Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamy schreef:Volgens mij duurt het dan een maand voor die veilig is.
FlEuRXBoNnY schreef:ik ga maandag naar de huisarts voor een andere
nog een vraagje, al wil je zo'n ring zegmaar, kan je daar dik van worden? bedankt!
Iris82 schreef:Meiden met Mirena-spiraal:
Hebben jullie ook een echo gehad om te kijken offie goed zat?
Dat hoor ik namelijk helemaal niet uit jullie verhalen.
Terwijl ik dat toch wel het hoogtepunt van alle actie vond.
gucci_girl schreef:hmm stel dat je in de eerste week nadat je ongesteld bent geweest sex hebt gehad zonder condoom en wel de pil slikt en je dus overtijd bent? bestaat er dan nog een pil die je in kan nemen? of zit je dan meteen met het probleem dat je zwanger bent? want de morning afterpil kan je geloof ik alleen 48 na de sex innemen toch? hmm daar heb ik geen verstand van..
Jamy schreef:gucci_girl schreef:hmm stel dat je in de eerste week nadat je ongesteld bent geweest sex hebt gehad zonder condoom en wel de pil slikt en je dus overtijd bent? bestaat er dan nog een pil die je in kan nemen? of zit je dan meteen met het probleem dat je zwanger bent? want de morning afterpil kan je geloof ik alleen 48 na de sex innemen toch? hmm daar heb ik geen verstand van..
Als je de pil goed geslikt heb is de kans op zwangerschap minimaal.
Maar ben je hem weleens vergeten? Of ben je ziek geweest? Diarre? Heb je medicijnen gehad?
Dit kan allemaal invloed hebben op de werking van de pil.
muiltje schreef:werkt dat goed mirena? En brengt de huisarts dat in of moet je dat zelf doen. Heb je tussen tijds geen last van bloedverlies dan? Zijn jullie er tevreden over? Ik denk dat ik dat ook wil doen maar heb er ook een paar nare verhalen over gehoord vandaar....
lightmorebh schreef:heb trouwens gehoord dat je van de yasmin weer gewoon zin in sex krijgt klopt dat?
Citaat:ik ben dus naar de huisarts gweest(omdat ik zoveel aankwam van de microg30) en die heeft me dus de yasmin gegeven omdat je bij die geen gewichtstoename zou hebben, nou ik ben benieuwd
wat zijn jullie ervaringen met de yasmin?
lightmorebh schreef:heb trouwens gehoord dat je van de yasmin weer gewoon zin in sex krijgt klopt dat?
Marije_jiplover schreef:Als ik het goed begrijp heb je meerdere strips achter elkaar doorgeslikt en heb je toen d elaatste niet genomen? Dat moet in principe geen bezwaar zijn, als je je pil doorslikt hoef je nl geen 3 weken perse door te slikken, al doe je drie dagen, of anderhalve week, net wat je makkelijk vind.
Dat je nu overtijd bent, kan bijvoorbeeld komen omdat je langer hebt doorgeslikt, moet je lichaam weer even 'wennen' aan de stopweek.