Ondanks de snotterigheid en moe van de migraine gisteren toch nog een shred, 15 min yoga en 15 min abs weten te doen na werk. Trots op mezelf! Vandaag een shred en karate, even kijken of ik 's avonds misschien nog een extra shred doe, maar dat weet ik nog niet.
Ik zit ook na te denken om een paar weken een dieet te gaan doen, geen specifiek dieet maar minder vet/kcal inname, alleen twijfel een beetje. Omdat je toch de kcal nodig hebt om te kunnen sporten, anders ga je van je stokje. Maar ik merk dat ik gemakkelijk (te) veel eet nu ik áltijd honger heb en dus moeilijker kan onderscheiden wanneer mijn lijf echt honger heeft en wanneer niet.
Mizsz_Kitty schreef:Dag 4 van level 1 zit erop! Heb vooral last van mijn kuiten en hamstrings(zijn ook erg kort). Vind de oefeningen an sich nog niet makkelijker worden, wel lijkt het in totaal sneller weer klaar te zijn.
Heb er ook elke keer zelfde cd bij op, dan weet ik precies wanneer het bijna over is, zodat ik nog even extra mijn best ga doen. Ben wel al benieuwd naar level 2!
Vanaf nu af aan wordt het langzaam makkelijker
Ik pak nu ook af en toe zwaardere gewichtjes erbij. En de kuiten, tja, die blijf je volgens mij voelen, want daar hoor ik meer mensen over