[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephzdesign

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 23:27

Om eventjes terug te komen op de kosten van een tattoo. Ik ben van mening dat ik liever duurder uit ben voor een goede kwaliteit tattoo en de artiest die mijn ideeën goed begrijpt en dit ook goed kan neerzetten dan dat k minder betaal voor flut kwaliteit. ( k spreek helaas uit ervaring)

Heb gelukkig nu iemand ( waar k alweer een tijdje bij loop) gevonden waar k een goed gevoel bij heb en wie niet uit boeken werkt maar uit eigen ontwerpen :)

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 23:32

Iemand ervaring met goede shops in Londen/Cambridge? Geen idee waar ik het moet zoeken op het moment :D Ik ben het met Stephzdesign eens. Ik betaal liever een flink bedrag voor goede kwaliteit, dan weinig met een mindere kwaliteit.

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 23:39

Dribbel zit daar geen london ink ? Zoiets zoals la ink.

En weetje de meeste goedkope tattoos krijg je later zon spijt van. En uiteindelijk ben je meer kwijt dan als je t gelijk goed hebt.

Ik wil zelf Ook gaan tatoeëren maar als k eraan begin zal k pas op mensen gaan "tekenen" als k er zelf 1000% achter sta dat ik het ook werkelijk kan. Wil echt niet dat mensen voor banketstaaf lopen ;) of verminkt worden door mij :$

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 00:14

Afbeelding

van vandaag!!

Ik ben niet zo fan van de zwarte outline, maar ze had al een andere pony door een andere artiest, en die had een dikke zwarte lijn, dus ze wou dat bij deze ook. Dat kon ik mij dan wel weer voorstellen, en hij blijft cute <3

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 00:28

Oooow zo schattig <3 ik vind de zwarte lijn niet eens zo storend.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 00:34

Goed ik ben eruit wat ik wil. Al aantal maanden speelt dit in mijn hoofd. Ik wil een hoefijzertje op mijn pols met een twinkelende ster die staat voor mijn overleden paard, ijzer wil ik graag in de vorm van het ijzer van mijn huidige paard, en wil het graag dit jaar laten zetten omdatik hem 30 april 10 jaar bij mij heb, maar het ook 10 jaar geleden is dat ik mijn andere paardje heb moeten laten gaan.

Alleen nog geen ijzertje gezien wat ik zou willen. Dus binnsnkort een afspraak maken om te laten ontwerpen

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 11:32

Misschien een domme vraag.. maar wat zet je eigenlijk allemaal in een mail naar een shop? En waar vraag je om?
Heb net naar mijn laatst verstuurde mail gekeken, en ik vind het er allemaal toch wat vaag staan. Iemand hier tips over?

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 18:12

Ik zal zoiezo niet mailen maar gewoon bellen.
Dan weet je vaak meer te vertellen dan via de mail. :).
En als je mailt zal k puur alleen vragen of je misschien een vrijblijvende afspraak kan maken zodat je kan bespreken wat je precies wilt en wat de kosten hiervan zijn.
Vaak als je per mail al vraagt wat de kosten zijn zal je t antwoord krijgen dat je toch eventjes langs moet. ( voor de grote etc)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 18:32

Langskomen zal niet zo makkelijk gaan, is een paar uur reizen dus hoop dat we het meeste via de mail/telefoon kunnen bespreken! kosten vraag ik sowieso niet gelijk naar, vind ik zo stom over komen :P

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 13:54

Joolien schreef:
Als je een ander oog erbij zou zien zou ze scheel kijken :')

dat was ook het eerste wat in mij op kwam .. wat een scheel oog.. sorry ik vind deze artiest ook niet echt super goed ofzo.. het is iig niet echt realistisch .. leuk geprobeerd maar ik zou er zelf ook geen tattoo door laten zetten !

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 15:38

Waarom vinden jullie dat oog niet realistisch? Heb je serieus nog nooit iemand naar opzij zien kijken? Zo ziet een oog er gewoon uit als je niet recht voor je uit kijkt, hoor :=

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 19:07

Weet ik niet maar ik vind m niet kloppen, uit verhouding en te groot. :P En ik ben een zeikerd.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 19:38

Ik stoor me er meer aan dat de pupil en de iris niet helemaal rond zijn.

