[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stephanie09

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 15:19

nou er is dus al voor je beslist Tong uitsteken mijne heb ik er dan 3/4 weken eruit gehaald omdat hij echt enorm ontstoken was en enorm opgezwollen dat me staafje bekneld zat dus heb hem er toen maar uit gehaald Lachen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:46

Pff, ik krijg m'n ringetje er niet meer in. Scheve mond

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:27

Saskiaatje schreef:

Oh jeej. Hoe komt dat dan?

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:32

Meld me ook weer eens Doei!

Gister terug geweest naar de piercer; korter staafje in mn tong laten doen!
Voelde erg vreemd, toen de piercing er eventjes uit was.
Hij vond hem al mooi geheeld, en het zit stúkken beter met het kortere staafje! Haha!
(Zit er nu al stiekem een beetje aan te denken om er een tweede ervoor te laten zetten, als dat kan Schijnheilig )

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:41

Marloes__ schreef:
Saskiaatje schreef:

Oh jeej. Hoe komt dat dan?

Gisteren voor de foto moest m'n ringetje uit, toen heb ik (met heel veel moeite) m'n staafje daarna weer ingekregen (was makkelijker voor het trekken). En nu deed ik net m'n staafje uit en kreeg ik het ringetje er niet meer in. Gelukkig kreeg ik m'n staafje er wel weer in.

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:42

Misschien wat laten rusten en binnen een week of zo nog eens proberen?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:44

Nohh, ik ben niet gek. Huilen van het lachen Ik ga wel terug naar m'n piercer!

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:46

Wat doet hij dan? Het gaatje groter maken? Blond

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:52

Das vervelend Saskiaatje! Raar is dat eigenlijk, dat dat binnen een dag weer "vervormd" is...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:57

Jakary schreef:
Wat doet hij dan? Het gaatje groter maken? Blond

Nee, maar hij weet vast beter hoe hij dat ding erin kan draaien.
Vorige keer was ik ook zo aan 't klungelen en toen ging het gigantisch bloeden.

Nadia_Mocca schreef:
Das vervelend Saskiaatje! Raar is dat eigenlijk, dat dat binnen een dag weer "vervormd" is...

Ja, he? Dat vond ik ook al!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 22:55

saskiaatje, je zit er veel en veelste veel aan, je bent maar aan t wisselen en doen, laat hem eens even met rust Ja vergeet niet dat de schroefdraad van de piercing de binnenkant kan irriteren met het indoen, van buiten is het misschien soort van genezen maar binnen niet.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 23:08

xDramaQueen schreef:
saskiaatje, je zit er veel en veelste veel aan, je bent maar aan t wisselen en doen, laat hem eens even met rust Ja vergeet niet dat de schroefdraad van de piercing de binnenkant kan irriteren met het indoen, van buiten is het misschien soort van genezen maar binnen niet.

Ja dat denk ik ook... Als ik jou was zou ik hem inderdaad wat meer rust geven!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 23:09

ben ik mee eens Ja

Danielle_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:18

ik ben op internet opzoek naar een staafje voor in me tong met een plat stukje....nu heb ik wel 1 gevonden alleen dat is eigenlijk een labret piercing...maakt dat uit of kan die ook gewoon in je tong...hij is wel gewoon lang genoeg en in verschillende maten enzo...
en maakt het dan ook uit of het chirurgisch staal is of titanium???
en voor het balletje bovenop...ik wil graag een kleine....s 3 mm heeeeel erg klein of is dat wel redelijk normaal?? (heb niet zulk goed inzicht daarin.
en is er ook een standaard lengte wat de piercer er na het lange staafje in doet?? ik heb namelijk geen idee wt ik heb en ik heb geen liniaal dus het word beetje gokken anders...

hieronder de link met het soort staafje dat ik bedoel:
http://www.alloverpiercings.nl/10018/1/staafjes.html
zoiets als de 2de dus...

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:19

het zou eigenlijk niet moeten uitmaken in de maten zelf ben ik ook niet zo goed Lachen ik zou titanium nemen want bij cs kan je allergische reacties krijgen Lachen weet niet of jij dat ook krijgt maar titanium is even wat veiliger in dat opzicht Knipoog

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:21

De gemiddelde tongpiercing is 16 of 18 mm.......Ik heb ze alleen nog nooit gezien met een platte achterkant moet ik zeggen...Succes met zoeken...
Ik heb zelf al 7 jaar een tongpiercing en neuspiercing 13 oorbellen en sinds 4 maanden een labret Lachen
X Evelien

Heb trouwens een labret piercing van 1cm en die steekt maar een klein stukje uit dus het lijkt mij best stug dat een labret lang genoeg is voor in je tong.......Vooral een tongpiercing moet wat ruimte hebben he met praten maak je je tong toch dikker zeg maar...........

