Edit: Wat aardig dat ik reclame voor een chicken big mac onder dit topic krijg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annikoe schreef:Ja maar ik kan natuurlijk niet gelijk gaan klagen op mijn eerste werkdag. Dat geeft nou niet bepaald een goede indruk.
Ik ben begonnen in een dierenwinkel, gewoon als winkelmedewerker. Dus ik sta/loop de hele dag en ik moest bij de kassa blijven, dus dan kan ik niet even tussendoor wat eten of drinken.
Ik baal gewoon, want het was gewoon zwaar tegen mijn verwachtingen in. Nou komt dat denk ik ook grotendeels omdat ik eigenlijk zwaar overgekwalificeerd ben voor deze job (mbo functie met een hbo diploma en een goed stel hersens). Dus er zit voor mij amper uitdaging in en ik heb alles binnen 10 minuten door. Niet om op te scheppen ofzo en ik wil ook niemand tegen zijn schenen aam schoppen, maar zo voelt het gewoon.
Maar ik móét dit werk wel doen omdat ik anders zwaar in dw financiële problemen kom.. Dus het is gewoon een kwestie van doorbijten.
En dan ook nog dat gezeur van mijn gewicht erbij en heel veel gedoe thuis (emigratie van mijn vader naar Canada en mijn moeder gaat ook verhuizen, mijn broer zit in een depressie) zorgt er voor dat het gewoon allemaal net te veel is.
Sannens schreef:Janine1990: Massa en gewicht is hetzelfde. Je moet het zo zien, als je van beide een liter hebt (dus 1 dm3), dan zijn spieren wel degelijk zwaarder dan vet. Met een verhouding van 0,9:1,1.
Janine1990 schreef:Sannens schreef:Janine1990: Massa en gewicht is hetzelfde. Je moet het zo zien, als je van beide een liter hebt (dus 1 dm3), dan zijn spieren wel degelijk zwaarder dan vet. Met een verhouding van 0,9:1,1.
Nee, massa en gewicht is niet hetzelfde... Of wil jij beweren dat 1 kilo lood zwaarder/lichter is dan 1 kilo veren?
De massa van 1 kilo vet is groter dan die van 1 kilo veren. Je hebt meer vet nodig om tot 1 kilo te komen dan spieren.
Sannens schreef:Volgens mij gebruik je het het begrip 'massa' verkeerd. Ik denk dat je volume bedoeld.
Dus nee, ik beweer helemaal niet dat 1 kg lood zwaarder is dan 1 kg veren. Volgens mij zeg ik dat ook nergens.
Janine1990 schreef:Sannens schreef:Volgens mij gebruik je het het begrip 'massa' verkeerd. Ik denk dat je volume bedoeld.
Dus nee, ik beweer helemaal niet dat 1 kg lood zwaarder is dan 1 kg veren. Volgens mij zeg ik dat ook nergens.
Ik wist dat er ergens in de buurt van de bèta vakken iets mis ging met mij![]()
Dus laten we het er maar op houden dat ik je hopeloos verkeerd heb begrepenSorry!
Ik ging de mist in bij die liter en de verhouding