[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:49

ocean_polly schreef:
dat geloof ik graag jah"

het ergste is ik ga er daarna super veel mee lope spelen

1e dag kan je er echt niet mee spelen Knipoog

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:51

dat begrijp ik hahaa

de eerste dag niet dan heb ik er genoeg last van maar als ie genezen is denk ik dat iedereen gek van me word haha

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:23

yvvv ik vond het dus ook echt helemaal niet pijn doen.. bij mij bloeide die wel maar gewoon op slapen en alles kon ik wel..
elke dag 1 keer schoonmaken ,, uhm Clown dat heb ik 4 dagen volgehouden en toen wanneer ik er eens na omkeek Tong uitsteken
maar het doet eigenlijk echt geen pijn nee..
die pierser zij bij mij ook.. ow meidje jij hebt soepele tepels dat betekend weinig pijn haha Tong uitsteken

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 02:04

Morgenochtend ga ik me tragus laten zetten!! Haha! Party!!

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 10:56

je tragus ?????

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 11:49

ocean_polly schreef:
je tragus ?????

Ja, dat flappie in je oor...

TOenik trouwens in de wachtkamer zat, zat er een gozer die tattoo's aan het bekijken was in die boeken... Ik in voille zenuwen aan hgem vragen of hij misschen niet alvast een tepelpiercing had laten zetten... Nee dus...
Wel had hij dus zo'n tragus, volgens hem een van de pijnlijkste ook!

Maarehh... Clautjuhh, doe je em laten piercen of laten schieten?

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 11:53

die wil ik ook maar die durf ik niet Gaaaap

ik weet wel paar mensen die hem hebben alleen hij moet door je botje weet je hoe pijn !!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:23

Van dat spelen word je niet gek? Ik doe het alleen als ik me verveel.. en tijdens het tv kijken maar dat heb ik zelf niet eens door.. Dan zit mijn vriend me aan te kijken van nou gaat ie lekker??
Maar over het algemeen houd ik em wel in mij mond en speel er dan mee. Maar laatste tijd wel minder...

Ik wil als Ewald en ik van de ellende af zijn een tattoo laten zetten.. Hij word op dit moment ontworpen hihi Haha!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:34

ocean_polly schreef:

ik weet wel paar mensen die hem hebben alleen hij moet door je botje weet je hoe pijn !!

Heel raar, want hij gaat door je kraakbeen heen en dat doet dus schijnbaar pijn. Maar heel veel mensen hebben ook bovenin het oor zo'n oorbel hangen, dat is ook kraakbeen maar volgens de meeste mensen doet dat minder pijn dan een gewone oorbel laten schieten? Spreekt elkaar behoorlijk tegen, want het is allebei kraakbeen!!

En eigenlijk moet je gewoon langs gaan en zeggen ik wil daar en daar een piercing. Dan ga je spontaan langs, en maak je je niet net als mij 4 dagen druk omdat je een afspraak hebt. Terwijl de pijn echt nergens was... Ik had me gewoon voor niks druk gemaakt! Het is dus beter om aan te raden om gewoon langs te gaan, informatie te vragen en dan te zeggen: OKay, ik neem em Lachen

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:44

Clautje ik ben erg benieuwd hoe veel pijn het nou doet om een tragus te laten zetten. Vind het toch wel erg gaaf en na mn tongpiercing kwam al snel het idee om nog een piercing te laten zetten Haha! Toch wel verslavend Haha! Misschien dat ik eerst nog "gewoon" gaatjes erbij laat schieten in mn oren, ik weet het nog niet.
Dusseh Clautje wel verslag he als je m hebt!!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 14:03

Ik heb een tragus, het was in 2 minuten gebeurt. Totaal geen zenuwen, deed geen pijn. Ja het is even een prik in je oor maar meteen veel mee draaien en spulletje erin doen.

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 15:22

oew ja tragus geloof ik wel dat die pijn doet.... Haha!
maar heb er zelf geen, als ik een rijtje moet maken van minst pijn naar meest pijn: tong, navel, madonna, oorbellen!!
ja mn oren deden het meeste pijn... vreemd maar waar..
tatoo viel ook mee, en elke keer als ik bv bloed laat prikken roep ik heel hard; iehh ik heb het niet zo op naalden! en dat vind ik dan wel weer kei eng... Haha! krijg je ook van die reacties; huh.. die piercings komen daar ook niet uit zichzelf.... Clown
maar het is wel verslavend.. wil nog steeds heel graag een tepelpiercing! voor de tepelpiercingshebsters..; zie je die nooit door je truitje heen? want je hebt nu geloof ik altijd een stijve tepel, toch?? Haha!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 15:30

SuperQuinta schreef:
voor de tepelpiercingshebsters..; zie je die nooit door je truitje heen? want je hebt nu geloof ik altijd een stijve tepel, toch?? Haha!

