Ik kan me je gevoel voorstellen, maar je kan hier echt niets aan doen!
lovebonney
Geplaatst: 12-06-09 12:35
Hallo, daar ben ik ook weer eens!
Ben erg druk geweest met het afronden van mijn opleiding, maar ik ben geslaagd en kan mijzelf nu VERPLEEGKUNDIGE noemen!
Ik ben hier erg blij mee! Ook vooral omdat ik 2 jaar trg met deze opleiding ben begonnen maar toen ook net diabetes kreeg! Het is allemaal goed gegaan gelukkig
Met mijn suikers gaat het zoals gewoonlijk nog erg wisselend.. Tijden dat de waardes beter zijn maar ook tijden dat ze weer pittig hoog zijn..
Ik heb ook 2 x vaginale schimmelinfectie gehad. Ik kreeg toen van die inbrenghulzen waar je zalf in moest doen. Ik heb de eerste keer ook heel lang gewacht voordat ik ermee naar dokter ging, omdat ik het ook heel eng vond om me uit te moeten kleden daar Na een paar x de zalf te hebben gebruikt voel je al degelijk dat het minder wordt!
Ik kleed me niet eens uit. Ik vertel mijn dokter dat ik een vaginale schimmelinfectie heb en dat ik graag Canesten (dat is met die inbrenghulzen) wil hebben. Doet ie dan braaf
Ik heb verschrikkelijk last van vaginale schimmelinfectie als ik antibiotica gebruik. Als ik uitleg kan ik ook zo recept Canesten van huisarts krijgen.
ik heb gelukkig nog nergens last van gehad qua vaginale infecties. wel een keertje jeuk ofzo maar na een dag ook over. maandag naar het ziekenhuis voo pomp instellen enzo neem maar wat dingen voor lezen enzo mee. en films:p heb ik anders nooit tijd voor
joehoe mensen, pompje is aangevraagd en we gaan proberen de schuinen naalden te gebruiken, 13 juli heb ik afspraak voor jaarlijkse controle en bespreken van hoe en wat en dan nog even mw van medtronic ontvangen en dan.............wish me luck
met mijn bloedsuikers gaat het echt niet goed! heb een hba1c van 9,8! heb nu zowat iedere mailcontact met mijn diabetesverpleegkundige en moet om de 3 week naar ziekenhuis voor controle moet ook eerlijke bekennen dat ik de laatste paar weken met de pet er naar heb gegooit... maar daarvoor deed ik nog wel mijn best maar het hielp helemaal niks... dus was een beetje de motivatie kwijt
kan ik me voorstellen ja, heb ik ook last van.... Hoewel mijn hb1c nog 7,2 is. Heeft trouwens hier iemand die nieuwe meter van accu check, hoef je geen strips meer te gebruiken, maar zit een soort lint in, waar je bloed aan moet doen, dus geen gedoe meer met stripjes! Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijkee_
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-09 16:34
kijk jullie begrijpen dat
mijn dokter die verklaarde me zowat voor gek 'jah zo moeilijk is dat toch niet om even op een knopje te drukken' daar gaat het toch niet om om even een knopje in te drukken XD
nee he! Vreselijk als mensen daar zo makkelijk over doen! Mijn ouders ook, eigenlijk moet ik 4 maal daags gaan spuiten, maar dat wil ik niet! Zegt mn moeder, ja maar dat is toch beter voor je? Maar ze begrijpen allemaal niet dat dat ook invloed heeft op mn leven.....Zo vervelend!