Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
iiSunshine schreef:horsii, ik loop sinds kort iets vaker ja. ben in oktober 2023 begonnen en sinds februari (mede mogelijk gemaakt door garmin, haha) wel redelijk fanatiek en wel echt minimaal 3 a 4 keer per week. en soms zoals deze week dus zelfs 5. 36 km is wel mijn hoogste tot nu toe per week. meestal zit ik tussen de 20-30km. balen dat je door je enkel bent gegaan. wel weer een mooi rondje met de honden. geen ervaring met exo_l hier.
sherivey, wat goed zeg je eerste 10 kilometer weer. ook een heel netjes tempo er bij. zit je daarmee veel in zone 4, of is het makkelijk bij te houden?
ieris schreef:Leonie, haha ja ik zie dat nog wel gebeuren bij jou, en over 5 jaar loop je 100km trails, en vind je die marathon een eitje!
Supervixen schreef:volgende keer ga ik bikini denk ikDat waren geen dronebeelden hoor, je mag niet dronen boven de Veluwe.
De foto's zijn genomen vanaf de emmapiramide (uitkijktoren) en de brandtoren.
Ziet er heftig uit die bootcamparmen.
Je had je zwemvliezen wel kunnen meenemen
Supervixen schreef:BeFunny vreselijk die schuurplekken, ik heb er ook snel last van. Ik smeer bij lange afstanden altijd vaseline op plekken waar ik vaak last van krijg. Dat helpt aardig.
Horsii veel plezier en fijne kms op je nieuwe schoenen!
Ik had vanmorgen heel weinig energie, dus ipv trailen werd het een wandeling.
Sherivey schreef:Gewoon inschrijven
Niet alle trailevents geven medailles en bij sommigen kun je kiezen of je wel of geen medaille erbij wilt.
Ik vind het persoonlijk wel leuk om, als ik een event loop, iets van een medaille (of buff ofzo) ter herinnering te krijgen.
Sherivey schreef:Wat betreft aangevallen worden door dieren. Ik ben nog nooit echt aangevallen door een hond oid.
Wel door verschillende vogels, maar dat is gewoon de "je trekt aan wat je vreest" regel denk ik.
CalipsoLover schreef:Mooie loopjes en echt zo zalig in de natuur