[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:35

buiten of het prettig of leuk is; als in 1 topic al 3 of vier zinnen je raken dan ben je volgens mij gewoon nog niet "zeker genoeg" om het voor de rest van je leven op je lijf te hebben.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:35

Ik snap je wel hoor. :j Maar ikzelf zie het altijd als een compliment, zo laat iemand van Bokt binnenkort de Lion King tattoeren die ik heb ontworpen (na toestemming gevraagd te hebben), ik vind het een grote eer. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:37

tja ik snap Emma wel, ik ben ook niet zo heel happy met de copycat die bijna letterlijk mijn feniks op haar schoudeblad heeft staan maar je doet er niks aan... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:39

TessaVB schreef:
Ik snap je wel hoor. :j Maar ikzelf zie het altijd als een compliment, zo laat iemand van Bokt binnenkort de Lion King tattoeren die ik heb ontworpen (na toestemming gevraagd te hebben), ik vind het een grote eer. :D

Ik vind iets laten zetten wat iemand anders heeft ontworpen (al dan niet in dezelfde stijl als diegene's tattoo's) heel anders dan klakkeloos kopiëren. Helemaal als het uit hetzelfde topic komt.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:54

Ik vind The Weepies nou niet echt een onbekende band + als ik even zoek zijn er veel mensen met die lyrics als tattoo. Opzich snap ik wel dat je het niet leuk vind als iemand dezelfde tattoo heeft (ben het meer eens met Ayasha) maar je hebt een lyric, daar is echt totaal niets eigens aan, behalve dat het voor jou natuurlijk een betekenis heeft.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:57

Danique schreef:
Ik vind iets laten zetten wat iemand anders heeft ontworpen (al dan niet in dezelfde stijl als diegene's tattoo's) heel anders dan klakkeloos kopiëren. Helemaal als het uit hetzelfde topic komt.

Maar een tekst kun je toch ook niet anders dan "klakkeloos kopiëren"? Je kunt er hooguit een ander lettertype aan geven, that's it. Ik heb ook never a failure, always a lesson. Hoeveel mensen hebben dat wel niet staan.

Hoewel ik Emma natuurlijk wel begrijp, ik zou ook een beetje teleurgesteld zijn. Maar ik lees haar verhaal ook anders. Ze oppert een aantal teksten die haar aanspreken maar ik zie nergens staan dat ze dat ook daadwerkelijk laat zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:59

Yasmine schreef:
Omg := http://www.standaard.be/cnt/dmf20150903_01847687

Aan de ene kant: waarom in godsnaam zet een tattoo artist zo'n foeilelijke tattoo op iemands gezicht? Waarom zet een artist überhaupt zo'n grote gezichtstattoos, en al helemaal bij iemand die er zo weinig over heeft nagedacht?
Aan de andere kant: waarom laat zo'n meisje zich zó gemakkelijk overhalen om een gezichtstattoo te laten zetten, zonder dat ze er lang en diep over heeft nagedacht? "Hij suggereerde mijn gezicht en dat vond ik wel leuk..." las ik in de krant. Ja, hallo. 8)7

Fouten aan alle kanten... Maar vooral echt té erg.

Ze heeft allemaal piemels op haar hoofd staan _O-

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:06

Danique schreef:
TessaVB schreef:

Ik heb hem niet voor haar ontworpen. Hij was bedoeld voor in mijn sleeve, al heb ik hem later voor mezelf aangepast. :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:33

Ik denk eigenlijk dat je met teksten niet moet klagen dat een ander dat ook heeft of laat zetten. Ik kan me er alleen in vinden als ook het design van de letters hetzelfde is.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:40

Heeft iemand toevallig ook die advertentie's van die Hells Tattoo in Almere voorbij zien komen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:48

Ho meiden, ik probeer heus niet te zeggen dat deze meid de tattoo niet mag laten zetten. Ik ben me er zelf ook dondersgoed van bewust dat het een lyric is en Micha, ik geloof je ook echt direct als je zegt dat er veel meer mensen zijn met een tattoo in dezelfde richting.

