Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:48

Wij hebben wel een middel hier liggen tegen koortslip, kan het nu zo snel niet vinden.. Zal morge even kijken.
Verder: Er vanaf blijven!!

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:03

Ik zou dit ook wel even willen volgen Knipoog handige tips allemaal Knipoog

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:11

Ohja, mensen die tips hebben om puistjes te laten verwijderen ik zie hier en daar mensen die ook last hebben van puistjes.
Ik zelf heb er erg last van op mijn gezicht. 2 jaar geleden in de zomer is het erg hard gegaan op mijn rug en op mijn hals is er ook al aardig veel gekomen. We hebben voor de grap (er was een natuurlijk modderstrand in de buurt van de camping modder op mijn lichaam gesmeert. Hielp voor 1 keer niet natuurlijk.. Verder ook nooit gedaan. Later naar de dokter geweest heb spul gekregen. Eerst zoals al gezegt kreeg ik veel puistjes maar in de tijd dat ik dat smeerde ging het beter. Maar niet goed genoeg volgens de dokter. Nog een middeltje voor 's ochtends het hielp. Dacht er later niet meer aan om het erop te doen dus het ging wel goed. Opeens kwam er weer heel veel. Dus ben maar weer gaan smeren, maar mijn huid was er plotseling erg gevoelig voor. Nu doe ik alleen 's avonds nog 1 spul van de dokter maar het helpt niet echt. Weten jullie nog wat tips? Ik heb nu nieuwe t-shirts met een lage hals en ik wil niet zo met die puistjes op mijn hals lopen in de zomer Tong uitsteken

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:14

Olijfolie even warm maken in de magnetron en dan in je haar doen, is bij droog haar.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:58

heb je niet gewoon acné?

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:39

Shannonnekke: Misschien weer langs de huisarts gaan? Ik had niet dat wat jij net beschreef, maar ik kreeg grote onderhuidse ontstekingen op me gezicht en ben door hem doorgestuurt naar een flebologisch-centrum/dermatoloog. Die hebben mij medicijnen voorgeschreven en dat helpt perfect. Niks nergens last meer van! Ze vertelde me dat daar ook regelmatig mensen met veel puistjes/acné binnenkwamen, en dat was meestal opgelost door deze medicijnen. Je kunt ze niet zomaar bij de apotheek halen, de dermatoloog moet ze echt voor je voorschrijven. Ik denk dus dat een bezoekje aan je huisarts 't beste is, wie weet heeft hij iets of je wordt doorgestuurd naar zo'n dermatoloog. Ook gezien je huid nu gevoelig op dat spul reageerd (wat me overigens niet de bedoeling van de zalf lijkt) lijkt het me beter om dan iig niet wéér aan die zalf te gaan Knipoog.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:28

dat der huid er gevoelig op reageerd kan ook zijn als ze nog steeds het zelfde potje gebruikt het of over tijd is of omdat je er steeds met je vingers eruit haald waardoor je er ook weer bacterien in stopt wat gaat groeien. Zeg niet dat dit zo is maar het zou wel kunnen. Wij moeten namelijk altijd met een spatel die gedesinfecteerd is het eruit halen.

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:54

Shanna_ schreef:
Shannonnekke: Misschien weer langs de huisarts gaan? Ik had niet dat wat jij net beschreef, maar ik kreeg grote onderhuidse ontstekingen op me gezicht en ben door hem doorgestuurt naar een flebologisch-centrum/dermatoloog. Die hebben mij medicijnen voorgeschreven en dat helpt perfect. Niks nergens last meer van! Ze vertelde me dat daar ook regelmatig mensen met veel puistjes/acné binnenkwamen, en dat was meestal opgelost door deze medicijnen. Je kunt ze niet zomaar bij de apotheek halen, de dermatoloog moet ze echt voor je voorschrijven. Ik denk dus dat een bezoekje aan je huisarts 't beste is, wie weet heeft hij iets of je wordt doorgestuurd naar zo'n dermatoloog. Ook gezien je huid nu gevoelig op dat spul reageerd (wat me overigens niet de bedoeling van de zalf lijkt) lijkt het me beter om dan iig niet wéér aan die zalf te gaan Knipoog.

