[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 13:09

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 13:22

Hahaha dat zou ik direct doen als het kon in Nederland. :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 16:36

Nooor_ schreef:
Ik heb gisteren een nieuwe laten zetten door Melissa bij inkstitution!

Heb nu wel een plekje waarbij de kleur anders lijkt en er wat blaasjes zitten... Hoop dat er niet nog meer reactie zal komen van m'n huid, maar gewoon goed verzorgen.[ [url=m/88P4li.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi! Eindelijk weer eens een echte OLd school

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 16:57

eefj33 schreef:
Zou dit wat zijn? Tijdelijke tattoo's van 3, 6 of 12 maanden, gebruiken ze een speciale inkt voor.
http://fem-fem.nl/tattoo-een-jaar-ephernal-tattoos/

Maar als ik het goed begrijp moet je de tattoo wel echt laten zetten. Dus je ondergaat dan wel de pijn, dan moet het nog genezen en dan na 6 weken is dat vaak pas echt goed genezen. Maar dan zit je al op de helft van de levensduur van je tattoo :') Dan heb ik over die van 3 maanden, maar toch. Ik ben toch blij dat ik die pijn onderga en dat het dan ook echt is omdat ie voor altijd zit.
Want bij zo'n tattoo moet je het dan twee keer doen, als je m mooi vindt. Zou ik niet willen. Tenzij je graag afwisselt natuurlijk.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:46

jasz schreef:
eefj33 schreef:
Zou dit wat zijn? Tijdelijke tattoo's van 3, 6 of 12 maanden, gebruiken ze een speciale inkt voor.
http://fem-fem.nl/tattoo-een-jaar-ephernal-tattoos/

Maar als ik het goed begrijp moet je de tattoo wel echt laten zetten. Dus je ondergaat dan wel de pijn, dan moet het nog genezen en dan na 6 weken is dat vaak pas echt goed genezen. Maar dan zit je al op de helft van de levensduur van je tattoo :') Dan heb ik over die van 3 maanden, maar toch. Ik ben toch blij dat ik die pijn onderga en dat het dan ook echt is omdat ie voor altijd zit.
Want bij zo'n tattoo moet je het dan twee keer doen, als je m mooi vindt. Zou ik niet willen. Tenzij je graag afwisselt natuurlijk.

Haha echt he :') Door al die pijn heen moeten en er dan maar een paar maanden van kunnen genieten -O- Nee dankje ik ga wel lekker voor de gewone inkt

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:52

Er zijn toch echt meerdere redenen te bedenken waarom je een tijdelijke tattoo zou kunnen verkiezen boven een levenslange... En och die pijn ben je een week later al vergeten :D

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 19:54

Supervixen schreef:
koetje28 schreef:
@supervixen dit is dr
@banker ben benieuwd hoe de jouwe word!!
[ [url=m/TjCIaj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi dier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 19:54

Ik vind het eigenlijk wel interessant, vraag me altijd af of ik de ideeën die ik nu heb, over 20 jaar nog steeds mooi vind. Met die inkt kan ik er elk jaar wat anders op knallen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:00

En wanneer begint de afbraak van die inkt? Zal er vast ook heel bijzonder uit gaan zien :+

Nog heel eventjes.. van de week even auto met airco regelen vast voor op die dag. Dan kan vriendlief chauffeur spelen. Is het makkelijk parkeren bij blackbear waar ze nu zitten?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:11

Voor zover ik weet is er bij Strijp-S genoeg parkeer mogelijkheid :)

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:20

Zo'n tijdelijke tattoo lijkt mij ook wel wat eigenlijk. De 29ste krijg ik mijn eerste echte. Een kattenpoot boven mijn pols. Bij Tattoopoint in Zwolle.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:50

Let wel op bij Blackbear dat het betaald parkeren is.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:56

Plek genoeg om te parkeren daar.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 21:20

Wat leuk dat muisje op de vorige pagina <3

Ik heb trouwens zaterdag voor die van mij maar 1,5 uur gezeten en ik heb al gehuild van de pijn...
Zo'n tijdelijke lijkt me dan ook niets haha

Volgens mij ben ik echt heel slecht in tattoo's ontvangen, haha.
Ik wil er nog meer, maar nu wacht ik denk ik wat langer tussen de tattoo's door. Heb nu 4 (2 kleintjes daarvan tegelijk) in 1,5 maand, dat was wel iets te veel misschien

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 00:30

Je kunt bij Blackbear ook gratis parkeren. Op de groenewoudseweg kun je overal gratis parkeren ook op de Marconi laan. Moet je nog wel 10 min lopen ongeveer maar ook vanuit een parkeergarage moet je even lopen denk ik.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 07:56

Ik wil graag nog n tattoo op mijn kuit.
Die gedroogde bloemen vind ik erg mooi.
Een graanhalm of zoiets ook.
Iemand nog ideetjes/voorbeelden? En ja, mijn tattoo-artist geeft haar eigen draai eraan, maar wil met een voorbeeld komen wat ik bedoel.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:04