De dag voordat ik em liet zetten heb ik ook wat voorgevormde beha's gekocht... Lachen
Gister had ik een normale beha aan en idd je ziet het wel Lachen
Ook als je 's avonds in je pyjama loopt zonder beha aan lijkt het alsof je het koud hebt... Lachen

En mn tepel is wel wat dikker dan de andere, maar het valt niet echt heel erg op. Komt ook omdat er nu natuurlijk een staafje door die tepel heen geprikt zit Lachen

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 16:06

bij mij zie je me tepelpiercing er helemaal niet door heen dus denk dat dat per persoon verschillend is

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 16:50

bij mij zie je hem ook niet.. naja als ik alleen een truitje aan heb zonder bh (alleen als ik ga slapen hoor:P) dan wel.. en idd lijkt net of je vaak een stijve tepel hebt Clown

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:00

yvvv schreef:
ocean_polly schreef:

Heel raar, want hij gaat door je kraakbeen heen en dat doet dus schijnbaar pijn. Maar heel veel mensen hebben ook bovenin het oor zo'n oorbel hangen, dat is ook kraakbeen maar volgens de meeste mensen doet dat minder pijn dan een gewone oorbel laten schieten? Spreekt elkaar behoorlijk tegen, want het is allebei kraakbeen!!

En eigenlijk moet je gewoon langs gaan en zeggen ik wil daar en daar een piercing. Dan ga je spontaan langs, en maak je je niet net als mij 4 dagen druk omdat je een afspraak hebt. Terwijl de pijn echt nergens was... Ik had me gewoon voor niks druk gemaakt! Het is dus beter om aan te raden om gewoon langs te gaan, informatie te vragen en dan te zeggen: OKay, ik neem em Lachen

Die oorbel bovenin me oor heb ik er 2 en ik heb met die ene zo lange lopen vervelen tegen iedereen zei ik dat ik er alles mee kon dan werd er gevraagd en als je er nou aan trek doet dat geen pijn dan dus ik elke keer zeggen nee doet geen pijn en eraan getrokken daardoor is me gaatje helemaal uitgerekt en heb ik al 2 oorbellen in 1 gaatje zitten

me tweede gaatje bovenin (de onderste van de 2) heb ik toen wel heel lang heel veel last van gehad niet dat ie pijn deed maar die is aan de achterkant heel dik gebleven en dat was best lastig hij begon ook wel eens gewoon spontaan te bloeden enzo dus was niet egt lekker maar nu gaat alles super

ben alleen weer trug bij me ex en die heeft het niet zo op piercings die heeft er egt een hekel aan dus toen ie gister hoorde dat ik me tongpiercing neem moest ie wel ff slikken maar mag hem toch Haha!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:20

Ik heb even een vraagje, hoe heet zo'n piercing die precies in het midden boven je bovenlip zit?

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:24

hahaha

die heet voor mij heel erg pijnlijk

FlEuRXBoNnY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 00:06

Charos schreef:
Ik heb even een vraagje, hoe heet zo'n piercing die precies in het midden boven je bovenlip zit?

ieuw nog nooit gezien Verward

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 00:48

Huhh ik ook niet Verward
heb je er geen foto van Tong uitsteken

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 00:49

ik ook niet ik ben al een tijdje aant denken boven je kin die ken ik wel hebben veel mensen en links of rechts boven je lip hebben er ook best veel maar in het midden nog nooit van gehoort

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 00:52

nee ik heb er geen foto van (kan ook niet zoeken via google, weet de naam nl. niet), het zit echt in het midden boven je bovenlip en is dan een heel klein bolletje meestal.

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 00:53

auw

maar daar heb je toch binnen in je mond zo'n velletje zitten hoe kan dat dan ??

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 00:53

Heb het even nagevraagt aan mij vriend of hij het misschien kende, maar hij heeft ook geen idee. Clown

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 00:54

ocean_polly schreef:
auw

maar daar heb je toch binnen in je mond zo'n velletje zitten hoe kan dat dan ??

hmm zo'n velletje Verward