Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessaVB schreef:Ik snap je wel hoor.Maar ikzelf zie het altijd als een compliment, zo laat iemand van Bokt binnenkort de Lion King tattoeren die ik heb ontworpen (na toestemming gevraagd te hebben), ik vind het een grote eer.
Danique schreef:Ik vind iets laten zetten wat iemand anders heeft ontworpen (al dan niet in dezelfde stijl als diegene's tattoo's) heel anders dan klakkeloos kopiëren. Helemaal als het uit hetzelfde topic komt.
Yasmine schreef:Omghttp://www.standaard.be/cnt/dmf20150903_01847687
Aan de ene kant: waarom in godsnaam zet een tattoo artist zo'n foeilelijke tattoo op iemands gezicht? Waarom zet een artist überhaupt zo'n grote gezichtstattoos, en al helemaal bij iemand die er zo weinig over heeft nagedacht?
Aan de andere kant: waarom laat zo'n meisje zich zó gemakkelijk overhalen om een gezichtstattoo te laten zetten, zonder dat ze er lang en diep over heeft nagedacht? "Hij suggereerde mijn gezicht en dat vond ik wel leuk..." las ik in de krant. Ja, hallo.![]()
Fouten aan alle kanten... Maar vooral echt té erg.
Danique schreef:TessaVB schreef:Ik snap je wel hoor.Maar ikzelf zie het altijd als een compliment, zo laat iemand van Bokt binnenkort de Lion King tattoeren die ik heb ontworpen (na toestemming gevraagd te hebben), ik vind het een grote eer.
Ik vind iets laten zetten wat iemand anders heeft ontworpen (al dan niet in dezelfde stijl als diegene's tattoo's) heel anders dan klakkeloos kopiëren. Helemaal als het uit hetzelfde topic komt.