opisop_shop schreef:Waarom zou dat 29 zijn? Bij een 5mg pen zijn het toch 30 kliks tot 2,5mg
Ja geen idee zo schreef de arts het voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Rennie89 schreef:Helaas afgelopen week niet afgevallen, moet ook ongesteld worden (officieel gisteren maar nog niet geworden) dus idee dat ik meer vocht vast houd. Ook niet aangekomen dus is prima![]()
Zou er mogelijk 0,5 dosis nog in mijn 0,25 pen kunnen zitten? Kan je deze ook doordraaien tot 0,5? Of werkt dat niet zo? Heb 4 x de 0,25 dosis er uit gehaald
Ja daar kan je nog 0.5 uithalen maar dan 2 x 0.25. Heb ik ook gedaan.
opisop_shop schreef:Hebben jullie een weegschaal met vetpercentage etc? Welke is aan te raden?
Rennie89 schreef:Ahhh oke! Dus hij draait niet door naar 0,5? Dan moet je dus 2 x prikken en dan ook 2 naalden of dat niet?
fjordjes schreef:Realiseer me nu dat ik ben vergeten te etenecht sta soms zo verbaasd want normaal had ik allang wat gegeten en nu ben ik met m'n hobby bezig, kijk op de klok en denk heb ik nou al gegeten of niet. Zo gek
opisop_shop schreef:Hebben jullie een weegschaal met vetpercentage etc? Welke is aan te raden?
Suzanne F. schreef:Vandaag voor het eerst gehad dat iemand het zei. Dat ik afgevallen was. Nu pas begin je het te zien. Ik zag het al iets eerder maar nu beginnen anderen het ook te zien. Dat is fijn.