Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 17:28

Droomgewicht ROFL

Hoeveel woog je eerst, Emma? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:33

47 Bloos

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 17:34

Wooow Bloos!

Nou, super toch? 10 kilo eraan, da's niet niks! Bloos!

Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:36

Aan de ene kant ben ik er heeeeel blij mee ja, maar aan de andere kant baal ik er wel van Bloos

Zo stom om alles waar je toen voor zo door het stof bent gegaan op te geven Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:10

lique schreef:
ja ik ben te licht...volgens de dokter zou ik toch echt rond de 60 moeten zitten..ik pas ook geen normale broeken maatje 34 past net of xxs..wordt er helemaal hopeloos van

enne offtopic je link in je onderschrift doet het niet...

Andere lichaamsbouw dan denk ik :S Ik pas gewoon in broeken maat 36. T-shirts heb ik meestal wel in kindermaten.
Wel apart dat we allebei even lang en ongeveer even zwaar zijn en er toch zo anders naar wordt gekeken. Ik ben voor andere dingen geregeld in het ziekenhuis geweest (ook gewogen&gemeten) daar vonden ze 55 kilo bij 1.69 geen enkel probleem.

link probeer ik te fiksen, maar lukt niet

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:13

herbalife wordt ook gebuikt om mee aan te komen, schijnt ook goed te werken. Is niet heel goedkoop, maar verder puur natuur.

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:35

Jippie, ik ben aangekomen! Haha!
Toen ik 3 weken geleden nog maar 42 kilo woog (met lengte 1.76), moest ik meteen naar een diëtiste, waar ik ook 0.5 kilo aan moet komen per week.
En nu ben ik 44 Vork Ik ben blij dus!! Mijn streefgewicht is nóg eens 11 (hellepie!) kilo erbij...
Brittol: Ben je al bij de dokter geweest? Daar gaan ze onmiddelijk met je aan de slag als ze dat horen! (weet ik uit ervaring Knipoog ) Dan kan je samen met een diëtiste kijken wat je allemaal moet binnen krijgen, of heb je dat al gedaan?

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:09

Goed dat je wat bent aangekomen zeg! 42 kilo met een lengte van 1.76 is ook wel erg weinig! Ik schommel nu zo tussen de 49 en 50 kilo en soms weeg ik 51 (joehoe) met een lengte van 1.70. Ik voel me er ook echt lichamelijk niet lekker bij maar ja, krijg die lastige kilootjes er maar niet aan. Ik eet me een ongeluk en meerdere maaltijden per dag. Ik verteer gewoon supersnel volgens mij. Ik loop ook bij een dietiste maar die heeft nogal wat moeite met mijn dieet. Ik heb namelijk ook nog eens erg lastige en opstandige darmen. Kan dus niet alles eten en dat maakt het samenstellen van een goed dieet wel lastig.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:19

aleida_thijs schreef:
Jippie, ik ben aangekomen! Haha!
Toen ik 3 weken geleden nog maar 42 kilo woog (met lengte 1.76), moest ik meteen naar een diëtiste, waar ik ook 0.5 kilo aan moet komen per week.
En nu ben ik 44 Vork Ik ben blij dus!! Mijn streefgewicht is nóg eens 11 (hellepie!) kilo erbij...
Brittol: Ben je al bij de dokter geweest? Daar gaan ze onmiddelijk met je aan de slag als ze dat horen! (weet ik uit ervaring Knipoog ) Dan kan je samen met een diëtiste kijken wat je allemaal moet binnen krijgen, of heb je dat al gedaan?

Jup, liep als eerst alleen bij de dietiste, maar het dieet wat ze me toen gaf hielp niet.
Dus zijn we langs het ziekenhuis gegaan en nu gaan die 2 samen overleggen hoe en wat.
Maar zoals het er nu voor staat is het 0.5 kg per week (plusminus 200 calorieen bovenop wat ik nu eet)

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:33

Ik heb trouwens ook even een ander vraagje.
Ben de hele week al ziek, doe de hele dag niets, behalve een beetje rondlopen in huis. Wat eet je dan zoal op een dag? Heb eigenlijk helemaal geen honger en krijg geen hap door m'n keel, maar vind dat ik wat moet eten.
Heb last van m'n keel, dus graag makkelijk doorslikbare (uhum) dingen Huilen van het lachen

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:42

Ik heb hier een tijdje geleden ook al gepost, maar ik meldt me hier nog maar eens.

