Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:15

Haha ik zou juist op mijn trouwdag geen lipstick dragen. Aangezien er toch wel wat gekust gaat worden dan. Arme man ook met roze lippen op de foto :+

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:16

De lippenstift geeft niet echt af (zeker niet na afpoederen etc) maar de gloss wel.

Zonder lippenstift is wel een optie, maar zonder gloss echt niet

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:20

Ja daar zat ik ook net aan te denken inderdaad, dat het wel lastig is met bijwerken en zoenen enzo. :D Alleen ik zou het ook zonde vinden om helemaal mooi opgemaakt te zijn en dan kale lippen te hebben.
Of misschien alleen een lipbalm, dan heb je toch nog het glansje (maar hangt er ook weer vanaf welke, sommigen doen helemaal niks voor je lippen qua mooiheid :P ). Of die dingen van Clarins, die verzorgende lipglosses.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:23

Nee het wordt faux. Zonder iets wil ik inderdaad niet. Iets erbij kopen ga ik niet meer doen. Genoeg gekocht en hier is het 3x zo duur...

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:27

Poeder je lipstick af?! Nooit geweten..

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:09

Gebruikt er hier iemand de double wear van EL? Die is namelijk nu met 30% korting op de bijenkorf site.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:21

Ja volgensmij best wel veel hier! :)

Ik vind hem heel fijn, vooral voor momenten dat je niet rood moet worden ( :') ) en uitgaan enzo. Hij ziet er bij mij ook niet cakey uit, maar hij dekt wel zo goed dat je hoe dan ook ziet dat je foundation op hebt omdat je huid gewoon te egaal is. Ik breng hem wel altijd met een beautyblender aan, met een kwast is niet te doen en dan krijg je ook niet echt een mooi effect. Hij blijft trouwens geweldig zitten en ook echt zoals je hem hebt aangebracht, dus niet dat alles 's avonds ineens in je poriën zit of van je gezicht is afgegleden oid.
Vind het wel een must have, al vind ik hem niet echt voor alle dag. :)

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:30

Hallooo ik kom even binnenvallen als jullie dat goed vinden :D.

Ik was benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met (donker)bruine mascara en daar misschien ook een foto van hebben. Zelf heb ik sproeten en koperkleurig haar en ik las dat bruine mascara dan erg mooi staat. Aangezien zwart (en dan vooral eyeliner) erg hard in mijn gezicht is, leek het me wel de moeite waard om te proberen.

Dus iemand met ervaringen/foto's? :)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:30

Helaas verkopen ze weinig kleuren in NL en geen enkele kleur past echt goed bij mij. Jammer want is echt hele fijne uitgaansfoundation. Zit als een muur met primer en setting spray.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:52

Oh je had hem al, haha ik dacht dat je hem wilde kopen! Maar idd, jammer van de kleuren. In de winter heb ik een goede match (Sand), maar in de zomer is het lastiger.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:53

Nee, ik dacht dat veel meiden hier deze gebruiken dus wilde alleen de korting vertellen :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:01

Ik heb juist nu perfecte match. Hen 2 kleuren. In winter is net ietsepiets te donker, maar netjes in nek uitwerken en niks van te zien. De kleur voor zomer is nu zo perfect dat als ik op paar plekken wel doe en paar niet het verschil niet te zien is.

Wel erg mat en vlak gezicht, blush en bronzer zijn wel echt een must.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:02

Ik doe eerst lipliner. Dan lipstick. Beetje poeder. Nog een laagje lipstick en afpoederen. Niet veel hoor!!!! Je ziet het niet.

Maar zo wordt het door bruidsvisagistes gedaan. Blijft qua kleur echt de hele dag zitten zelfs als ik voor de klas sta en mega veel praat. Intensiteit is er wel vanaf maar kleur blijft.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:06

Ssmarty schreef:
Hallooo ik kom even binnenvallen als jullie dat goed vinden :D.

Ik was benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met (donker)bruine mascara en daar misschien ook een foto van hebben. Zelf heb ik sproeten en koperkleurig haar en ik las dat bruine mascara dan erg mooi staat. Aangezien zwart (en dan vooral eyeliner) erg hard in mijn gezicht is, leek het me wel de moeite waard om te proberen.

Dus iemand met ervaringen/foto's? :)

Ik heb die van Gosh, ben er super tevreden over. Gebruik hem ook in combinatie met bruine eyeliner(liner pinceau van bourjois <3 ). Het geeft een hele zachte neutrale uitstraling, ipv boem zwarte wimpers. maar het geeft je ogen toch net iets extra's. Helemaal als je blonde wimpers hebt.

Als ik echt voor een wat uitgebreidere ooglook ga, ga ik wel vaak voor zwart.

Ik had er eerst eentje van de hema gekocht om uit te proberen, die is ook prima.

Heb er niet echt een duidelijke foto van.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:40

Loreall heeft ook een hele mooie bruine mascara :)

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:17

Bedankt! En valt het veel minder op dan zwart?

Ik denk dat ik het maar eens ga proberen als ik weer mascara nodig heb :).

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:16

Ik heb er wel ervaring mee, maar ik vind het (bij mezelf!) niet mooi :o Ik heb er van ELF en Maybelline gehad. Donkerbruine eyeliner vind ik dan wel weer mooi. En dat maakt een groot verschil met zwart ja :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 08:12

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:47

Hvelreki schreef:
Ik heb er wel ervaring mee, maar ik vind het (bij mezelf!) niet mooi :o Ik heb er van ELF en Maybelline gehad. Donkerbruine eyeliner vind ik dan wel weer mooi. En dat maakt een groot verschil met zwart ja :)

Oké thanx. Als jullie trouwens nog tips hebben voor oogmake-up dan is dat zeker welkom!
Ik heb (ondanks dat ik koperkleurig haar heb) geen hele lichte huid en ik heb ook donkere ogen en wenkbrauwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:51

Zit ik laatst heel verbaasd te reageren dat Yonker al door haar Dior foundation heen is die ze net wat later gekocht heeft dan ik de mijne, merk ik vanochtend dat die van mij ook bijna leeg is...
Tenminste, het pompje begint te haperen zeg maar :')

Wel irritant dat je ondanks de glazen verpakking niet kunt zien hoe veel er nog in zit -O-

Baal als een stekker, want nu ga ik het zeker niet redden tot augustus.
Wilde eigenlijk niks kopen tot ik naar Dublin ga, want daar wil ik Nars en Hourglass foundation kopen.

Zucht...

Iemand nog aanraders voor een semi matte foundation met een medium dekking en natuurlijke finish?
Geen MAC, die foundations werken niet voor mij ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:59

dan heb ik t toch nog niet zo slecht gedaan Anc :')

Geen aanraders, gebruik nu zelf m'n Mac foundation.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:00

Nee!
Ik moest ook echt stiekem even lachen vanmorgen _O-

Welke heb jij van Mac?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:04

Uhm dat weet ik ff niet uit m'n hoofd maar heb er 1tje die dekkend is dus dat is sowieso niet wat je wil :)
Had speciaal een wat dekkendere foundation gekocht voor de roodheid in m'n gezicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:08

Wil sowieso liever geen Mac foundation, maar was gewoon nieuwsgierig :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:17