Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nooor_ schreef:Ik heb gisteren een nieuwe laten zetten door Melissa bij inkstitution!
Heb nu wel een plekje waarbij de kleur anders lijkt en er wat blaasjes zitten... Hoop dat er niet nog meer reactie zal komen van m'n huid, maar gewoon goed verzorgen.[ [url=m/88P4li.jpg]Afbeelding[/url] ]
eefj33 schreef:Zou dit wat zijn? Tijdelijke tattoo's van 3, 6 of 12 maanden, gebruiken ze een speciale inkt voor.
http://fem-fem.nl/tattoo-een-jaar-ephernal-tattoos/
jasz schreef:eefj33 schreef:Zou dit wat zijn? Tijdelijke tattoo's van 3, 6 of 12 maanden, gebruiken ze een speciale inkt voor.
http://fem-fem.nl/tattoo-een-jaar-ephernal-tattoos/
Maar als ik het goed begrijp moet je de tattoo wel echt laten zetten. Dus je ondergaat dan wel de pijn, dan moet het nog genezen en dan na 6 weken is dat vaak pas echt goed genezen. Maar dan zit je al op de helft van de levensduur van je tattooDan heb ik over die van 3 maanden, maar toch. Ik ben toch blij dat ik die pijn onderga en dat het dan ook echt is omdat ie voor altijd zit.
Want bij zo'n tattoo moet je het dan twee keer doen, als je m mooi vindt. Zou ik niet willen. Tenzij je graag afwisselt natuurlijk.
Willl65 schreef:Nooor_ schreef:Ik heb gisteren een nieuwe laten zetten door Melissa bij inkstitution!
Heb nu wel een plekje waarbij de kleur anders lijkt en er wat blaasjes zitten... Hoop dat er niet nog meer reactie zal komen van m'n huid, maar gewoon goed verzorgen.[ [url=m/88P4li.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Eindelijk weer eens een echte OLd school
_Daniella schreef:Heeft er iemand van jullie echt verstand van unalomes?
Ik heb een vraag daarover en het antwoord kan ik nergens op Google vinden.
Ik zie analomes op internet zowel met de lijn, het einde, omhoog als naar beneden. Ik dacht altijd dat het einde van de lijn naar boven gericht moest zijn? Net als de cirkel bij vrouwen naar links moet draaien. Maar klopt Dat?
Ik heb namelijk een ontwerp gezien waarbij hij andersom staat, deze past zo heel mooi op de plek die ik zou willen. Op de 'juiste' manier minder mooi maar ik wil geen afbreuk doen aan betekenis en hem graag volgens de 'regels' hebben
_Daniella schreef:Heeft er iemand van jullie echt verstand van unalomes?
Ik heb een vraag daarover en het antwoord kan ik nergens op Google vinden.
Ik zie analomes op internet zowel met de lijn, het einde, omhoog als naar beneden. Ik dacht altijd dat het einde van de lijn naar boven gericht moest zijn? Net als de cirkel bij vrouwen naar links moet draaien. Maar klopt Dat?
Ik heb namelijk een ontwerp gezien waarbij hij andersom staat, deze past zo heel mooi op de plek die ik zou willen. Op de 'juiste' manier minder mooi maar ik wil geen afbreuk doen aan betekenis en hem graag volgens de 'regels' hebben