Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 23:44

Heb het topic is een beetje doorgelezen, en ik denk er nu toch ook wel over om extensions te laten zetten. Alleen de prijzen snap ik echt niets van. :') mywayzidane, wat zijn die 2 naast elkaar? O:) (pagina 46)
En dan misschien een domme vraag maar wat zijn de langste extensions die je zeg maar kan laten zetten want 50 is best kort. :\

Anyway sorry dat ik zo binnenval. :o

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 23:53

80 cm is het langste wat je kunt laten zetten.
Maar 50 cm is behoorlijk lang hoor ;)
En daarnaast kun je wel lang haar willen maar je moet wel wegkomen met je eigen haar ivm overgangen.
Als jij van jezelf haar tot op je schouders hebt zijn extensions van 80 cm echt geen gezicht.
Knappe kapster die die overgangen netjes kan wegwerken :D

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 00:01

Nou ik heb vanmezelf vrij lang haar. Als ik het op m'n rug hang, nog een kleine 5cm onder m'n bh bandje. wat een maatstaaf :') En ik heb vrij dik haar. De haarmicrometer geeft 16 aan.Alleen ik wil het eigenlijk toch wel minstens tot m'n navel. O:) En ook echt voor te verlengen, niet voor meer volume. :P Maar ik weet dus niet of dat eigenlijk wel kan alleen verlengen. :o

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 00:18

Wat eigenlijk een beetje het verschil is met volume of verlengen is de plek waar je de extensions aanbrengt. Hoe hoger ze zitten hoe meer volume.
Bij 50 cm (wat ik de mooiste lengte vind) komt het ongeveer tot onder aan je rug. Ik vind alles wat langer is dat de extensions dan zo dun worden.
Wat het verschil is tussen de 2 extensions (de rijtjes) is de ene extensions is steil en de andere zit een natuurlijke slag in.

Wat ik meestal zeg voor een indicatie te krijgen hoelang het is (dit is dan alls ze echt alleen maar de lengte willen weten), pak een touwtje knip het af op 50 cm hou het onder aan je haargrens dit is de plek waar je haar begint en kijk tot hoever het touwtje komt. Dan heb je een beetje een idee :D

CandyQueen

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 17:27

Oh ok. :)
Ik ga eens eventjes kijken dan. :)

pemanima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 06:44

Ik meld me ook even in dit topic, heb ook extensions van socap 2 maanden inmiddels, alleen nu irriteer ik me aan de haren die los in de waxjes zitten zeg maar. en sommige waxjes hebben een wit randje.
Iemand hier ervaringen mee of tips?

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:24

Wat best wel vaak gebeurd is de losse haartjes rond de bondjes tot de bondjes toe wegknippen. Het witte randje zou kunnen ontstaan als je met nat haar naar bed gaat......dit zou kunnen maar hoeft niet.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:48

__Nathalie__ schreef:
De original so cap is de prijs die ik aangaf de euro so cap is iets duurder.

Wij hebben beide in onze groothandel, euro socap is juist goedkoper en minder van kwaliteit.
euro socap 55-60 cm = €1,25 inclusief btw
original so.cap 55-60 cm = €1,37 inclusief btw

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:05

Dat witte in je waxjes is shampoo.. Slaat wit uit :j

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 13:36

pitbullgup schreef:
__Nathalie__ schreef:
De original so cap is de prijs die ik aangaf de euro so cap is iets duurder.

Wij hebben beide in onze groothandel, euro socap is juist goedkoper en minder van kwaliteit.
euro socap 55-60 cm = €1,25 inclusief btw
original so.cap 55-60 cm = €1,37 inclusief btw

Zover ik weet is euro socap inderdaad een heel stuk minder van kwaliteit.
Erg droog en doet onderaan zeer nep aan door alle pluizen.
Mijn kapster wil onder geen beding met euro socap werken.

Ik ga vanavond eerst even een foto van mn haar laten maken want dat schiet er ook maar bij in.
Gister druk bezig geweest met een nieuwe auto.
Heb een renault senic gekocht en mag em morgen ophalen *\o/*
Ben er helemaal blij mee :D :D :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 13:43

dan hebben we het vast niet over de zelfde euro socap want bij mijn groothandel is die iets duurder en is de kwaliteit een stuk beter.
Ik zet het zelf bij klanten en ik heb ze er zelf meerdere malen in gehad.

Het verschil is alleen dat eurosocap iets fijner haar is en original socap wat dikker/stugger iemand met dik haar van zichzelf zal original mooier in vallen en iemand met fijn haar zoals ik zal euro mooi in vallen.

Echter heb ik van al die pakken haar die ik inmiddels versleten heb geen droge punten gehad, geen pluis en zeker geen mindere kwaliteit als de original.

De euro socap die ik heb is van betere kwaliteit als de original.

Edit misschien dat het afgelopen jaar veranderd is? Ik heb een tijdje geen extensions gezet omdat ik te druk ben met mijn nagelstudio en zonnestudio. Dus als het veranderd is dan weet ik het niet.
Voorheen was euro in elk geval beter als original.

