als die toch iets verder naar achter ligt dan tikt die ook niet zoveel tegen je tanden aan.
blijft er ook een gat achter als je 'm eruit haalt (ik heb geen zin om met m'n 80 levensjaar nog met een tongpiercing te lopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Dan ga ik verder nadenken over de Sternum. Maar ik ben dus bang dat hij niet staat door mijn o zo grote *kuch -_-'* boezem. En omdat bij mij de huid daar wel heel strak en dun is... ik heb geen zin in een uitgroeiende piercing.
_Scarlet_ schreef:Ik vind MDs alleen zo ontzettend lelijk... en je moet altijd van die rare platte disks hebben omdat het schroefdraad intern zit, ik ben blij met m'n surface sternum dat ik daar gewoon normale balletjes op kan doen. Ik zou echt 3x liever voor een surface kiezen, ook al is het risico op uitgroeien hoger.
Anthea schreef:Ik zou gewoon doen wat het meest bij jou past.
Mijn zus had ook een labret, stond haar helemaal niet eerlijk gezegd.
Ze had hem er ook na een uurtje ofzo uitgehaald.
Djaleesa schreef:auwts kunnen jullie me helpen voor de gene met een neuspiercing krijg euhm dr dus echt niet uit iemand een tipje?
Anjatjeuh schreef:Red_Savage schreef:Dan ga ik verder nadenken over de Sternum. Maar ik ben dus bang dat hij niet staat door mijn o zo grote *kuch -_-'* boezem. En omdat bij mij de huid daar wel heel strak en dun is... ik heb geen zin in een uitgroeiende piercing.
Ik heb ook helemaal geen grote boezem en vind toch wel dat mn sternum staat. Net bij hele grote borsten is het imo minder mooi omdat de aandacht dan zoizo al heel erg naar daar getrokken wordt...
Maar ik zou je wel aanraden om geen sternum te nemen met een surfacepiercing, maar neem dan gewoon 2 microdermals. Is een stukje duurder, maar dan heb je die kans op uitgroeien niet. Ik heb wel zelf een surface omdat MD's gewoon nog niet echt zo bekend waren toen ik hem liet zetten, en gelukkig is hij bij mij nog niet uitgegroeid, maar verschillende mensen die ik ken hebben er wel heel veel last mee gehad en ook bij mij merk je wel dat je lichaam er toch moeite mee heeft...
Vriendin van me die haar sternum heeft laten vervangen door 3 MD's:
Red_Savage schreef:En laatst las ik dat het ook gewoon door de piercer kon worden gedaan?
Red_Savage schreef:Dat lijkt me ook ja. Maar een echte chirurg?
Hoe duur is een MD ongeveer?