Ik ben 19 jaar, 1.78 lang en ik weeg 52 kg. Heb ook 65 gewogen maar door stress en Pfeiffer ben ik 20 kg afgevallen en dat wil er nu dus niet weer aan. Ik heb kasten vol met kleren die mij niet passen, kan nergens een fatsoenlijke broek vinden, ben 2 cupmaten verloren (zit nu aan cup A..) en je ziet mijn ribben vanaf waar ze beginnen tot waar ze eindigen.

Ik was superblij toen ik een maand geleden weer 55 kg woog, maar nu zit ik een stressvolle periode (blindedarm ontsteking gehad, paardje moet ingeslapen, net uit met mijn vriend en we wonen nog wel samen, vertrek over een paar weken naar Nieuw Zeeland voor 3 maanden, stressvol werk, etc.) en nu kan ik helemaal niets meer door mijn keel krijgen. Sinds mijn operatie eet ik veel minder dan normaal (ik at altijd wel als een bouwvakker ondanks mijn gewicht) dus nu ben ik weer aan het afvallen... Gelukkig heb ik hier geen weegschaal maar ik denk dat ik nu weer op de 50 kg zit.

Ik haat dat zo: zodra ik me poedersuiker voel vliegen de kilo's er af en zie ik er weer uit als een anorexia-patient terwijl ik dat niet ben!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:26

Hier ook een lotgeval...

Heb al een half jaar enorme stress en eet dus al een half jaar heel erg slecht.

Ik durf me niet te wegen maar ik denk dat ik rond de 47 kilo weeg en ben 1.63 en heel tenger gebouwd.

je kan mijn ribben zien en borsten zijn ook niet meer alles, heupbotten steken uit.

Ik heb gister herbalife maar bestelt om toch wat extra binnen te krijgen want ik word slap en heb geen energie.
Ik kan gewoon niet goed eten door de stress en dat haat ik. Ik haat het. Moet ook vaak overgeven door stress (gister ook weer).

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 15:30

Brittol schreef:
Ik heb trouwens ook even een ander vraagje.
Ben de hele week al ziek, doe de hele dag niets, behalve een beetje rondlopen in huis. Wat eet je dan zoal op een dag? Heb eigenlijk helemaal geen honger en krijg geen hap door m'n keel, maar vind dat ik wat moet eten.
Heb last van m'n keel, dus graag makkelijk doorslikbare (uhum) dingen Huilen van het lachen

Als je ziek bent is het denk ik ook niet goed om een hele eet-lijst 'af te werken', daar wordt je dan alleen maar misselijk van als je geen honger hebt...
Misschien een goed idee voor jou: Smoothie! Lachen Bijvoorbeeld 1 banaan en 1 kiwi in stukjes snijden, beetje vruchtensap erbij en dan mixen. Dat is echt heel lekker(en gezond Haha! ), ook als je ziek bent. En keel-vriendelijk! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:54

Het is ook lekker om een milkshake te maken Lachen
Yoghurt, een stuk fruit, een beetje suiker en vanille-ijs.

Echt jummie!

Als je het goed door je keel laat glijden is het ook nog eens erg goed voor je keel, het verzacht heel erg Lachen

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:02

laetitia schreef:
Hier ook een lotgeval...

Heb al een half jaar enorme stress en eet dus al een half jaar heel erg slecht.

Ik durf me niet te wegen maar ik denk dat ik rond de 47 kilo weeg en ben 1.63 en heel tenger gebouwd.

je kan mijn ribben zien en borsten zijn ook niet meer alles, heupbotten steken uit.

Ik heb gister herbalife maar bestelt om toch wat extra binnen te krijgen want ik word slap en heb geen energie.
Ik kan gewoon niet goed eten door de stress en dat haat ik. Ik haat het. Moet ook vaak overgeven door stress (gister ook weer).

Ik had hier eerst ook altijd heel erg last van!

