Eight schreef:Gaaf die look fenrir, vond hem toen bij elke ook al zo gaaf!
Bij Elke? Die heb ik gemist dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eight schreef:Al mijn makeup uitgezocht en kwam ik nog een aantal makeup jes tegen met kapotte verpakking of verpakkingen die ik niet fijn vond, ben er mee aan de knutsel gegaan
Van:
[ [url=m/JDnHHD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar:
[ [url=m/IKiV0R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn bureau staat vol met rosé gouden assecoires (spiegel, fotolijstjes, kaarsen etc) ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als het af ik
Eight schreef:Al mijn makeup uitgezocht en kwam ik nog een aantal makeup jes tegen met kapotte verpakking of verpakkingen die ik niet fijn vond, ben er mee aan de knutsel gegaan
Van:
[ [url=m/JDnHHD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar:
[ [url=m/IKiV0R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn bureau staat vol met rosé gouden assecoires (spiegel, fotolijstjes, kaarsen etc) ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als het af ik
Fenrir schreef:Neem vanavond als ik op de laptop zit weer even uitgebreider de tijd om op iedereen te reageren, maar mooie dingen komen er weer voorbij en Suus wat leuk dat je een groene look hebt gemaakt!
Ik was ook weer even aan de slag geweest, ben hier best tevreden mee ik hou van roodAlles is oogschaduw van CP, met name uit het Zingara quad (en natuurlijk een beetje telepathy
)
Geen camera foto dit keer dus jullie moeten het even met een gecropte telefoonfoto doenOp mijn onderwimpers zit een CP liquid (volgens mij had Elke dat laatst eens gedaan, dus ook een keertje geprobeerd - beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?
) maar die valt op de foto een beetje weg.
[ Afbeelding ]