[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:45

Red_Savage schreef:
Pluttersput schreef:
Dat is mooi, ik ga eens googlen of ik n site of iets dergelijks kan vinden Lachen

Als je daar heen gaat wil ik wel met je mee, ben nogal bekend daar Vork

Oeh dat is helemaal goed Clown Moet alleen even kijken of mijn moeder het wel goed vind, ik zit in zuidlimburg, en venlo ligt in t noorden volgens mijn zusje =\ maar goed, eens even met mijn mams overleggen Lachen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:46

Nyah schreef:
ik heb zelf een neuspiercing, een labret en wat spul in mijn oren. De neuspiercing heb ik laten schieten, niet het beste maar wel goedkoop : (3 euro) en uiteindelijk heeft het zich goed geheeld.
Maar al een paar maanden terug heb ik 4 gaatjes in mijn oren laten schieten (per 2, zaten een paar weken tussen) en die helen heel erg slecht. ik was het, doe er stereolon op enz maar blijft irriteren. Wordt er gek van!

Ik heb in 1 oor acht gaatjes zitten, en die irriteren om de haverklap. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel aan doet dan, gewoon af en toe knopje eruit, alles even leeg laten lopen *juk Vork * knopje weer terug, en dan is t binnen een paar dagen over Lachen Maar das wel irri van een aantal meer zeg maar, dat ze allemaal kunnen irriteren Tong uitsteken

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 10:23

Ik heb t dr met mijn mams over gehad, en het mag Haha! Mijn zus zei dat er in Sittard ook een zaak zat, dus daar gaat ik eens even naar zoeken, das n stuk dichterbij dan venlo Clown

Ik had trouwens nog n vraagje over zo'n wenkbrauwpiercing. Als die dichtgroeien, stel dat, krijg je dan twee van die bultjes zeg maar, of groeit dat egaal dicht? Of gaat dat per persoon anders?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 11:53

Als je heel goed gaat kijken kun je 2 lichte puntjes terugvinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:33

Red_Savage schreef:
Ik niet [naam]. Misschien ben je allergisch?

Lijkt me sterk. Heb er nooit last van gehad, totdat ik op de 10 mm zat. Clown Nu doe ik de ringetjes overdag eraf, want die plug blijf toch wel in m'n oor zitten. Als ik ze eraf doe is de jeuk ook weer gelijk over.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:35

kan het misschien zijn dat je oor nog wat dik is.Dan zitten die ringetjes er nogal strak tegen en dan kan voor jeuk zorgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:37

Ik heb zoiezo 'n dik oor eigenlijk, draagvlak gaat 9 v/d 10 keer nog net. Dus wat jij zegt kan ook kloppen, maar had ik daar dan niet eerder last van moeten krijgen? Clown Life is hard. Huilen van het lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:47

geen idee..misschien moet je oor op dieet

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:52

Pluttersput: in Maastricht zit de BodyPleasures, da's ook een fijne zaak. http://www.bodypleasures.nl/ Dit is de site Lachen

Argh, m'n vriend is blijven hangen achter m'n anti-tragus, en hij was net zo mooi aan 't genezen. Nu doet ie weer pijn Verdrietig

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:54

Pluttersput schreef:
Ik heb t dr met mijn mams over gehad, en het mag Haha! Mijn zus zei dat er in Sittard ook een zaak zat, dus daar gaat ik eens even naar zoeken, das n stuk dichterbij dan venlo Clown

Ik had trouwens nog n vraagje over zo'n wenkbrauwpiercing. Als die dichtgroeien, stel dat, krijg je dan twee van die bultjes zeg maar, of groeit dat egaal dicht? Of gaat dat per persoon anders?

Mijn broer had een wenkbrauwpiercing, en die irriteerde steeds omdat bepaalde vrienden het leuk vonden om er steeds een klap aan te geven. Boos! In het begin toen die hem eruit haalde had die een bult maar nu zie je er niets meer van.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:17

Afbeelding
Mijn madonna van 3 dagen oud, en mijn andere 2. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:20

marlies85 schreef:
geen idee..misschien moet je oor op dieet

Boh. Ik ga eerst mijn andere oor even naar 10 mm stretchen, ben alleen te lui om eraan te beginnen. Stiekem wil ik weer m'n cheeks terug trouwens... Argh. Clown

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:33

Ik gaat wss naar Sittard, mijn zus was voor haar piercings naar een zaak in Brunssum geweest, die daar een onderzaak van was zeg maar. Dat was een fijn ding, dus ik gaat morgen eens even naar Sittard bellen denkt ik Lachen

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:01

Anthea : zijn de o-ringen van je 10mm juweel van hetzelfde merk/leverancier (whatever Clown ) dan die die je ervoor had? misschien is het net even een ander materiaal wat je niet goed kan verdragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:04

Jup, AOP. Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:18

Ilsje_ schreef:
toch maar boven want een navelpiercing aan de onderkant was een risico omdat ie dan sneller uitgroeit

ben jij even in de maling genomen Haha! mn bovenste is veel meer uitgegroeid me onderste bijna niet.
mn tepel piercing is helemaal in orde, 2 dagen zee doet wonderen Afgod

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:12

jij bent niet de meeste mensen toch Knipoog

inieder geval, boven heb ik garantie, onder niet, ik ga voor de garantie Knipoog

Maare, er zit nu een rood randje om kan dat kwaad? ik doe m goed ontsmetten alleen nog ff unicura zeep halen...

Nyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:22

rood randje heb je altijd wel bij piercings die nieuw zijn, als je het goed onderhoudt kan het geen kwaad en trekt het ook weer weg. Het is gewoon aan het helen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:24

Onder of boven, hij kan toch wel uitgroeien.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:34

Is ook, maar onder was gewoon meer risico, en stel dat ie uitgroeit en ik wil toch een nieuwe, hoef ik niet nog een keer 50 euro te dokken Lachen

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:00

Binnen een tijdje moet ik 3 verstandskiezen laten trekken onder volledige narcose, heeft iemand enig idee of ik dan mn tongweb zal moeten uitdoen? Of dat plastiek misschien ook zou mogen? Want een hele operatie blijft hij sowieso niet open als ik hem uit moet doen...
Afspraak met kaakchirurg duurt nog eventjes en uiteraard zal ik het daar ook wel vragen, maar zou graag al weten of ik me mentaal moet voorbereiden op een afscheid van mn tongweb. Knipoog

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:11

Ik weet niet of je hem uit moet doen.. ik neem aan van niet?
Aangezien ze alleen bij je verstandskiezen moeten zijn en iig niet dicht bij je piercing. Misschien dat het lastig word met afzuigen van het bloed ed, maar mij lijkt het van niet!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 00:22

Meestal moeten alle (mond)piercings eruit.Maar het schijnt dan retainers weer geen probleem zijn.Ik zou het even navragen bij de chirurg

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:25

ik heb vorig jaar mijn tongpiercing wel moeten uitdoen, maar wss kan je je tongweb wel verwisselen voor een retainer.
dat zit niet in de weg bij problemen ofzo ...
maar normaal moeten ALLE piercings uit tijdens een operatie, ook bv navelpiercings bij een mondoperatie...

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 15:29

Oeh, ik heb n afspraak staan voor vrijdag om half 7 's avonds, wilde eilik eerder, maar ik wilde mijn zus mee hebben, en die kon alleen vrijdags.. ik gaat in Brunssum, en kan nou al niet meer wachten Haha! Haha!