Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:We hebben sinds afgelopen week een slimmere weegschaal van medisana.
28,8% vetpercentage.
Ik blijf nu al 3 dagen hangen op 71,5 kilo maar hopelijk is er tegen het einde van de week wel wat vet vanaf volgens de weegschaal
Blue_Monday schreef:Resistance schreef:Kennen jullie dat, dat hoe langer je dieet, hoe meer zin je hebt om echt een vette hamburger naar binnen te werken?Ik stond bijna op het punt om het te doen, maar hield mezelf tegen toen ik éindelijk verschil zag op de weegschaal! Ik bleef de hele tijd hangen op 55, en nu voor het eerst zag ik 53,5. Ben nu denk ik twee weken bezig met gezond eten, en zeker niet te weinig.
Misschien komt het omdat je een vrouw begint te worden, geen tienerlichaampje meer, en je niet altijd je maatje 34 kan behouden en je die energie waar je lichaam naar snakt gewoon nodig hebt
Vind het raar dat de mods niet ingrijpen want dat hebben ze bij mij wel gedaan lol, anders zou ik ook dolgraag meepraten. Maar snap het ook, totaal geen goed voorbeeld voor jongere meiden die meekijken. En die zijn er.
55 is toch een perfect gezond bmi met je lengte van 163??
Er zijn er maar weinig die na hun tienerjaren nog een bmi van 17-18 behouden op een gezonde manier, en gefoceerd is niet gezond.
Niks tegen jou als persoon verder hoorde bedoeling is goed
fleurtjeuh schreef:We hebben sinds afgelopen week een slimmere weegschaal van medisana.
28,8% vetpercentage.
Ik blijf nu al 3 dagen hangen op 71,5 kilo maar hopelijk is er tegen het einde van de week wel wat vet vanaf volgens de weegschaal
Dilan93 schreef:Een waterijsje is niet zo'n ramp denk ikMagnums of een hele beker B&J is meer schade
Lijkt me dat je prima kunt afvallen zoHet blijft toch kcal in - kcal out, dus als jij met paardrijden en wandelen erbij toch onder je verbruik eet, dan komt dat afvallen wel goed
Ik sta momenteel op 66,5 kZijn toch zeker 6 kg te veel, vind ik zelf. Volgens mij ben ik BMI-technisch niet te zwaar.
Afijn, mokken helpt niet en ik eet het er zelf aan![]()
Ben het hardlopen weer aan het oppakken en ga vanaf oktober weer actief werk doen.
Ik baal alleen heel erg van mijn (gebrek aan) discipline in het weekend
_Snow_White schreef:Dilan93 schreef:Een waterijsje is niet zo'n ramp denk ikMagnums of een hele beker B&J is meer schade
Lijkt me dat je prima kunt afvallen zoHet blijft toch kcal in - kcal out, dus als jij met paardrijden en wandelen erbij toch onder je verbruik eet, dan komt dat afvallen wel goed
Ik sta momenteel op 66,5 kZijn toch zeker 6 kg te veel, vind ik zelf. Volgens mij ben ik BMI-technisch niet te zwaar.
Afijn, mokken helpt niet en ik eet het er zelf aan![]()
Ben het hardlopen weer aan het oppakken en ga vanaf oktober weer actief werk doen.
Ik baal alleen heel erg van mijn (gebrek aan) discipline in het weekend
Uiteraard, al was het met 147 kcal meer ijsje dan water
Succes met de laatste 6 kg!
Weekends zijn inderdaad erg lastig, gelukkig is het terrasseizoen bijna afgelopen
swartbeessie schreef:Ik lees al even mee, al wil ik niet diëten![]()
Na mijn laatste zwangerschap wil ik wel graag wat gewicht kwijt, maar dan met meer bewegen en evenwichtig eten. Mijn plan is om het schema van het voedingscentrum aan te houden met dagmenu's en in een ritme te komen van iedere dag wandelen, hardlopen of fietsen. Best een uitdaging met twee kindjes.
IMANDRA schreef:Patt schreef:Ik kom ook gezellig even binnenvallen op dit topic![]()
Zij er ook weegschalen die wel redelijk betrouwbaar zijn wat betreft metingen van het vetpercentage?
Iemand ervaring hiermee, mag best een duurder apparaat zijn als hij maar goed is.
Als je de eerste posts op deze pagina even leest...