Ik vind het persoonlijk gewoon niet zo heel prettig om te lezen, hoop dat jullie je daar ook wel een beetje in kunnen vinden. Misschien dat het ook een beetje aan de formulering ligt, als het iets was in de trant van 'zag van de week in dit topic ook een vette tekst voorbij komen, misschien dat ik iets in die richting wil', dan komt het al heel anders over dan hoe het er nu staat. Maar goed, zoals ik al zei was het niet mijn bedoeling om een discussie te starten.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:01

Aaah,nu snap ik het.
Ik dacht al dat de tekst niet netjes was.
(en ik die zin maar over en over lezen om te zien wat er mis was) :')

Ik snap dat je het niet leuk vind als anderen 'jouw' tattoo nemen.
Met afbeeldingen snap ik dan meer dat je het niet leuk vind.
Met een tekst die je niet zelf bedacht hebt zou ik er zelf geen probleem in zien.
Zou me echt worst wezen.
Als ik de tekst zelf bedacht zou hebben zou ik wel denken: WTF!!
Nogmaals,ik snap wat je bedoeld, en niemand kan jou gevoel veranderen,maar dat is het risico als je iets neemt wat al bestaat.
Dan zijn er meer mensen die dat ook vinden op internet en willen zetten.

Jolien,ik heb nog een keer naar die feniks gekeken, en nu zie ik alleen nog maar piemels,hahaha.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:17

Oh God. Ik zag al helemaal niks in die tattoo op het gezicht maar nu zie ik echt piemels...

En wat betreft de tekst tattoo, dat hou je toch. Jij showt hem vol trots op Internet (heel begrijpelijk) waar anderen hem weer zien en hem ook mooi kunnen vinden met kans dat ze hem zelf laten zetten. Dat zal je met alles houden.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:38

Ik zit erover te denken wellicht iets met de tekst 'Bad things make you grow up real fast' te doen, maar vind de zin eigenlijk te lang dus waarschijnlijk doe ik het niet in tekst oid :+

Wat betreft gezichttattoo: Hoe dom ben je :+

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:40

ik zit te denken om mijn puntkomma tattoo iets uit te breiden, het lijkt nu net een kleine moedervlek haha :D
wilde er iets van een tekstje bij, maar wat past er nou bij :=

keep strong, keep going enz. vind ik een beetje simpel haha :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:41

Courses schreef:
Heeft iemand toevallig ook die advertentie's van die Hells Tattoo in Almere voorbij zien komen? :')

Nee laat zien :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:49

Ik zit nu op mobiel dus kan even niet printscrenen, maar slecht vorm gegeven 'advertentie's' met aanbiedingen zoals 'tattoeren totdat je niet meer kan voor €400' 'alles voor 20€ een half uur lang als je al je vrienden tagt' en 'welke vrouw wil een gratis body suite?' :+ Sounds ..... legit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:56

Awesome dat wil ik ook!
:')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:59

Hells Tattoo uit Almere? Kon niks vinden op FB!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:00

Een beetje een all you can eat idee, alleen dan in de vorm van tattooeren? :') Goed idee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:00

UhNee schreef:
Een beetje een all you can eat idee, alleen dan in de vorm van tattooeren? :') Goed idee!

Voor 25 euro per persoon ga ik door tot je niet meer kan! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:03

UhNee schreef:
:')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:04

Tattoo-buffet. Je pakt een bordje en zoekt een paar stencils uit (all you can tattoo) :')
Ik zeg goed initatief.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 07:12

:+ Nou ik zeg nee bedankt, hahahaha.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 08:09

Emmaa_ : Excuses! Het is niet zo handig geformuleerd van mij. Dat ik jouw tekst een 'zeer tof idee' vindt, betekent (voor mij) niet dat ik 'm zou laten zetten.
Het ging, zoals Dieuwke en Ayasha het ook schrijven, veel meer richting brainstormen. Dit soort teksten spreken me aan. Ik schrijf zelfs nog een spelfout in ''upon'' :$

En, aangezien ik nog volledig tattooloos ben, zal er nog heel wat water naar de zee stromen voordat ik zeker weet wat ik waar zou willen. Het kan goed zijn dat ik een tekst van een eigen gedicht, of zelfs een eigen tekening laat zetten.

Ik vind jouw tattoo (en de tekst) gewoon erg mooi. De tekst met de punt er achter bleef wat in mijn hoofd spoken (ik ben erg bezig met einde-geen einde-eternity-of toch niet). Maar dat is, nogmaals, veel meer op persoonlijk vlak. Je hoeft niet bang te zijn dat het inktpistool er binnenkort op komt.
Zelf zou ik het ook absoluut niet leuk vinden als iemand mijn tekst gelijk ook zou laten zetten nav gezien te hebben in dit topic.