Op zich zet ze geen slechte tattoo's, maar het is gewoon niet realistisch. Meer cartoonstyle.
Al met al zou ik er zelf niet naar toe gaan in ieder geval :D

nate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 12:01

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 12:07

NatassJa schreef:
Ik stoor me er meer aan dat de pupil en de iris niet helemaal rond zijn.

Op zich zet ze geen slechte tattoo's, maar het is gewoon niet realistisch. Meer cartoonstyle.
Al met al zou ik er zelf niet naar toe gaan in ieder geval :D

dat is misschien dan wel het juiste woord !
het moet je stijl zijn...

maar een scheel oog nee sorry dat laat je toch niet zetten .. als je nu een gezicht laat zetten en dan kijkt iemand naar rechts of links lijkt het heel anders.. maar met alleen een oog ... beetje raar maargoed !
Gelukkig kan een ieder zijn mening geven toch :D

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 12:13

Ziet er goed uit Nate! Had je meer last dan vorige keer? Ik moet ook nog 1 keer terug om de lichte lijnen nog een keer op te zetten. :)

nate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 12:40

Het deed inderdaad meer pijn als de vorige keer, maar dat kwam door het littekenweefsel zei ze.
Gelukkig was het maar een half uurtje ipv die 2,5 uur van vorige keer.
Misschien dat ik ook nog een keer de lichte kleuren moet laten bijwerken, maar dan pas over een maand of 2. Hing er vanaf of ik het zelf mooi vind.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 13:50

Oh pfff dat wordt nog wat voor mij dan haha.. :)) Maar fijn dat hij er bij jou op staat! Top!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:02

Ik ga straks een afspraak maken om mijn arm uit te breiden, het kleuren van mijn bovenbenen laat ik voorlopig voor wat het is denk ik. Ik weet het niet :')

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:28

Heeft iemand van jullie ervaring met tattoo Dex in Rotterdam?

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:03

Dribbel schreef:
Iemand ervaring met goede shops in Londen/Cambridge? Geen idee waar ik het moet zoeken op het moment :D Ik ben het met Stephzdesign eens. Ik betaal liever een flink bedrag voor goede kwaliteit, dan weinig met een mindere kwaliteit.

Ik heb de mijne in Brighton laten zetten, maar die artiest zit daar nu niet meer, zal even voor je zoeken waar hij momenteel werkt. Ben erg te spreken over zijn werk en hartstikke blij met mijn tattoo. Mijn volgende laat ik ook weer door hem zetten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:16

wiifke schreef:
Dribbel schreef:

Ik heb de mijne in Brighton laten zetten, maar die artiest zit daar nu niet meer, zal even voor je zoeken waar hij momenteel werkt. Ben erg te spreken over zijn werk en hartstikke blij met mijn tattoo. Mijn volgende laat ik ook weer door hem zetten.

Ik ben naar een shop in Londen geweest, in Angel. Skunx Tattoo, http://www.allinlondon.co.uk/directory/1269/98702.php . Perfect werk.

En donderdag ga ik geprikt worden *\o/* *\o/*

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:21

Oeh wat ga je doen Lee? :D

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:24

Suor schreef:

Ja ik! Hele fijne schone zaak en die vrouw is erg aardig. Zit nu via mn telefoon dus kan helaas mn foto niet uploaden.

ik heb een zinnetje op mn pols staan, best wel klein en ze heeft hem strak gezet!

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 21:05

Stephaniiee_ schreef:
Suor schreef:

Ja ik! Hele fijne schone zaak en die vrouw is erg aardig. Zit nu via mn telefoon dus kan helaas mn foto niet uploaden.

ik heb een zinnetje op mn pols staan, best wel klein en ze heeft hem strak gezet!

Thnx! Mijn kapper was erg over haar te spreken. Denk dat ik binnenkort ga kijken.