Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:03

friendly schreef:
Ja? En hoe is de levertijd ongeveer?

Zoeva is inderdaad prima betrouwbaar :) levertijd zou ik zo niet meer exact kunnen zeggen, bestel er al een tijdje niet meer, maar denk ongeveer een week? Maar dat was dus wel even terug, heb de indruk dat alles tegenwoordig veel sneller gaat.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:05

Ik geloof binnen 2 à 3 werkdagen.

Had trouwens een tijd geleden aan een Bokker hier gevraagd hoe die Philosophy Purity Made Simple beviel. Is het echt een must? :)

linoleum

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:09

De purity made simple is geen must, prima te vervangen voor andere producten. Hij is wel erg makkelijk te gebruiken. Gebruik het altijd onder de douche om te reinigen en mijn make-up eraf te halen. Alles gaat er netjes af zonder te irriteren, ook mijn oog make-up.

De levertijd van Zoeva is inderdaad maar een paar dagen. Wordt volgens mij met UPS gebracht, moet tekenen voor levering, binnen 5 min na het tekenen altijd mailtje dat ze het afgeleverd hebben. En super netjes verpakt alles.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:28

Niniane schreef:
Ik geloof binnen 2 à 3 werkdagen.

Had trouwens een tijd geleden aan een Bokker hier gevraagd hoe die Philosophy Purity Made Simple beviel. Is het echt een must? :)

O sorry, dat was ik idd.
Hij bevalt goed, maar of ik hem echt 19 euro waard vind? Mwoah, ik denk dat ik hierna weer aan m'n 3 euro gezichtsschuim ga van de Kruidvat (echt een aanrader!). Ik haal namelijk mijn oogmake-up er toch af met micellair water, dus ik weet niet hoe hij daarmee werkt, wel prima denk ik.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:25

Ja, met micellair water doe ik inderdaad ook. :j Als het effect niet heel bijster bijzonder is, dan is die 19 euro dus beter ergens anders aan besteed. Die tip van de Kruidvat gezichtsschuim is wel een goede! Moet zeggen dat ik de eigen merk producten altijd voorbij loop. :o

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:53

Ik ook hoor :P
Had er ooit over gelezen en ik heb ondertussen al 4 flessen (oké tube achtige dingen :') ) opgemaakt. Zelfs nog een back-up staan _O-. 'T is een hele fijne milde reiniger, absoluut niet een die je huid squeaky clean maakt, maar wel goed schoon.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:54

Ik vind de purity made simple wel echt zijn geld waard trouwens, heb 'm ooit meegenomen uit Amerika. Ik doe er echt super lang mee, vind het een heerlijke reiniger ook voor oog make-up super. Reinigen met een product op een watje irriteert bij mij nogal snel. Meeste reinigers werken prima voor gezicht, maar zijn toch niet geschikt voor de ogen ook specifiek. Is die van de kruidvat die hierboven bedoelt wordt dat wel?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 17:58

Guys ! :wave:

Ik heb me rot gezocht maar er zijn zoveel primers die hetzelfde beloven. Kan iemand hier mij dan verder helpen?

Ik zoek een matterende primer die er voor zorgt dat je je poriën (bijna) niet meer ziet. En het liefst een wat lager budget, aangezien een van de beste primers toch weer gelijk een euro of 40 kost :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 18:10

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:26

Lieshorses schreef:
Guys ! :wave:

Ik heb me rot gezocht maar er zijn zoveel primers die hetzelfde beloven. Kan iemand hier mij dan verder helpen?

Ik zoek een matterende primer die er voor zorgt dat je je poriën (bijna) niet meer ziet. En het liefst een wat lager budget, aangezien een van de beste primers toch weer gelijk een euro of 40 kost :+

Iets als Dior poreminimizer, Benefit porefessional zoek je dus, al zijn deze beide iets duurder. Volgens mij hebben veel merken wel zoiets. Ook Catrice en Essence wel. Even rond kijken, alles wat pore minimizing is werkt ervoor.

