trek alles uit haha. En ik heb inderdaad ook foto's gemaakt in ondergoed, werkt erg motiverend!
Weer strak vanaf vandaag, ben er echt weer aan toe. Gewoon weer normaal en goed eten. Voel me de afgelopen dagen zo rot, zo'n opgezwollen buik dat ik er echt gewoon last van had (maar ondertussen wel door blijven kanen.. wat een logica weer)
Lijstje van vandaag;
L: Mexicaanse soep (Mager gehakt, ui, knoflook, mais, kippen boullion en aardappel)
A: 1 rode paprika,250gr wortels, 100gr kalkoenborstfilet + 31gr rijst crackers
T: 450gr Skyr + banaan + 25 gr walnoten
T:whey shake
Ook ietsje aangepast.. zit pas op 1176 kcal, beetje weinig maar ik zit prop vol en die whey shake moet er nog bij :'D
Maanlicht schreef:[naam] schreef:Apart nog nooit van gehoord, ben je overdag niet flauw dan?
Het is juist de periode van 20:00 uur tot 12:00 uur waarin je niet eet. Dus tussen 12:00 en 20:00 wel.
Ik volg dit dieet en voor mij werkt het heel goed.
Welkom Floor!
MarlindeRooz schreef:Over dat teruglezen, het is gewoon heel vervelend als er steeds mensen iets zeggen wat niet klopt terwijl dat al meerdere keren het discussie onderwerp is geweest.
Britt_Sisi schreef:Haha dankjullie! In het totaal is er 16 kilo af. Op die eerste foto was er al wat af. Ik gok op iets van 10 kilo verschil tussen die foto's.
Ik ben in april afgelopen jaar begonnen met myfitnesspall. Kcal tellen en sinds toen is er echt 8 kilo afgegaan in 4/5 maanden.
Vanaf de zomer ben ik stabiel (ik lette niet goed genoeg meer op en viel dus niets meer af). Ik ben bij het kcal tellen ook gaan sporten, niet fanatiek maar gewoon wat cadio, conditie opbouwen. Ik denk dat als ik fanatieker gesport had ik nog veel meer kwijt had kunnen raken!
Ik ben nu sinds 3 weken weer fanatiek aan het sporten voor zover mijn rug dit toelaat. 2 tot 3 keer in de week en ik let weer goed op mijn eten (of Nou ja dit probeer ik). Met de feestdagen anderhalve kilo aangekomen. Nu weer een halve kilo lichter! Dit ga ik nu weer doorzetten! Op naar de volgende 5 kilo er af haha!
Edit: die lijstjes van sommigen hier kom ik echt bij lange na niet in de buurt hoor! Ik probeer gezonde dingen te pakken maar ik ben een lastige eter. Voor mijn idee eet ik ook een stuk meer als sommigen hier.
In mijn afval periode heb ik steeds rond de 1570 kcal gegeten. Als ik gesport had iets meer. Verder nooit met macro's oid bezig geweest haha.