Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:Hallo,
Ik heb een vraag: de situatie is nu dat ik op maandag mijn haar was, dinsdag is het niet vet, woensdag is het vet en donderdag is het iets minder vet als woensdag. Ik was mijn haar altijd 'S avonds omdat ik het anders niet red qua tijd en zin. Dus ik doe 2 dagen met mijn haar. Dus ma wassen, di en woe, do avond haar wassen. Ik moet woensdag en donderdag dus doorkomen met vet haar. Hebben jullie tips voor kapsel dat het niet vet lijkt??
Droogshampoo begin ik niet aan. Het werkt niet voor mijn haar en ik heb geen zin om 10 verschillende bussen te kopen en vervolgens nooit te gebruiken.
Ik hoop op nuttig tips. Hartelijk dank alvast!
peaches schreef:Ik heb een dreads vraagje.
Ik maak sinds kort woldreads en nou heb ik ze al een maand zelf ingehad en wil nu weer een nieuwe set zetten maar ik wil dit graag zelf doen! Dus eigelijk wil ik gewoon zelf al die blokjes/vierkantjes maken maar ik kom niet verder als 2 rijen want daarna kan ik het niet meer goed zien. Heeft er iemand tips of filmpjes hoe ik dit mezelf op een handige manier kan aanleren om te doen?
Kenyada schreef:peaches schreef:Ik heb een dreads vraagje.
Ik maak sinds kort woldreads en nou heb ik ze al een maand zelf ingehad en wil nu weer een nieuwe set zetten maar ik wil dit graag zelf doen! Dus eigelijk wil ik gewoon zelf al die blokjes/vierkantjes maken maar ik kom niet verder als 2 rijen want daarna kan ik het niet meer goed zien. Heeft er iemand tips of filmpjes hoe ik dit mezelf op een handige manier kan aanleren om te doen?
Alles wat je niet zien kunt op gevoel doen. Je krijgt er vanzelf handigheid in( en lamme armen) maar is echt goed te doen!
BellaNL schreef:Ik wil al best lang mijn haar verven, maar om het meteen permanent te doen lijkt me niet zo'n goed idee. Ik denk dat ik die Colorista ga uitproberen