Ik heb van beide nog pakken haar hangen (als voorbeeld) en iedereen die het ziet en er aan voeld wil de euro.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:41

dat durf ik niet te zeggen ik zit pas sinds september in de groothandel en bij mijn vorgige werkgever hadden we alleen greath length's in de salon
ik vind euro socap bijna synthetisch aan voelen en heb zel dus original socap in en het voelt lekker aan en blijft erg mooi (mts je ze goed verzorgd natuurlijk).
foto is terug te vinden in dit topic

pemanima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:25

Liins schreef:
Dat witte in je waxjes is shampoo.. Slaat wit uit :j

Wil dit je er nog uit, heb speciale shampoo meegekregen :( .

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:52

de eurosocap waar ik mee gewerkt heb is absoluut niet zoals jij het omschrijft.

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:35

Pitbullgup je gaf op de vorige pagina de link van socap, en hebt het nu ineens over Original en Euro So.Cap... Zover ik weet heeft Knegtel geen eens Euro So.Cap. en zoals jij het merk beschrijft ben ik het ook niet eens. De afgelopen jaren is de kwaliteit alleen maar vooruit gegaan. Heb ze nu zelf ook in en absoluut geen klachten.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:10

friezegek schreef:
Pitbullgup je gaf op de vorige pagina de link van socap, en hebt het nu ineens over Original en Euro So.Cap... Zover ik weet heeft Knegtel geen eens Euro So.Cap. en zoals jij het merk beschrijft ben ik het ook niet eens. De afgelopen jaren is de kwaliteit alleen maar vooruit gegaan. Heb ze nu zelf ook in en absoluut geen klachten.

Wij hebben wel degelijk eurosocap alleen op bestelling dus niet standaard in de winkel hangen. Dit omdat original beter is van kwaliteit (naar onze mening). Ik heb ff navraag gedaan bij collega's en de kwaliteit van euro is zeker vooruit gegaan in de loop van de jaren maar haalt het toch net niet bij original qua duurzaamheid. Ook krijg ik regelmatig van klanten te horen dat na verloop van tijd de kleur snel terug loopt maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Ik wil eurosocap ook niet afkraken of zo maar voor dat kleine prijsverschil zou ik toch voor de original gaan

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:05

Ik zit er ook over te denken om extensions te nemen, heb nu al clip ins, maar het is zo'n gedoe iedere keer.
Ik heb nu iemand gevonden die 125 extensions, 40 cm zet voor 188,95. Het is original socap en het maakt niet of het steil of met slag is.
Maar nu het stomme, ik vind het zo ontzettend goedkoop! Ik dacht dat het inkoop nog duurder was! Ik word er een beetje achterdochtig van..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:35

Ik heb 125 SoCap laten zetten (40cm) voor 182 euro :)

De inkoop was voor haar iets van 120 euro, ze zei dat ze dus 60 euro vroeg voor het inzetten (ongeveer 50 cent per plukje).

Edit: heb zelf even gekeken: 17,50 per 25 excl. btw.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:41

Ok!! Goed om te horen!
En 125 leek mij niet echt bijzonder veel, heb jij er wel een mooie dikke bos van gekregen? Degene die het wilde zetten zei namelijk dat ze meestal 100 stuks zette en bij wat dikker haar 125 stuks.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:48

Ik heb zelf heel dun haar, dus voor mijn doen had ik ineens een hele dikke staart :D De vrouw die het zette zei dat 150 misschien mooier was geweest, maar ik zou er geen 150 willen als ik het nog een keer zou laten zetten, vind dit echt prima :j Het ligt er dus aan hoe dik je eigen haar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:45

ik heb er zelfs maar rond de 50, klein hoofdje dun haar :+
heb er zelfs mn eigen ouders mee voor de gek gehouden :+

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:54

Ik heb er 100, en ik moet zeggen, ondanks de bos wel iets voller had gemogen ben ik tevreden. Als ik m'n haar vast heb zie je al gauw de waxjes, ik moet er dus echt om denken hoe ik het vast draag. En bij meer was dit alleen maar erger geworden denk ik..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:22

JEEEEE!!! Zijn we er nog mensen??! Ik heb goed nieuws!!

Ik had verteld dat ik zo uithaar?! Het is een productiefout, en nu krijg ik helemaal gratis nieuw haar!! Wat een service, jeee! Ben helemaal blij! Ik had vanmorgen echt even een dipje, het haart zo uit en word er zichtbaar dunner, dus ik had zoiets van: dit doe ik noooit weer.. Bellen ze net dat het een productiefout is, en dat ik nieuw haar krijg! 4 mei is het zo ver, tot die tijd redt ik het nog wel! :D :D

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:17

beeeeeeeeeeeeeeeter!!!! ik wil ook zoooo graag, maar nu ben ik voor mn CE gezakt dus kost ongeveer 3x extensions laten zetten extra :-S

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 11:09

zorro schreef:
JEEEEE!!! Zijn we er nog mensen??! Ik heb goed nieuws!!

Ik had verteld dat ik zo uithaar?! Het is een productiefout, en nu krijg ik helemaal gratis nieuw haar!! Wat een service, jeee! Ben helemaal blij! Ik had vanmorgen echt even een dipje, het haart zo uit en word er zichtbaar dunner, dus ik had zoiets van: dit doe ik noooit weer.. Bellen ze net dat het een productiefout is, en dat ik nieuw haar krijg! 4 mei is het zo ver, tot die tijd redt ik het nog wel! :D :D

super zeg! erg netjes.

ik ga vandaag m'n extensions er uithalen(heb ze nu ruim 3 maanden in maar heb echt al mega uitgroei 4,5 cm) morgen ff kleuren en knippen en zondag gaan er weer 140 in
It's addicting :o