M'n moeder heeft vandaag een afspraak kunnen maken met de dokter dus ik ga er woensdag naartoe.. Tja, wie weet misschien heeft die een nieuwe oplossing. Ik gebruik nu ook heel lichtelijk dagcrème. Maar ik moet voordat ik dat spul van de dokter op doe zeep smeren, maar daar is mijn huid ook gevoelig voor. We zien het woensdag wel Knipoog

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:56

brittje88 schreef:
dat der huid er gevoelig op reageerd kan ook zijn als ze nog steeds het zelfde potje gebruikt het of over tijd is of omdat je er steeds met je vingers eruit haald waardoor je er ook weer bacterien in stopt wat gaat groeien. Zeg niet dat dit zo is maar het zou wel kunnen. Wij moeten namelijk altijd met een spatel die gedesinfecteerd is het eruit halen.

De dokter zei de vorige keer jeughtpuistjes, maar als ik er veel last van had zou ik dat spul mogen gebruiken van de dokter. Ik heb nu ook een mee-eter (tja hoe zeg je dat, ook een soort spatel).

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:15

Shannonnekke schreef:
De dokter zei de vorige keer jeughtpuistjes, maar als ik er veel last van had zou ik dat spul mogen gebruiken van de dokter. Ik heb nu ook een mee-eter (tja hoe zeg je dat, ook een soort spatel).

ja oke. Maar ik bedoelde of je percies het potje gebruikt wat je toen gebruikte dus wat je over had.
Een mee-eter en een spatel is in mijn ogen heel wat anders dus begrijp je niet helemaal. Mee-eter is gewoon een verstopte porie of haarzakje. Spatel is gewoon een plastic ding waarmee je creme uit een potje bv kan halen.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:25

***voor een zachte huid veel naar de sauna gaan!
***minder puistjes, je gezicht stomen! werkt echt super goed..

***speciale kleur op je lippen.? neem gewoon oogschaduw, doe het op je lippen en doe er daarna een laagje gloss op! kunnen alles kleurtjes zijn, en het is niet slecht voor je lippen..
***haartjes weghalen.? met een katoendraadje, gaat het heel snel, en het doet minder pijn dan harsen..

Als ik nog aan iets denk laat ik het wel weten. Doei!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:33

Candy_x3 schreef:
***haartjes weghalen.? met een katoendraadje, gaat het heel snel, en het doet minder pijn dan harsen..

daarover zijn de meningen nogal verdeeld. Of je dan de haren eruit trekt of af breekt. Naar mijn mening gebeurd het vaak dat de haren gewoon afbreken. Het nadeel hiervan is dat de haren stugger terug komen en ook nog is sneller.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:39

@ brittje88 : ik begrijp wat je bedoelt, bij mij worden ze echt altijd uitgetrokken, maar ik doe dit nu ong. 2 maanden, en dan gaat het steeds beter, 2 huizen verder is er ook een beauty-salon, de eigenares helpt me echt heel goed, met zo'n dingen.. en dat katoendraadje vind ik echt heel makkelijk..Haha!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:45

Hoe werkt dat katoendraadje dan. want ik kan mezelf er totaal niks bij voorstellen!

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:51

je neemt een katoendraadje, en bind de uiteinden aan elkaar.. je neem het in je 2 handen en dan draai je een paar keer.. dan heb je zo'n opgewonden stukje, daarmee ga je over de plek waar de haartjes weg moeten, terwijl je het ene hand open doet, waardoor het opgewonden stukje verplaatst en dan weer je andere hand open terwijl je het ene dicht doet, zo heel de tijd, en dan verschuift het opgewonden stukje telkens en dan worden de haartjes dus uitgetrokken. ik doe het ook voor mijn wenkbrauwen, maar daar moet je het best goed voor kunnen, om tot het juiste resultaat te komen.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:52

en waar haal je zo'n katoendraadje vandaan?

