Heb gelukkig nu iemand ( waar k alweer een tijdje bij loop) gevonden waar k een goed gevoel bij heb en wie niet uit boeken werkt maar uit eigen ontwerpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Als je een ander oog erbij zou zien zou ze scheel kijken
NatassJa schreef:Ik stoor me er meer aan dat de pupil en de iris niet helemaal rond zijn.
Op zich zet ze geen slechte tattoo's, maar het is gewoon niet realistisch. Meer cartoonstyle.
Al met al zou ik er zelf niet naar toe gaan in ieder geval
Dribbel schreef:Iemand ervaring met goede shops in Londen/Cambridge? Geen idee waar ik het moet zoeken op het momentIk ben het met Stephzdesign eens. Ik betaal liever een flink bedrag voor goede kwaliteit, dan weinig met een mindere kwaliteit.
wiifke schreef:Dribbel schreef:Iemand ervaring met goede shops in Londen/Cambridge? Geen idee waar ik het moet zoeken op het momentIk ben het met Stephzdesign eens. Ik betaal liever een flink bedrag voor goede kwaliteit, dan weinig met een mindere kwaliteit.
Ik heb de mijne in Brighton laten zetten, maar die artiest zit daar nu niet meer, zal even voor je zoeken waar hij momenteel werkt. Ben erg te spreken over zijn werk en hartstikke blij met mijn tattoo. Mijn volgende laat ik ook weer door hem zetten.
Stephaniiee_ schreef:Suor schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met tattoo Dex in Rotterdam?
Ja ik! Hele fijne schone zaak en die vrouw is erg aardig. Zit nu via mn telefoon dus kan helaas mn foto niet uploaden.
ik heb een zinnetje op mn pols staan, best wel klein en ze heeft hem strak gezet!