Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 11:28

oeh mooie ooglook zeg!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 11:37

toch mooi hoor liselot :)

en de prijs voor die paletten :') voor die prijs wil ik oogschaduw die uit zichzelf een perfecte ooglook maakt :+

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:20

Oeh dat palette van beautylab ziet er leuk uit! En voor 5 euro het proberen zeker waard! :)

Ladymadonna mag je ook geen speciale sticker spray gebruiken om ze los te weken? Lijkt mij ook al beter voor de huid dan lostrekken? Zijn rot plakkers inderdaad!

Eenitra wow! Het zijn wel onwijs lange wimpers inderdaad. Niet zo mijn ding maar ze staan je wel mooi.

Mooi Joolien! Wow jij hebt gewoon al hele mooie roze lippen van jezelf!

DnT gave oogschaduw! Heb je hem al gebruikt?

Mooi Liselot!

Met mijn naked chocolat palette en timeless rosé van L'Oréal :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:23

Mooie look Liselot! En ik spot de kleine man in het hoekje! Hoe is het met hem? :D

Ik wil ook de roze en salted caramel nog maar onze KV had alleen de normale drie nog liggen :')

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:26

Jans schreef:
Mooie look Liselot! En ik spot de kleine man in het hoekje! Hoe is het met hem? :D

Ik wil ook de roze en salted caramel nog maar onze KV had alleen de normale drie nog liggen :')

Hier hebben ze ze wel maar ik vind opsturen met zulke dingen best eng :+

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:27

Mooi Kaygee :) Al zou ik persoonlijk de blush iets meer uitblenden

Gaat goed met hem Jans! Groeit als kool :D

Welk betaalbaar palette raden jullie aan met wat meer kleur?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:29

Mooie looks dames! Staat jullie erg mooi. Veilig maar toch een lekker make upje :j

Kaygee, persoonlijk zou ik het ietsje mooier vinden als je wenkbrauwen ietsje fijner zouden zijn (lees; dunner). Je hebt een fijn zacht gezichtje, en de wenkbrauwen trekken vrijwel meteen mijn aandacht. Sonde want je bent echt een mooie vrouw!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:38

Liselotte dat is mijn "natural blush" _O- ik heb namelijk helemaal geen blusher op :o

Ik vind dat eng elke haha. Bang dat ik ze verpest. Ik heb ze smaller gehad en was juist blij dat ze weer wat breder zijn nu. Zal er mijn volgende epileerbeurt wat meer aandacht aan besteden!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:40

Oh echt!!?? Sorry :o :D

Wat heeft je dochter een leuke naam btw, is ook mijn officiële naam :D
Laatst bijgewerkt door Liselot op 25-04-16 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:40

Mooi Kaygee!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:42

Kaygee schreef:
Liselotte dat is mijn "natural blush" _O- ik heb namelijk helemaal geen blusher op :o

Ik vind dat eng elke haha. Bang dat ik ze verpest. Ik heb ze smaller gehad en was juist blij dat ze weer wat breder zijn nu. Zal er mijn volgende epileerbeurt wat meer aandacht aan besteden!

Teken je ze breder of vul je het alleen in? Misschien is het mooi als je pas vanuit het midden in gaat vullen zodat het begin wat minder 'dik' is.
Als ik ga epileren teken ik mijn wenkbrauwen dik aan en scherp, met een potloodje. Alle haren die ik niet mee getekend heb pluk ik eruit. Zo weet ik precies de vorm en trek ik er niet teveel uit :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:43

mooi hoor kaygee! zeker je ooglook!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:47

Nee ik teken ze niet breder. Ik wacht nog steeds op een wenkbrauw filmpje van jou elke :') die wenkbrauwen blijven toch een struggle en soms denk ik laat maar haha. Heb ze nu voor mijn gevoel ook niet heel extreem ingekleurd. Ik zat foto's terug te kijken en zag wel dat ze nog nooit zo breed zijn geweest :+

Dit is 3 jaar terug. Toen deed ik nog niet aan selfies van alleen mezelf haha vandaar even met kind. Misschien dat model maar weer invoeren. Al vind ik dat ook weer erg smal.

Afbeelding

Close up nu:

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:54

Mooie look Kaygee, en vind je wenkbrauwen nu veel mooier dan die dunnere :j

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:56

Veel beter nu inderdaad! Ik vind ze wat aan de dikke kant maar wel mooi, en je kan het zeker hebben vind ik :)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:00

Haha Liselot zag nu je bewerkte berichtje. Geeft toch niet, als het blusher was geweest had je zeker gelijk! Geweldige naam hé, vind ik ook :D

Wenkbrauwen blijven toch altijd een lastig dingetje en kwestie van smaak vooral :o

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:02

Dat is echt smaakgevoelig hoor!! Als jij er blij mee bent moet je dat zeker zo laten. Het misstaat je zeker niet hoor, ik vind de dunnere wel mooier staan. Maar ik ben over het algemeen meer voor de dunnere wenkbrauwen dan de dikkere wenkbrauw trend. Je vorm is wel mooier nu, eigenlijk moet je deze vorm houden en dan de dikte van vroeger haha :+
Je hebt het inderdaad niet veel ingevuld!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:06

Ik denk dat een wenkbrauw tussen wat je nu heb en die smalle (dus iets dunner dan nu) je het mooist zal staan :)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:10

Bedankt in ieder geval voorde tips! Ga er zeker mee aan de slag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:12

Liselot schreef:
Mooi Kaygee :) Al zou ik persoonlijk de blush iets meer uitblenden

Gaat goed met hem Jans! Groeit als kool :D

Welk betaalbaar palette raden jullie aan met wat meer kleur?

Is de sleek Sunset die ik had niet wat voor jou? Is maar 11 euro.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:25

Oh en ik vind je wenkbrauwen juist mooi zo Kaygee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:32

Ik vind je wenkbrauwen zo ook mooier, maar ik hou wel van een volle bush (hihi := )

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 14:09

Mooie looks allemaal zeg!

Ik heb binnenkort diploma uitreiking en heb dit bedacht als jurkje en make-up :)
Afbeelding

Nu heb ik alleen het probleem, dat ik erg ga glimmen later op de dag. Hebben jullie hier tips voor?

Ik gebruik al de primer van smashbox en ik combineer foundation van lancome teint miracle en mac studio fix fluid. Ook poeder ik af met een matterende poeder van douglas huismerk en aan het einde maak ik het minder poederig met the body shop vitamine E spray.
Ik zou het heel vervelend vinden, al sta ik op de foto's met een glimmend hoofd. Best wel ijdel eigenlijk, maar die foto kijk je toch nog regelmatig terug denk ik... :o

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 14:49

Een transparant loose powder is heel fijn om mee bij te werken. Gezien die transparant is en geen teint bevat, kun je daar heel fijn laag op laag mee werken, zonder dat je een cake look krijgt. Daar werk ik altijd mee bij gedurende dag :j
Erg mooie make up! Die lipkleur staat je nice!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 14:52

Mooie lippenstift iertj! Je zou evt een 'blotting paper'' kunnen proberen. Dat maakt het wel echt mat-mat. Maar heb geen ervaring met over de hele dag bijwerken, en of het dan je make-up aantast. Transparent poeder is idd ook een goede!