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 22:02

euhmm.. uit de naaidoos van je moeder? ik maak zelf kleding dus ik heb dat hier allemaal liggen. Mr dat kun je volgens mij gewoon in de supermarkt vinden bij de garen.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 22:03

Candy_x3 schreef:
je neemt een katoendraadje, en bind de uiteinden aan elkaar.. je neem het in je 2 handen en dan draai je een paar keer.. dan heb je zo'n opgewonden stukje, daarmee ga je over de plek waar de haartjes weg moeten, terwijl je het ene hand open doet, waardoor het opgewonden stukje verplaatst en dan weer je andere hand open terwijl je het ene dicht doet, zo heel de tijd, en dan verschuift het opgewonden stukje telkens en dan worden de haartjes dus uitgetrokken. ik doe het ook voor mijn wenkbrauwen, maar daar moet je het best goed voor kunnen, om tot het juiste resultaat te komen.

haha ik snap het nog steeds niet eigelijk Clown

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 22:04

Laatst bijgewerkt door Riss op 14-04-08 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 22:09

En dat is minder pijnlijk als epileren met zo'n apparaat??(heb ik hier overigens hier liggen voor de geintresseerd mag voor weinig weg Tong uitsteken)

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:14

kan me nou niet echt voorstellen dat het minder pijnlijk is. In je eentje kan je niet zo epileren en de huid strak houden. Dit is namelijk wat epileren veel minder pijnlijk maakt.
Als ik bij mensen epileer voelen ze er helemaal niks van.
Maar goed moet toe geven dat ik nog nooit met een draadje ben geepileerd. maar het lijkt me nou ook niet dat je daarmee heel percies kan werken?

Suzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 15:26

Shannonnekke schreef:
Ohja, mensen die tips hebben om puistjes te laten verwijderen ik zie hier en daar mensen die ook last hebben van puistjes.
Ik zelf heb er erg last van op mijn gezicht. 2 jaar geleden in de zomer is het erg hard gegaan op mijn rug en op mijn hals is er ook al aardig veel gekomen. We hebben voor de grap (er was een natuurlijk modderstrand in de buurt van de camping modder op mijn lichaam gesmeert. Hielp voor 1 keer niet natuurlijk.. Verder ook nooit gedaan. Later naar de dokter geweest heb spul gekregen. Eerst zoals al gezegt kreeg ik veel puistjes maar in de tijd dat ik dat smeerde ging het beter. Maar niet goed genoeg volgens de dokter. Nog een middeltje voor 's ochtends het hielp. Dacht er later niet meer aan om het erop te doen dus het ging wel goed. Opeens kwam er weer heel veel. Dus ben maar weer gaan smeren, maar mijn huid was er plotseling erg gevoelig voor. Nu doe ik alleen 's avonds nog 1 spul van de dokter maar het helpt niet echt. Weten jullie nog wat tips? Ik heb nu nieuwe t-shirts met een lage hals en ik wil niet zo met die puistjes op mijn hals lopen in de zomer Tong uitsteken

Misschien dat biergist helpt, bij mij heeft het altijd wel gewerkt, ben het sinds vandaag weer gaan slikken maar ik doe het omdat ik best veel haaruitval heb. Maar het werkt ook heel goed tegen puistjes, omdat het bloedzuiverend is.

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 15:44

brittje88 schreef:
Shannonnekke schreef:

ja oke. Maar ik bedoelde of je percies het potje gebruikt wat je toen gebruikte dus wat je over had.
Een mee-eter en een spatel is in mijn ogen heel wat anders dus begrijp je niet helemaal. Mee-eter is gewoon een verstopte porie of haarzakje. Spatel is gewoon een plastic ding waarmee je creme uit een potje bv kan halen.

Nee, ik bedoel zo'n mee-eter uithaal dingetje Tong uitsteken

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 16:00

Shannonnekke schreef:
Nee, ik bedoel zo'n mee-eter uithaal dingetje Tong uitsteken

haha wou net zegge, rare naam zeg voor zo'n ding. Maar als je het echt erg hebt en dat spul ook niet meer goed werkt (want het kan zijn dat je er tegen stoffen of een allergie voor op hebt gebouwt) Dan zou ik gewoon is naar een dermataloog gaan ja.

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:07

noujaa, morgen dokter, misschien heeft hij van die inslik pilletjes ervoor. Want dat was toch ook uitgevonden?