[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BellaNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 15:09

Nuray schreef:
BellaNL schreef:
Ik wil al best lang mijn haar verven, maar om het meteen permanent te doen lijkt me niet zo'n goed idee. Ik denk dat ik die Colorista ga uitproberen :)

Als je je haar donkerder wilt verven dan kun je ook de Casting Creme Gloss van L'oreal gebruiken. Dit is ook een semi-permanente haarverf en heb ik ook de eerste keren gebruikt.

Ik wil eigenlijk wel een leuk kleurtje, ik heb nu blond maar blauw/groen lijkt me wel heel leuk.

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 15:10

@rockey, ik heb die van Fudge, op aanraden van de kapper...

Laurie

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 15:20

Fudge :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 15:22

Ik vind die van Schwarzskopff het fijnst, maar die van Kruidvat eigen merk was ook altijd prima.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 15:23

mailow schreef:
@rockey, ik heb die van Fudge, op aanraden van de kapper...

o wow tof! die kende ik nog niet en ik heb er toch al heeeel veel geprobeerd! ik ga gelijk een google.

meisje die ik ken gebruikt no yellow van fanola, is ook echt top, maar komt uit het buitenland.

zo gelijk de liter pakking besteld :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 16:38

Ik had deze shampoo.

BiBiQ schreef:
Ik heb een hele fijne zilvershampoo die ook nog eens erg lekker ruikt. Ik koop het via m'n kapster.
Xp100 vital color silver. Hij is echt super sterk en geconcentreerd.

Afbeelding

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 17:03

Voor dik haar dat plat valt is vooral het model erg belangrijk- zou voor een korte bob dan naar een kapper gaan die goed met dik haar om kan gaan, die kan er dan zeker een mooi model in knippen waardoor het juist prachtig valt, dik haar is perfect voor een bob. Ik heb zelf krullen dus het probleem van plat haar niet, maar wel veel korte bobs gehad en ik vind het heerlijk. Als je haar echt heel dik is kun je er ook voor kiezen om het op te scheren aan de achterkant/zijkanten, dan valt de bob wellicht mooier en ben je wat gewicht kwijt :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 17:09

Ik kom even binnenvallen! Ik verf mijn haar ook wel eens! Heb bijna alle kleuren gehad die je maar kan bedenken haha! Momenteel heb ik saai rood/bruin... Iemand een leuk idee voor nog n kleurtje?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 17:47

Killyenn schreef:
Voor dik haar dat plat valt is vooral het model erg belangrijk- zou voor een korte bob dan naar een kapper gaan die goed met dik haar om kan gaan, die kan er dan zeker een mooi model in knippen waardoor het juist prachtig valt, dik haar is perfect voor een bob. Ik heb zelf krullen dus het probleem van plat haar niet, maar wel veel korte bobs gehad en ik vind het heerlijk. Als je haar echt heel dik is kun je er ook voor kiezen om het op te scheren aan de achterkant/zijkanten, dan valt de bob wellicht mooier en ben je wat gewicht kwijt :)

Ik zit wat dat betreft wel bij een goede kapper en geen budgetkapper, maar de producten daar zijn natuurlijk 10x duurder dan in de winkel dus vandaar dat ik hier naar tips voor meer volume vraag. Wel bedankt voor het me erop attenderen dat een goede kapper van groot belang is.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 17:47

De zilvershampoo vraag is al heel vaak voorbij gekomen, zelf even zoeken is net zo makkelijk :)

Maar inderdaad die van Fudge.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 20:34

rockey schreef:
wat vinden de asblonde dames hier de fijnste/beste blauw/zilver shampoo?

Ik heb nu zilvershampoo, onderhouds shampoo en conditioner van het merk Pro Voke, had normaal altijd de van Schwarzkopf maar moet zeggen dat deze wat ik nu heb erg fijn is. Ruikt super lekker en maakt mijn haar erg zacht.

De zilvershampo zelf mag je 2 x per week gebruiken, en de andere shampoo en conditioner is er voor om het de andere dagen bij te houden..

Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 20:56

Ik zweer echt bij die van Redken :j (nog bedankt voor de tip daarvoor, tip kwam uit dit topic)
Zelfs de kapper vond dat mijn haar nog prachtig in het grijs zat én ze verbaasden zich nog steeds allemaal over de kwaliteit van mn haar. Heeft die Redken zeker mee geholpen :j.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 22:44

Lees net op de FB pagina van het Kruidvat dat de L'Oréal Colorrista pas vanaf week 9 te koop is :(

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 22:56

Niekj_Jente schreef:
rockey schreef:
wat vinden de asblonde dames hier de fijnste/beste blauw/zilver shampoo?

Ik heb nu zilvershampoo, onderhouds shampoo en conditioner van het merk Pro Voke, had normaal altijd de van Schwarzkopf maar moet zeggen dat deze wat ik nu heb erg fijn is. Ruikt super lekker en maakt mijn haar erg zacht.

De zilvershampo zelf mag je 2 x per week gebruiken, en de andere shampoo en conditioner is er voor om het de andere dagen bij te houden..

[ [url=m/8zSwqD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hiervan heb ik de conditioner maar die doet echt niets voor mijn haar qua zilver/paars :n Ik heb de Blonde Idol paarse verzorging van Redken en die is 100 keer beter :j

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 08:23

Lous schreef:
Lees net op de FB pagina van het Kruidvat dat de L'Oréal Colorrista pas vanaf week 9 te koop is :(

Dat meen je! Maar online is hij wel te verkrijgen al bij kruidvat volgens mij.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:31

Vraagje!

Ik heb la riche directions silver besteld.. Is mijn haar daar licht genoeg voor? Normaal gesproken laat ik het om de zoveel tijd bij de kapper grijs maken maar dacht nu laat ik het zelf eens proberen, scheelt toch weer heel wat geld.. En hoe lang laat ik het zitten zonder dat het echt blauw gaat uitslaan? Lees veel verschillende tijden op internet. Van 15 minuten tot 3 uren.

Dit is mijn haar nu:
Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 19:56

BiBiQ schreef:
Lous schreef:

Dat meen je! Maar online is hij wel te verkrijgen al bij kruidvat volgens mij.

Online kun je hem inderdaad wel al bestellen. :j

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:29

@MDJ ik denk dat je haar daar wel licht genoeg voor is ;)

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 00:02

Ik ga het wel zien morgen. Zal het hier wel even showen als het geslaagd is óf ik voortaan als smurfin door het leven ga. :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:50

Ik zit nu ook bij de kapper, ga van licht blond naar een hele donkere aanzet, met de punten asblond/zilver. Ben benieuwd :D ziet er tot nu toe al heel tof uit.
Ze heeft een voor foto gemaakt, dus kan straks mooi een voor/na resultaat laten zien hier :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:11

Klinkt goed!!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:42

Ik ben heel benieuwd! Klinkt mooi :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:43

Niet de charmantste foto's, maar is even voor de beeldvorming :')
Zal morgen in daglicht wel even een goede foto maken :).
Ben er zooo blij mee.
Is geverfd met een olaplex behandeling, m'n haar is nog nooit zo zacht geweest.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:46

Gaaf!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:51

Wow mooi. Ga dit eens bespreken met mijn kapster. Heb nu net zoiets maar dan witblond/blond. Dit is toch net iets grijzer. _/-\o_