Oh wow ik las net hier dat Blackbear op Strijp zit, daar zit mijn stage ook. Blijkbaar op 1 minuut lopen van elkaar :')
Goede reden om daar nog eens een tattoo te laten zetten, kan ik nog eens even buurten op m'n stageplek :D

Die tijdelijke tattoo's zijn opzich best een tof idee :j als je nog erg twijfelt ofzo. Uiteindelijk zou normale inkt wel m'n voorkeur hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:12

Tijdelijke tattoos kunnen ook ideaal zijn als je in een 'tattoovrije' wereld leeft. (Horeca, veiligheidsdiensten et cetera)

Aan de andere kant... Ik ben benieuwd hoe de tattoo eruit ziet als het vervaagt := Kan volgensmij niet mooi zijn.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:43

Willl65 schreef:
Nooor_ schreef:
Ik heb gisteren een nieuwe laten zetten door Melissa bij inkstitution!

Heb nu wel een plekje waarbij de kleur anders lijkt en er wat blaasjes zitten... Hoop dat er niet nog meer reactie zal komen van m'n huid, maar gewoon goed verzorgen.[ [url=m/88P4li.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi! Eindelijk weer eens een echte OLd school

Precies wat ik ook dacht! Heel erg tof! :j

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:44

Heeft er iemand van jullie echt verstand van unalomes?

Ik heb een vraag daarover en het antwoord kan ik nergens op Google vinden.

Ik zie analomes op internet zowel met de lijn, het einde, omhoog als naar beneden. Ik dacht altijd dat het einde van de lijn naar boven gericht moest zijn? Net als de cirkel bij vrouwen naar links moet draaien. Maar klopt Dat?

Ik heb namelijk een ontwerp gezien waarbij hij andersom staat, deze past zo heel mooi op de plek die ik zou willen. Op de 'juiste' manier minder mooi maar ik wil geen afbreuk doen aan betekenis en hem graag volgens de 'regels' hebben :o

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 09:03

Ik heb ook mijn bedenkingen over die tijdelijke inkt, afzien voor enkele maanden plezier, dat is maar sneu :)

Hier is de jeuk en het vervellen keihard ingezet! :D Eigenlijk is alles al heel mooi genezen, geen dikke korsten ofzo, enkel wat vervellen. Jeuk is wel heel vervelend, maar voorlopig kan ik er nog goed afblijven! Vanavond voor het eerst terug paardrijden, lijkt me dat een sportbh nu wel kan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 14:25

_Daniella schreef:

Ik zie analomes op internet zowel met de lijn, het einde, omhoog als naar beneden. Ik dacht altijd dat het einde van de lijn naar boven gericht moest zijn? Net als de cirkel bij vrouwen naar links moet draaien. Maar klopt Dat?

Ik heb namelijk een ontwerp gezien waarbij hij andersom staat, deze past zo heel mooi op de plek die ik zou willen. Op de 'juiste' manier minder mooi maar ik wil geen afbreuk doen aan betekenis en hem graag volgens de 'regels' hebben :o

Een unalome mag niet onderbroken zijn (zoals bij sommige, die er een lotus tussen hebben oid). De ene kant op draaien is manlijk, de andere kant op vrouwelijk, maar welke kant precies weet ik niet. En volgens mij hoort hij inderdaad omhoog te wijzen. Het is een boeddhistisch symbool, dus kijk is of je naar een boeddhistische community kan gaan met je vragen!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 15:11

_Daniella schreef:

Ik heb zelf een unalome. Bij mij staat de lijn omhoog, omdat het voor de weg naar verlichting staat en ik vind het persoonlijk logischer dat verlichting dus bovenin bereikt wordt en niet onderaan. Kijk maar naar de chakra's, het 7e chakra is het kruinchakra en staat voor spiritualiteit / verlichting.

Het klopt idd dat de vrouwelijke variant tegen de klok in draait.

Er wordt zelfs gezegd dat je een unalome niet lager dan je heup zou mogen dragen en het liefst ter hoogte van hart / keel chakra. Maar in hoeverre dat klopt weet ik niet.

Dit is de mijne:

Afbeelding

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 15:38

Wat Jibbel zegt inderdaad. De Chakra die verbind met de kosmos/"het goddelijke" is de kruinchakra en zit bovenin. :j Een unalome in een andere richting als naar boven doet af aan de betekenis.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 15:43

Ik heb het bij iemand laten doen die opgeleid is in Thailand moniken en die kennen geen vrouwelijke en mannelijke unalome ik heb er een die dus volgens de " regels" gewoon naar rechts wijst en gewoon met lijn omhoog richting verlichting.
Het komt echter voor dat er een magische tattoo gezet wordt en die unalome wijst ook alle kanten op rondom . . Ik lees inderdaad steeds vaker dat man en vrouw verhaal maar vreemd genoeg dus niet vanuit de oorsprong.