Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)...
Het gaat ook met een dagopname, dus ik slaap 's nachts gewoon weer lekker thuis, met mn allerliefste Cinna bij me in bed 
Ik vond het roesje voornamelijk heel vreemd, omdat ik een soort van 'gaten' in mijn geheugen had. Als in; ik weet niet meer wanneer ik nou precies sliep, weet dat ik ergens wakker ben geworden, niet meer dat ik terug ben gereden, maar wel dat ik op de uitslaapkamer nog met de verpleegsters heb gepraat, maar dan niet dat ik terug naar de kamer ging, wel dat ik mijn stiefmoeder nog even zag en daarna weer in slaap viel. Heel apart, maar wel grappig
ennog een fobie: als ik slaap (narcose of roesje) ben ik bang dat ik niet weer wakker word... Geen reële angst, ik weet het, maar toch... Ga wel vragen of ik mn iPod met Zumba muziek mee mag nemen naar de OK... Kan ik in gedachten nog wat choreo's doornemen, of verzinnen

voor mijn eigen risico hoop ik natuurlijk dat er mensen uitvallen en dat ik dit jaar nog word geholpen

(Ronja is eigenlijk van mijn ouders)... ik weet dat ik waarschijnlijk napijn ga hebben... maar ik voel me nog slechter als Cinna niet bij me is... dus het zal ff passen en meten worden... maar ik lig niet alleen 
Het is echt meer dan je denkt, dus ook als het niet gaat; geef dit aan. Eenmaal het ziekenhuis uit is je bed niet meer beschikbaar.
niet dat dat ook maar iets hielp.
.
Heb dr op ten duur zelfs geholpen toen ze niet bij het bakkie kon xd