ocean_polly schreef:dat geloof ik graag jah"
het ergste is ik ga er daarna super veel mee lope spelen
1e dag kan je er echt niet mee spelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ocean_polly schreef:dat geloof ik graag jah"
het ergste is ik ga er daarna super veel mee lope spelen
ocean_polly schreef:je tragus ?????
ocean_polly schreef:die wil ik ook maar die durf ik niet![]()
ik weet wel paar mensen die hem hebben alleen hij moet door je botje weet je hoe pijn !!
SuperQuinta schreef:voor de tepelpiercingshebsters..; zie je die nooit door je truitje heen? want je hebt nu geloof ik altijd een stijve tepel, toch??
yvvv schreef:ocean_polly schreef:die wil ik ook maar die durf ik niet![]()
ik weet wel paar mensen die hem hebben alleen hij moet door je botje weet je hoe pijn !!
Heel raar, want hij gaat door je kraakbeen heen en dat doet dus schijnbaar pijn. Maar heel veel mensen hebben ook bovenin het oor zo'n oorbel hangen, dat is ook kraakbeen maar volgens de meeste mensen doet dat minder pijn dan een gewone oorbel laten schieten? Spreekt elkaar behoorlijk tegen, want het is allebei kraakbeen!!
En eigenlijk moet je gewoon langs gaan en zeggen ik wil daar en daar een piercing. Dan ga je spontaan langs, en maak je je niet net als mij 4 dagen druk omdat je een afspraak hebt. Terwijl de pijn echt nergens was... Ik had me gewoon voor niks druk gemaakt! Het is dus beter om aan te raden om gewoon langs te gaan, informatie te vragen en dan te zeggen: OKay, ik neem em
Charos schreef:Ik heb even een vraagje, hoe heet zo'n piercing die precies in het midden boven je bovenlip zit?
ocean_polly schreef:auw
maar daar heb je toch binnen in je mond zo'n velletje zitten hoe kan dat dan ??