Danielle_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:25

Angeltjuhhhh schreef:
De gemiddelde tongpiercing is 16 of 18 mm.......Ik heb ze alleen nog nooit gezien met een platte achterkant moet ik zeggen...Succes met zoeken...
Ik heb zelf al 7 jaar een tongpiercing en neuspiercing 13 oorbellen en sinds 4 maanden een labret Lachen
X Evelien

okay bedankt voor jullie snelle reacties!!

ik heb dus die labret piercing gevonden...maar weet niet zeker of ik die ook gewoon als tongpiercing kan gebruiken (al is het volgens mij verder gewoon hetzelfde, maat etc)
vandaar dat ik iemand hier er naar vraag..normaal zou ik naar een piercer kunnen gaan, maar ik zit voor een halfjaar in frankrijk en me frans is niet zo'n succes....en ik wil ook niet echt wachten omdat ik het aardig irritant vind...

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:44

Danielle_D schreef:
ik heb dus die labret piercing gevonden...maar weet niet zeker of ik die ook gewoon als tongpiercing kan gebruiken (al is het volgens mij verder gewoon hetzelfde, maat etc)
vandaar dat ik iemand hier er naar vraag..normaal zou ik naar een piercer kunnen gaan, maar ik zit voor een halfjaar in frankrijk en me frans is niet zo'n succes....en ik wil ook niet echt wachten omdat ik het aardig irritant vind...

Ja hoor, als het 1.6mm dik is en de juiste lengte voor jou erbij zit, is er geen probleem.
Maar waarom wil je er juist 1 met een platte onderkant?

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:48

Ik had nog even een extra stukje ge-edit onder mijn berichtje over een labret voor je tong Knipoog meestal zijn die maximaal 12mm das wel heel kort voor een tongpiercing...Je kan het natuurlijk altijd proberen...
X

Danielle_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 01:00

Anjatjeuh schreef:
Danielle_D schreef:

Ja hoor, als het 1.6mm dik is en de juiste lengte voor jou erbij zit, is er geen probleem.
Maar waarom wil je er juist 1 met een platte onderkant?

Omdat ik merk dat vooral dat onderste balletje tegen mijn tanden aankomt af en toe, en daarmee dat wil proberen te voorkomen.
ik meen me trouwens vaag te herinneren dat de piercer zei dat k nu 14 mm had, dus dan zou ik nu 12 moeten, maar dat weet ik niet zeker...zal ik toch nog maar eens gaan nameten dan...

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 02:59

12 mm voor een tongpiercing is wel heel erg kort hoor Danielle... Ik heb zelf namelijk 16mm. Is dus bijna een halve cm verschil! En daarbij denk ik dat het persoonlijk niet zo heel veel uitmaakt of je nou een platte onderkant of een bolletje hebt...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 03:06

Nou ik heb 14mm voor tongpiercing.. dus het ligt er echt aan hoe groot/klein je mond is.. Lachen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 10:51

xDramaQueen schreef:

Tsjah, hij moest eruit voor het trekken van mijn kies en ik wilde graag m'n ringetje weer in.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 11:54

Jeany schreef:
Ik heb vandaag een Industrial piercing laten zetten....
* en het deed heel erg veel pijn Clown *
En nu nog steeds... is der niet iets waarmee ik het pijnlijke weg kan halen?
( ijs ofzo ) Ik heb geen idee wat wel of niet mag? Iemand die dat wel weet?
http://i54.photobucket.com/albums/g88/j ... 1202498616

Ha Jeany Haha!
Gaaf dat je een industrial hebt!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:16

Omijngod. Ik heb met zeezout gespoeld, nou nóóit meer hoor. Scheve mond
Het is nogal moeilijk om de piercing te laten weken als hij midden in je neus zit. Dus ik deed steeds scheutjes zeezoutoplossing in mijn neus.
en het is moeilijk om het in te schatten etc. Dus toen had ik mijn hoofd nét een beetje verkeerd staan, en daar ging mijn oplossing; beide neusgaten in, en het ging door tot in mijn neusholte. En daar is het dus elke tunneltje in gegaan waar het maar heen kon. Ik voelde het ook in mijn oren. Moewaargh, auw auw auw echt heul pijnlijk. En mijn ogen stonden vol tranen en deden pijn.
O geloof me, alles deed zó 'n ontzettende pijn van binnen. Nagelbijten / Gniffelen