Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen ik zou het ook zonde vinden om helemaal mooi opgemaakt te zijn en dan kale lippen te hebben.
). Of die dingen van Clarins, die verzorgende lipglosses. 
) en uitgaan enzo. Hij ziet er bij mij ook niet cakey uit, maar hij dekt wel zo goed dat je hoe dan ook ziet dat je foundation op hebt omdat je huid gewoon te egaal is. Ik breng hem wel altijd met een beautyblender aan, met een kwast is niet te doen en dan krijg je ook niet echt een mooi effect. Hij blijft trouwens geweldig zitten en ook echt zoals je hem hebt aangebracht, dus niet dat alles 's avonds ineens in je poriën zit of van je gezicht is afgegleden oid.
.
Ssmarty schreef:Hallooo ik kom even binnenvallen als jullie dat goed vinden.
Ik was benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met (donker)bruine mascara en daar misschien ook een foto van hebben. Zelf heb ik sproeten en koperkleurig haar en ik las dat bruine mascara dan erg mooi staat. Aangezien zwart (en dan vooral eyeliner) erg hard in mijn gezicht is, leek het me wel de moeite waard om te proberen.
Dus iemand met ervaringen/foto's?
). Het geeft een hele zachte neutrale uitstraling, ipv boem zwarte wimpers. maar het geeft je ogen toch net iets extra's. Helemaal als je blonde wimpers hebt.
.

Hvelreki schreef:Ik heb er wel ervaring mee, maar ik vind het (bij mezelf!) niet mooiIk heb er van ELF en Maybelline gehad. Donkerbruine eyeliner vind ik dan wel weer mooi. En dat maakt een groot verschil met zwart ja