Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daihyo schreef:Mijn temperatuur regelt zich sowieso al niet goed sinds ik corona heb gehad, maar met de warmte, schommelingen of hoge luchtvochtigheid is dat echt in de war. En ik zweet echt bizar veel. Als dat eenmaal stroomt zit er geen stop meer op
Percy schreef:Vanavond gaat wel leuk worden. We gaan een verjaardag vieren in een pop-up bar. Volgens mij is dat echt iets Vlaams. Een buitenbar met meubilair die van verschillende zolders getrokken lijkt worden. Een complete ratjetoe.
En na twee maanden gaan ze weer weg.
Gelukkig staan er grote parasols dus als het gaat regenen blijven we droog.
Misschien dat ik straks bel. Ik heb niet veel keus want dit komt van de pijnkliniek en je moet dus wel alles opvolgen.
Little_Gift schreef:soms zitten ze zelf gewoon zodanig met eenzelfde issue innerlijk in de knoop dat ze kopje onder gaan en bijna verdrinken en dan giftig uit de hoek komen als iemand anders (in hun ogen) wel "een reddingsboei" vindt...
Ibbel schreef:Little_Gift schreef:Dus anderen mogen niet veroordelen maar wij mogen anderen wel veroordelen?
Aangezien jij er goed in bent, zou ik dat 'wij' gewoon veranderen in "ik".
Spreek gewoon maar niet voor anderen... Dat lukt je niet erg goed, naar mijn idee.