Valentijn schreef:Nog sterker, ik moest de dag nadat ik geopereerd was naar de polikliniek.
Gewoon door de gangen met mensen heen met een enorme dikke kop die bont en blauw was (ik schaamde me dood).
Moest ik ook gewoon in de wachtkamer gaan wachten & toen ik aan de beurt was ging de chirug elastieken zetten.
Wat vervelend! Ik moest de dag erna ook even naar de poli, maar gelukkig niet voor elastieken. Voelde alleen inderdaad wel suf in pyjama & met een opgeblazen toet
, in de rolstoel. Was net een man in de spreekkamer heel domme, niet kloppende weetjes over vrouwelijke politici aan het opdiepen. Beetje frustrerend om dan niet te kunnen reageren, maar dat leek me maar beter zo
Foto ziet er heel goed uit
Je onderlip is ook nog wat voller, zeker?
En nee, door die zenuw zijn de onderlip en de kin deels het gevoel kwijt. Vooral `s nachts wordt er kennelijk steeds weer verbinding gemaakt tussen neurotransmittertjes, want ik voel steeds van die schokjes *poef, weer een beetje gevoel terug*
Voelt wel echt gek, vooral met eten, drinken & tanden poetsen.
Had gisteren trouwens mega last van m`n nek. Daar is natuurlijk flink aan gescheurd tijdens de ingreep. Hadden jullie dat ook?