Let er wel op dat zulke primers vaak drogere plekjes juist benadrukken. En het heeft een heel apart siliconen gevoel. Wel iets wat je prettig moet vinden.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:27

Deijs schreef:
http://www.temptalia.com/mac-x-giambatt ... s-swatches

<3 <3 <3 <3

die eerste is alleen wel heel lelijk :')

Had van die eerste ook niet anders verwacht, zo'n ontzettend licht kleurtje. Wel goede dekking trouwens!

Ik vind de laatste knalroze mooi, maar daar heb ik al genoeg van, dus zolang het niks heel bijzonders is maar niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:06

Iemand een fijne nachtverzorging?
Heb op zich een makkelijke huid, gebruik bijna niets( geen foundation enz, lekker puur natuur meestal, met sproetjes)
Reinig dmv scrub, smeer niet eens elke dag dagcreme..maar wil iets voor de nacht

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 19:08

Ik vind die van Philosophy erg fijn :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 23:34

Vind vooral de verpakkingen geweldig!
De koraal en licht roze kan ik sowirso niet hebben en van die andere heb ik plenty dus mag niets kopen

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 08:53

Ja de verpakkingen doen het hem :D de kleurtjes zijn niet zo bijzonder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 08:57

:oo
Charlotte en Eugenie <3

Niet heel bijzonder, maar in combinatie met de verpakking toch stiekem wel een must have!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 09:40

Van die multicolorcollectie is er ook weer een lipstick op voorraad, maar aangezien die zó sheer is en dan duurder dan een gewone ga ik hem niet alleen om de verpakking kopen :+
Van deze nieuwe collectie spreekt Eugenie mij ook aan, maar weet nog niet of ik wat ga kopen.

Meuning trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 09:43

Wanneer is de launch eigenlijk?

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:30

de releasedatum van de matte lipsticks van mac was juni,
ze hebben het verplaatst naar augustus :(

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 17:43

Margherita ziet er prachtig uit, ik kan me niet voorstellen dat de bleke roze iemand goed zal staan.. oei Haha!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:02

Hello!
Heb vanmiddag bijna MAC fleshpot gekocht (lipstick satin) maar me braaf ingehouden. Vond m erg mooi, maar niet voor nu.

Zit erg te twijfelen voor de bruiloft zaterdag, vind zo'n Nude kleur ontzettend mooi, maar misschien net niet sprekend genoeg voor zo'n dag?

Ik heb of Faux (met lippotlood van dior of superlooks eronder en gloss van dior)
of een mooie nude van Essense met lippotlood eronder en essence gloss eroverheen.

lastige vind ik dat zo op deze foto's beide heel nude overkomen terwijl ik het full face in de spiegel veel duidelijker zie?

edit: eerste 3 foto's van vandaag met essence nude love en bijpassende gloss (lippotlood van superlooks)
Onderste paar weken geleden met Faux, potlood en gloss van dior
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Michelle77 op 17-06-15 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 18:05

Staat je mooi! dat is echt een kleur die je maar moet kunnen hebben

edit; oeps ik dacht dat je fleshpot op had :Y)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:08

Nee, die heb ik later gedaan! Maar volgens mij komt die heel erg in de buurt van de essence Nude Love.
Tenminste dat idee had ik. Had 'm toevallig niet bij me.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:08

Michelle, voor je bruiloft zou ik misschien eerder voor Faux gaan, ook al is je ooglook al wat heftiger en was ik in het dagelijks leven voor Fleshpot gegaan. Omdat je waarschijnlijk wel foto's gaat maken op je bruiloft :D , zou het zonde zijn als je lippen wegvallen doordat je een nude op hebt, vooral als je foto's maakt met flitser gaat dit gebeuren ben ik bang. Misschien kan je zelf even proberen met beide lipsticks een foto te maken met flits, en aan de hand daarvan beslissen? Want je wilt er op de dag zelf natuurlijk mooi uitzien maar ook mooie foto's hebben voor over 10 jaar. :D

Haha ik ben zelf nogal van de nudes, maar heb al besloten dat ik op mijn bruiloft (ooit) voor een roze ga, zoals Angel, omdat ik niet wil dat mijn lippen wegvallen. :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:10

Ik denk idd dat faux beter is. MLBB!
Echte felle/duidelijke kleur is het niet voor mij, dat draag ik nooit. Faux is de eerste kleur sinds 15 jaar, kun je nagaan haha