Zo!
heb het even helemaal afgelezen. Wat beroerd zeg.
Wat is er met floortje gebeurd? Het ongeluk? of staat dat hier ook in het topic?
Ik krijg het idee dat je huisarts omdat je dus begeleid wonen doet ed je afwimpelt met stress.
Het lijkt mij dat als ik als "normaal" (verre van hoor) persoon hier miss wel serieus genomen was.
PDD-NOS en de andere vormen van autisme worden zo ongelofelijk vaak over 1 kam gescheerd...Geld voor meer mensen die om verschillende reden begeleid wonnen...
Je hebt dit en dat dus dan zal het wel meevallen..gewoon even doorbijten. Komt allemaal door de stress die je hebt.
(ik spreek hier wat ik voor ervaringen mee maak op school ed...en ik weet ook dat ik niet mag speculeren enzo maar doe t toch

)
Verder is het wel heel goed dat je nu naar een eigen plekkie mag, geen last meer van andere bewoners maar lekker op jezelf en je eigen schema bepalen.
Ik zie nu dat je voor de diagnose fibro aan het vechten bent maar met zon dokter gaat dat natuurlijk niet lukken.
Maar 10/11 weken wachten tot je gesetteld bent!

ook geen goed gevoel lijkt me.
Second opinion van een andere HA is het enigste wat ik nu kan aanraden, en deze huisarts even laten voor wat hij is. Hij gaat je overduidelijk niet serieus nemen. (wat een kwal zeg...ik zou zo met je meegaan naar een afspraak om m even te vertellen hoe het zit!!....)
Ik vind het ongelofelijk vervelend voor je en weet dat we hier altijd voor je klaar staan. Ga voor die 2nd opinion en laat je niet kennen.
Jij bent hier en nu, jij hebt last van die klachten en je wil een oplossing, punt!
Hopelijk vind je een beetje kracht hier, en door andere mensen die je steunen. En kan je er voor gaan!
Groetjes Loes