Hoeveel woog je eerst, Emma?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lique schreef:ja ik ben te licht...volgens de dokter zou ik toch echt rond de 60 moeten zitten..ik pas ook geen normale broeken maatje 34 past net of xxs..wordt er helemaal hopeloos van
enne offtopic je link in je onderschrift doet het niet...
aleida_thijs schreef:Jippie, ik ben aangekomen!
Toen ik 3 weken geleden nog maar 42 kilo woog (met lengte 1.76), moest ik meteen naar een diëtiste, waar ik ook 0.5 kilo aan moet komen per week.
En nu ben ik 44Ik ben blij dus!! Mijn streefgewicht is nóg eens 11 (hellepie!) kilo erbij...
Brittol: Ben je al bij de dokter geweest? Daar gaan ze onmiddelijk met je aan de slag als ze dat horen! (weet ik uit ervaring) Dan kan je samen met een diëtiste kijken wat je allemaal moet binnen krijgen, of heb je dat al gedaan?
Brittol schreef:Ik heb trouwens ook even een ander vraagje.
Ben de hele week al ziek, doe de hele dag niets, behalve een beetje rondlopen in huis. Wat eet je dan zoal op een dag? Heb eigenlijk helemaal geen honger en krijg geen hap door m'n keel, maar vind dat ik wat moet eten.
Heb last van m'n keel, dus graag makkelijk doorslikbare (uhum) dingen
laetitia schreef:Hier ook een lotgeval...
Heb al een half jaar enorme stress en eet dus al een half jaar heel erg slecht.
Ik durf me niet te wegen maar ik denk dat ik rond de 47 kilo weeg en ben 1.63 en heel tenger gebouwd.
je kan mijn ribben zien en borsten zijn ook niet meer alles, heupbotten steken uit.
Ik heb gister herbalife maar bestelt om toch wat extra binnen te krijgen want ik word slap en heb geen energie.
Ik kan gewoon niet goed eten door de stress en dat haat ik. Ik haat het. Moet ook vaak overgeven door stress (gister ook weer).
Wishper schreef:Hoe gaat het bij jullie met aankomen?
Mijn gewicht schommeld heeel erg, ik ga nu beginnen aan een bus "gewichtstoename".
Hou jullie op de hoogteOf 't helpt of niet..