Joolien schreef:Als je een ander oog erbij zou zien zou ze scheel kijken
Ehh... nee? Zo ziet je oog eruit als je naar opzij kijkt.

Ieder zijn mening ja, maar sorry, nu ben je echt gewoon dingen aan het zoeken om commentaar op te geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Joolien schreef:Als je een ander oog erbij zou zien zou ze scheel kijken
Ehh... nee? Zo ziet je oog eruit als je naar opzij kijkt.
[ Afbeelding ]
Ieder zijn mening ja, maar sorry, nu ben je echt gewoon dingen aan het zoeken om commentaar op te geven
Joolien schreef:Als je een ander oog erbij zou zien zou ze scheel kijken
_Micha_ schreef:Nou Joolien je kunt ook overdrijven zeg. Het is niet mijn stijl en ik heb zeer zeker betere dingen gezien, maar het is echt niet zo dramatisch slecht als jij doet lijken. Over het algemeen zien de lijnen er wel redelijk uit, alleen verhouding is mwah.
Deze vind ik best leuk om eerlijk te zijn
[ Afbeelding ]
Daphneeeej schreef:Zij gebruiken een speciale spray over de tattoo die een laagje vormt, een soort huidlaagje. Deze bladerd er binnen 2 dagen ongeveer beetje bij beetje af. Voor nazorg moet je 2 keer per dag wassen(onder de douche) met water en neutrale/zachte zeep en nergens mee smeren behalve als de huid echt droog begint te worden met milde bodylotion en meer niet. Na 2 weken is alles genezen bij mij.
Vind ik wel prettig omdat mijn huid niet zo goed tegen smeersels/zalfjes kan.
Daphneeeej schreef:Het is wel een ademend laagje, dekt niet af zoals folie bijvoorbeeld. Ik was zelf met zwitsal zeepvrije wasgel en smeer heeel afentoe (als het vervellen het heftigst is) met neutrale bodylotion van vaseline. Bepanthen en andere zalfjes kan ik niet tegen word mijn huid droog van en soms geirriteerd.