Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Pff, ik krijg m'n ringetje er niet meer in.
Marloes__ schreef:Saskiaatje schreef:Pff, ik krijg m'n ringetje er niet meer in.
Oh jeej. Hoe komt dat dan?
Jakary schreef:Wat doet hij dan? Het gaatje groter maken?
Nadia_Mocca schreef:Das vervelend Saskiaatje! Raar is dat eigenlijk, dat dat binnen een dag weer "vervormd" is...
xDramaQueen schreef:saskiaatje, je zit er veel en veelste veel aan, je bent maar aan t wisselen en doen, laat hem eens even met rustvergeet niet dat de schroefdraad van de piercing de binnenkant kan irriteren met het indoen, van buiten is het misschien soort van genezen maar binnen niet.
Angeltjuhhhh schreef:De gemiddelde tongpiercing is 16 of 18 mm.......Ik heb ze alleen nog nooit gezien met een platte achterkant moet ik zeggen...Succes met zoeken...
Ik heb zelf al 7 jaar een tongpiercing en neuspiercing 13 oorbellen en sinds 4 maanden een labret
X Evelien
Danielle_D schreef:ik heb dus die labret piercing gevonden...maar weet niet zeker of ik die ook gewoon als tongpiercing kan gebruiken (al is het volgens mij verder gewoon hetzelfde, maat etc)
vandaar dat ik iemand hier er naar vraag..normaal zou ik naar een piercer kunnen gaan, maar ik zit voor een halfjaar in frankrijk en me frans is niet zo'n succes....en ik wil ook niet echt wachten omdat ik het aardig irritant vind...
Anjatjeuh schreef:Danielle_D schreef:ik heb dus die labret piercing gevonden...maar weet niet zeker of ik die ook gewoon als tongpiercing kan gebruiken (al is het volgens mij verder gewoon hetzelfde, maat etc)
vandaar dat ik iemand hier er naar vraag..normaal zou ik naar een piercer kunnen gaan, maar ik zit voor een halfjaar in frankrijk en me frans is niet zo'n succes....en ik wil ook niet echt wachten omdat ik het aardig irritant vind...
Ja hoor, als het 1.6mm dik is en de juiste lengte voor jou erbij zit, is er geen probleem.
Maar waarom wil je er juist 1 met een platte onderkant?
xDramaQueen schreef:saskiaatje, je zit er veel en veelste veel aan, je bent maar aan t wisselen en doen, laat hem eens even met rustvergeet niet dat de schroefdraad van de piercing de binnenkant kan irriteren met het indoen, van buiten is het misschien soort van genezen maar binnen niet.
Jeany schreef:Ik heb vandaag een Industrial piercing laten zetten....
* en het deed heel erg veel pijn*
En nu nog steeds... is der niet iets waarmee ik het pijnlijke weg kan halen?
( ijs ofzo ) Ik heb geen idee wat wel of niet mag? Iemand die dat wel weet?
http://i54.photobucket.com/albums/g88/j ... 1202498616