Ik ben ervoor naar heel veel artsen etc. geweest, uiteindelijk heb ik voedingssuplementen gekregen (valeriana o.a) en daardoor is mijn stress binnen een jaar bijna helemaal verdwenen! Pling Als je er meer over wilt weten; mijn pb staat voor je open!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:09

hoi hoi..
ik zet ook even een stipje.. ik ben (bijna)17 jaar en ik ben 1,70 m groot en weeg 49 kg.. ook te licht dus, maar dat ben ik heel mijn leven al.. ik wist alleen niet dat doordat je ondergewicht hebt, problemen met je gewrichten kon hebben.. Ik heb namelijk het afgelopen jaar heel veel last van de gewrichten in mijn vingers gekrege, nu is er ook weer een vinger helemaal rood en dik en pijnlijk, maar ik kan mijn tabletten niet weer vinden die ik toen een keer van de huisarts heb gekregen,.. hij heeft wel onderzocht op reuma, maar dat had ik niej.. hij zei misschien overbelasting, maar dat valt wel mee.. ik krijg het elke keer weer en het trekt meestal vanzelf wel weer weg, maar tis wel vervelend.

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:36

Ik heb vorig schooljaar heel veel valeriaan geslikt en dat hielp wel. Ik ben nu maar weer aan de vitaminepilletjes zodat ik wel wat binnen krijg (ben ook nog eens vegetarier dus ik moet al behoorlijk opletten)

Ik krijg wel de hele tijd complimentjes over mijn uiterlijk dat ik zo mooi slank ben en zulke mooie lange dunne benen heb en dat ik daar maar trots op moet zijn. Is ook niet echt een stimulans om flink te gaan aankomen Tong uitsteken

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:34

heel veel willen ook zoals mij zijn.. meestal verklaar ik ze dan voor gek

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:16

Ja inderdaad!
Dan stel ik altijd voor om samen met mij een nieuwe broek te gaan kopen. Dan zijn ze snel uitgepraat Nagelbijten / Gniffelen maat 27/34 is nou niet bepaald standaard.
Laarzen is ook grappig. Ik heb maat 40,5 en alle laarzen hebben zo'n brede schacht dat mijn been er 2 keer in past. Ik heb nu maar nep-Uggs met superdikke wollen sokken en dan gaat het nog een beetje. Had zelf liever andere laarzen gehad maarja, die pasten allemaal niet.

Nee, doe mij maar maat 38. Lijkt me allemaal een stuk makkelijker.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:52

Zucht.. Ik blijf maar afvallen steeds.
Zit ik weer na veel moeite op de 60 wat ik gewoon een heel mooi en goed gewicht vind, weeg ik me 2 dagen later, 57 Rolleyes
En daar blijft het dan rond schommelen.
Mijn 'droomgewicht' kan ik vrees ik toch op mijn buik schrijven..

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:58

ik weet niet of iemand het hier al heeft neergezet maar ik wou even een tipje geven door het VUmc schijnt een boek geschreven te zijn over hoe je verantwoord aan kunt komen.

Je hoeft er verder niets mee te doen maar dacht geef het even als tip mee.

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:16

Hoe gaat het bij jullie met aankomen?
Mijn gewicht schommeld heeel erg, ik ga nu beginnen aan een bus "gewichtstoename".
Hou jullie op de hoogte Knipoog Of 't helpt of niet..

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:20

Wishper schreef:
Hoe gaat het bij jullie met aankomen?
Mijn gewicht schommeld heeel erg, ik ga nu beginnen aan een bus "gewichtstoename".
Hou jullie op de hoogte Knipoog Of 't helpt of niet..

Hopenlijk helpt het bij je Lachen
Met mijn gewicht gaat het goed, ben al 3 kilo zwaarder Knipoog Mijn BMI is ook wat omhoog gegaan, dat was nog maar 12,5 en nu bijna 14.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 15:23

Ja Wishper, doe maar Haha!

Ik loop dus inmiddels bij een dietiste, maar die drinkvoeding is bij mij echt geen succes. Ik krijg het niet weg. Ik ben sowieso al een erg moeilijke drinker, maar dat maakt het nog wel veel erger. Dus ik hoop dat ze een andere oplossing voor me heeft.
Ik eet nu wel wat meer eiwitten (vooral erg veel vegetaische boterhamworst) en ik merk dat dat ook al aanzet. Ik ben nu ongeveer 2 kilo zwaarder dan eerst. Hoewel ik laatst ook wel een dieptepunt heb gekend hoor (47 kilo met kleren aan)

monty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:32

Een aantal van jullie hebben de leeftijd van 18 nog niet bereikt, zolang je jezelf niet bewust uithongert en verder gezond bent zou ik mij niet zo druk maken over een laag gewicht. Ik woog tot aan mijn 23e 45 kilo (1.83) en dat is vanzelf goedgekomen.