Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

c_esther schreef:@dame, jep altijd haha. Maar ik ga dan maar gewoon, en als ik dan bezig ben ben ik weer trots op mezelf
Dankjewel! 

het gezond en bewust eten gaat wel nog steeds goed, merk dat dat echt wel vanzelf gaat! geloof dat er ook weer iets af was, ga donderdag weer officieel wegen! lees vanavond of morgen weer goed bij! morgen komt de voedingsdeskundige hier langs! ben benieuwd!
van mijn kant. Erg druk op het werk!

)
Ik mis dat ook wel hoor, ik rijd alleen nog maar recreatief omdat mijn paard artrose heeft, maar ik heb hem 6 jaar geleden gekocht als wedstrijdpaard. Deed niets liever en ik mis het. Op buitenrit pak ik wel eens stukjes wijken mee en schouder voor, als hij teveel energie heeft bijvoorbeeld
Kortom, tot nu toe bevalt het prima
Nu eerst paardrijden en vanmiddag weer sporten en vanavond keihard aan de bak in het huishouden want het is nodig
Allemaal caloriëen verbranden

ach, buitenrijden is ook leuk!!
Wat vervelend! Lekker vakantie straks! 
. Wij hebben ook meestal halfvolle melk, halfvolle yoghurt ect.
) en mijn spiermassa erg laag(25,4%!) moet aan de eiwitten, en ga in de ochtend aan de shakes! wou niet 2 keer daags, wil ook gewoon me broodje kunnen eten en ook bij andere bijv. dat ik niet altijd me eigen eten mee hoef te nemen! tussendoor sochtends een cracker met kip of kalkoen filet, smiddags 2 of 3 boterhammen met tonijn,(op waterbasis
) gekookt ei, kipfilet of kaas zoiets! smiddags tussendoor fruit! en gewoon me avondeten! ik moet ook veel meer gaan drinken! 
vandaar ook maar alleen de ochtend! overdag ben je vaak van huis en dan is zo'n shake helemaal niet handig! moet het overigens met soya maken dus ben benieuwd! als ik het niet lekker vind mag ik ook gewone melk gebruiken hoor!
Je kunt er ook te vaak op gaan staan natuurlijk
Al heb ik er ook wel een handje van