Red_Savage schreef:Pluttersput schreef:Dat is mooi, ik ga eens googlen of ik n site of iets dergelijks kan vinden
Als je daar heen gaat wil ik wel met je mee, ben nogal bekend daar
Oeh dat is helemaal goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Pluttersput schreef:Dat is mooi, ik ga eens googlen of ik n site of iets dergelijks kan vinden
Als je daar heen gaat wil ik wel met je mee, ben nogal bekend daar
Nyah schreef:ik heb zelf een neuspiercing, een labret en wat spul in mijn oren. De neuspiercing heb ik laten schieten, niet het beste maar wel goedkoop : (3 euro) en uiteindelijk heeft het zich goed geheeld.
Maar al een paar maanden terug heb ik 4 gaatjes in mijn oren laten schieten (per 2, zaten een paar weken tussen) en die helen heel erg slecht. ik was het, doe er stereolon op enz maar blijft irriteren. Wordt er gek van!
Red_Savage schreef:Ik niet [naam]. Misschien ben je allergisch?
Pluttersput schreef:Ik heb t dr met mijn mams over gehad, en het magMijn zus zei dat er in Sittard ook een zaak zat, dus daar gaat ik eens even naar zoeken, das n stuk dichterbij dan venlo
Ik had trouwens nog n vraagje over zo'n wenkbrauwpiercing. Als die dichtgroeien, stel dat, krijg je dan twee van die bultjes zeg maar, of groeit dat egaal dicht? Of gaat dat per persoon anders?
marlies85 schreef:geen idee..misschien moet je oor op dieet
Ilsje_ schreef:toch maar boven want een navelpiercing aan de onderkant was een risico omdat ie dan sneller uitgroeit