En dan misschien een domme vraag maar wat zijn de langste extensions die je zeg maar kan laten zetten want 50 is best kort.

Anyway sorry dat ik zo binnenval.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pitbullgup schreef:__Nathalie__ schreef:De original so cap is de prijs die ik aangaf de euro so cap is iets duurder.
Wij hebben beide in onze groothandel, euro socap is juist goedkoper en minder van kwaliteit.
euro socap 55-60 cm = €1,25 inclusief btw
original so.cap 55-60 cm = €1,37 inclusief btw
friezegek schreef:Pitbullgup je gaf op de vorige pagina de link van socap, en hebt het nu ineens over Original en Euro So.Cap... Zover ik weet heeft Knegtel geen eens Euro So.Cap. en zoals jij het merk beschrijft ben ik het ook niet eens. De afgelopen jaren is de kwaliteit alleen maar vooruit gegaan. Heb ze nu zelf ook in en absoluut geen klachten.
zorro schreef:JEEEEE!!! Zijn we er nog mensen??! Ik heb goed nieuws!!
Ik had verteld dat ik zo uithaar?! Het is een productiefout, en nu krijg ik helemaal gratis nieuw haar!! Wat een service, jeee! Ben helemaal blij! Ik had vanmorgen echt even een dipje, het haart zo uit en word er zichtbaar dunner, dus ik had zoiets van: dit doe ik noooit weer.. Bellen ze net dat het een productiefout is, en dat ik nieuw haar krijg! 4 mei is het zo ver, tot die tijd redt ik het nog wel!![]()